Hotel La Libertadsterster

6.3Voldoende

3 reviews over Hotel La Libertad

• 5ehaman19-02-2014

Praktisch stadshotel

Wik waren niet onder de indruk van Santiago. Stank en lawaai. Havana, Camaguëy en Trinidad zijn echt aantrekkelijker. Die opmerking van Carlijn over de N 20 Pilon - Santiago is op zich juist. het is een zeer slechte weg. Maar ik ben blij dat wij ons niet hebben laten afschrikken. Het is een schitterende route, vlak langs de zee. Ben je niet al te bangig aangelegd en heb je voldoende rij-ervaring moet je echt niet helemaal via het Noorden gaan omrijden. En dan kost het 6 uur... So what, heb je haast? Als je een lekke band krijgt en je hebt hulp nodig reken dan maar dat er binnen een kwartier wel iemand langs komt om voor 2 CUC het reservewiel er op te leggen!

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 7carlijn198724-07-2011

Centraal gelegen

Wij hadden een voucher voor dit hotel (rondreis via TO). Voor CUC 5,- extra kregen we de suite. Was een prima kamer met uitzicht op een plein. Ontbijt slaat nergens op, zeer karig, maar kwaliteit oké. Laat je gerust rondleiden door een gids die zich aanbiedt, maar blijf altijd op je hoede. Wij hebben hier een goede ervaring met een gids, maar hebben ook mindere. Je bepaalt zelf hoever je meegaat in wat de gids voorstelt. Voor CUC 2,- laten ze je mooie plekken zien en weten ze ook nog leuke details te vertellen. Santiago de Cuba is een interessante stad waar veel te zien is. Belangrijk!!: Neem NOOIT de route via Pilón naar Santiago de Cuba. Deze zeer slechte weg (soms niet eens een weg) van ongeveer 200 km heeft ons wel 6 uur gekost en je komt er nauwelijks iemand tegen, omdat het zo onbegaanbaar is. Mocht je daar een lekke band krijgen (niet onwaarschijnlijk met dit ongelooflijk slechte wegdek), dan kun je lang wachten op hulp....

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Esther02-02-2009

Niet erg bijzonder

Het hotel ligt aan de rand van het oude centrum. Het is een hotel in de goekopere categorie (wij betaalden CUC38 voor een nacht incl ontbijt) en dat is ook wel te merken. De kamers zijn keurig, maar simpel. Vanaf het dakterras een mooi uitzicht op de bergen.

Helaas kwamen wij er al snel achter dat dit hotel ook vaak "per uur" gebruikt wordt: het wemelde er van de prostituees en aanhang. We hadden er geen last van... maar erg gezellig is het niet.

Het ontbijt was echt karig! Je kunt kiezen uit verschillende menu's, maar eigenlijk kreeg je alleen brood, jam en eieren. De rest "no hay". Toen wij om een taxi vroegen, riep de portier geen echte taxi, maar een illegale waardoor we ontzettend werden opgelicht.

Niet zulke goede herinneringen dus. Voor hetzelfde geld heb je meer kwaliteit in een Casa Particular!

Gereisd met partner in januari 2008

0 tips over Hotel La Libertad