Trinidad

Reviews over Trinidad

Een fantastisch hotel

Brigitte,
    20-5-2018

Het was fantastisch . De kamers zijn keurig en ruim . Het hele hotel doet tropisch aan en is erg gezellig . Een goed ontbijt en ook de lunch en avondeten . Je kon verse vis en kip op de plaat laten bakken .en tussendoorvkon je 24 uur snacks nemen zoals pizza hotdog .

En het strand was prachtig , ook een beachbar wat bij all inclusive hoort .

Het strand is fantastisch . Mooier dan op Cayo santa Maria in het moorden . Er is veel te doen in de buurt dus blijf langer dan 2 nachten .

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Top verblijf, vriendelijke mensen, lekker eten.

Jos en Annelies,
    21-3-2017

Iedere volgende casa valt tegen. Dus doe het aan het eind van je vakantie.

Gereisd met partner in februari 2017

zeer goed volgend jaar weer ;

Sarlee,
    12-2-2017

Ik snap de kritiek niet .Wij zijn er 21 dagen geweest . dat in Cuba soms water E D. uitvallen is normaal . Badkamer mag worden opgeknapt .

Het eten was ZEER uitgebreid . 4 koks die instant pastas vlees vis en deserts klaarmaakten . het eten was ook in de andere goed . personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en eerlijk .Stand mooi en groot .

tot volgend jaar

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastische "Home Stay"

familie,
    17-8-2016

Vlak bij het centrum van Trinidad (200 meter lopen). Achter de eenvoudige voorgevel gaat een tropisch paradijsje schuil. Mooie kamers, geweldige service, heel goed eten en dat allemaal voor een zeer aantrekkelijke prijs. Een echte aanrader, waar menig hotel in Cuba een voorbeeld aan kan nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Aanrader

Ineke,
    28-3-2016

Centrale ligging, op loopafstand van het centrum van Trinidad. Wat een gastvrije, lieve en gezellige mensen die Mila & Bury. Mooie, schone kamer en een geweldig dakterras.

Gereisd met partner in maart 2016
Trinidad scoort een 9,8 uit 10, op basis van 72 reviews