Hotel Versalles

FamiliehotelWeer vandaag31°24°
Hotel Versalles
6,9

16 reviews over Hotel Versalles in het Nederlands

Prima hotel voor een korte vakantie

Eric
19-5-2017

Het ligt iets van het centrum af, maar daardoor juist wel lekker! Het team doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken en is enorm vriendelijk en enthousiast. We werden heel gastvrij ontvangen en kregen zelfs privé salsa-les toen we daar interesse in toonden. De kamers zijn wel gehorig, doordat er een tussendeur in zit, waar ook nog een kier onder zit. Maar als je b.v. als gezin op vakantie bent kan dat juist een voordeel zijn. En inderdaad: het is Cuba, dus je kan niet álles hebben. Het eten was goed en zeker voldoende en ook hier was de bediening prima.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel

Bianca, Toon, Marten
17-5-2017

Redelijk buiten het centrum, wel een lekker zwembad en een animatieteam wat echt zijn best doet om er een leuke avond van te maken. Kamers zijn wel vrij donker. Leuke avond gehad met Daniël en St. Patrick :)

Gereisd Met vrienden in april 2017

zeer goed

sebastian
15-10-2015

Dit is een typisch Caribisch hotel, verwacht geen luxe resort zoals bijvoorbeeld in Varadero of op de Cayos. Prijs - Prestatie verhouding is zeer goed! Personeel zeer aardig, leuk entertainment team o.l.v. Omara dat zich elke avond 100% inzet voor een goede show, zelfs als er weinig gasten zijn. Wij waren hier 7 dagen, het personeel begon ons al aardig te kennen. Zeer betrokken, altijd in voor een dansje, een praatje, een drankje. Ligt wat buiten de stad en dat is heerlijk, mooi panorama uitzicht over Santiago de Cuba. Kom zeker terug hier!

Gereisd Met vrienden in september 2015

Zeer redelijk hotel voor `1 of 2 nachten

cor
26-1-2015

Aanbod eten niet gevarieerd en veelal koud of lauw.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

erg gehorige hotelkamer!

d.w.dorsman
19-4-2014

Dit is een typisch Cuba hotel, eenvoudig en goed voor 1 of 2 nachten op doorreis. De kamer is groot genoeg simpel van inrichting, maar erg gehorig. Er zit een tussendeur die met een grote kier onder de deur een open verbinding met de buren heeft. Het eten was goed en voldoende. Maar realiseer je wel Dit is Cuba! Dus geen luxe of overdaad, daar kom je tenslotte ook niet voor naar dit land. Het personeel is echter wel behulpzaam en vriendelijk en het hotel heeft een prima zwembad.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Liever nooit meer.

ceka
6-2-2014

Ongelooflijk gehorige kamers, we hoorden letterlijk beide buren in aangrenzende kamers, kakkerlakken in badkamer, gordijnen hingen half uit de rail. Was je 's morgens 10 min. na openingstijd in restaurant waren er geen borden en geen kopjes meer. Kortom te triest voor woorden.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Gehorig

Chris
19-2-2013

Ruime leuke kamers maar erg gehorig en verre van schoon. Met alle oude auto's en bijbehorende decibellen zijn de kamers die aan de weg liggen geen voordeel. Het lijkt of de oude vrachtwagens gedurende de nacht door je kamer rijden. Uitzicht over santiago is prachtig vooral in het donker. Veel lol gehad met het personeel. Eten was ok en goede toetjes. Zwembad is lekker in de warmte maar zeker niet schoon. Goed douchen!

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Muziekje erbij?!

Jarno
28-9-2011

Versalles ligt net buiten Santiago de Cuba, dus geen drukte van de stad. Echter kan het voorkomen dat het zwembad deel vol ligt met Cubanen en de keiharde muziek op staat. Dat was niet zo'n prettige ervaring

Kamers zien er leuk uit, ruim balkon (op de airco-unit na). De kamers zijn alleen wel erg gehorig. (of de buren spraken heel hard)

Gereisd Met partner in september 2011

Mooie ligging

Dhr. J.E.M.
16-8-2011

Hotel ligt op een heuvel met uitzicht over Santiago. Heerlijk zwembad en prima kamers in de vorm van huisjes. Santiago de Cuba moet je bezoeken, vanalles te zien. Toen wij er waren was het net Carnaval.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 22 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleinschalig doorreis Hotel

Sillie
5-8-2011

Twee nachten verbleven in dit Hotel, kamers vrij ruim maar verouderd. Ontbijt was redelijk.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinDisco, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Versalles in Santiago de Cuba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Versalles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.