Bed and Breakfast Casa particular Doña Dunia

Bed and Breakfast Casa particular Doña Dunia

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Cuba, Cuba, Soroa

Op vakantie geweest naar Casa particular Doña Dunia?

9Fenomenaal

1 review over Bed and Breakfast Casa particular Doña Dunia

• 2017
      9pjjotr03-05-2017

erg puik

Dunia is een zeer prettige dame, vriendelijk en warm. Spreekt wel weinig Engels. Maakt lekker diner. Weinig op aan te merken. De tuin is verbazend. Het huis eigenlijk ook, met zijn kleuren en met Jezus voorop. Nu al heimwee ...

Gereisd met partner in april 2017

0 tips over Bed and Breakfast Casa particular Doña Dunia

0 vragen over Bed and Breakfast Casa particular Doña Dunia

Bed and Breakfast info

• AdresKm. 8 Carretera de Soroa
        • E-mailadres
        • Website
        • Telefoonnummer+53 153312843

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Casa particular Doña Dunia