Topes de Collantes

We hebben een aantal aanbieders voor Topes de Collantes voor je op een rij gezet:

Reviews over Topes de Collantes

Gezellig hotel met heerlijk eten

Boog,
    19-9-2016

We waren hier een nacht op excursie. Een gezellig hotel in een prachtig gebied. Vergeleken met het Tuxpan Hotel in Varadero is dit hotel mooi, schoon en luxe. De reisleider van touroperator was minder positief, maar hij bleek slecht geïnformeerd over de gehele excursie.

Het eten was super en de bediening vriendelijk. De heerlijke bedden zorgden voor de enige goede nacht van onze vakantie in Cuba. Het zwembad hebben we niet gezien omdat we hier kwamen slapen, eten en wandelen.

Gereisd met partner in september 2016

prima hotel

SteffieV,
    1-5-2016

prima hotel in de bergen. Het hotel ligt een beetje afgelegen. Kamers zijn prima in orde en goed schoon. geen enge beesten in de kamer gevonden. buiten lopen veel (zwerf?) honden rond. wifi is goed en snel en niet te duur. buffet in de avond is uitgebreid en lekker. ook het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. Airco aanwezig in de kamer, deze werkt ook, maar mag van mij voor iets frissere lucht zorgen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Bungalows in het gebergte

Francis,
    18-12-2015

Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw en verschillende bungalows in het gebergte (in "the middle of nowhere"). De site is uitstekend gelegen voor mensen die de natuur willen verkennen (met legercamions en in de modder o.a. een "wandeling" van vijf kilometer gedurende drie uur). De bungalows zijn ruim en goed onderhouden. De badkamer is echter niet om naar huis te schrijven. Het ontbijt- en avondbuffet is ruim en voldoende. Wifi mits betaling (1 uur voor 3 CUC).

Gereisd met vrienden in november 2015

Best netjes

Elisa,
    10-11-2013

Rondreis Cuba Compleet; Hier 1 nachtje blijven slapen in de bergen. Jammer dat het erg regende dus we hebben niet echt kunnen rondkijken. Het regende alleen zo hard dat het bijna naar binnen kwam, gelukkig lag er wel een paraplu op de kamer die je mocht lenen. Vanaf de binnenkomst is er een enorme trap naar beneden een (door de regen) ook erg glad! Volgende ochtend bleek dat er een helling aan de andere kant van het hotel was. Netjes een drankje gekregen bij het inchecken. Er was voor ons genoeg keus bij het buffet 's avonds en 's ochtends. 's avonds kon je zelf vlees/vis laten grillen. De kamer was wel erg somber en als het anders was ingedeeld misschien wat "warmer", de airco maakte erg veel herrie dus meteen uit gezet. De badkamer zeer klein en er was jammer genoeg geen toiletpapier maar na meerdere malen herhalen kwamen ze wel een rolletje brengen.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Redelijk hotel, mooie locatie!!

Twan,
    28-7-2013

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. De aankomst was goed met een Cubalibre, en snel ingecheckt. De kamers waren redelijk, met een kleine maar schone badkamer. Het diner en ontbijt was goed met voldoende keus.

Gereisd met partner in juli 2013
Topes de Collantes scoort een 8,9 uit 10, op basis van 10 reviews