Hostel Autentica Pergola

Hostel Autentica Pergola

Hostel
8,4

2 reviews over Hostel Autentica Pergola in het Nederlands

Een plek om terug te komen!

Koos
9-2-2019

Dit is een heel prettig hostel met zeer vriendelijke mensen. Prima kamer en een heerlijk bed.

Echt de beste casa van heel Cuba!

annemarie2u
11-8-2014

Fantastische plek! Ruime mooie en autentieke kamers met metershoge plafonds en klassiek gebouw met prachtige patio met fontein. Sinds 6 maanden voorzien van restaurant op het dak waar het allerlekkerste eten van heel Cuba wordt geserveerd en een voortreffelijk ontbijt. Ook de cocktails dronken we nergens anders beter dan hier (tip: pina colada). Fantastisch vriendelijk personeel en de eigenaar doet zijn uiterste best voor je. Werkelijk niets op aan te merken want dit is gewoon hoe het moet zijn:perfect! Alleen voor de overnachting al waard hier ook maar een nachtje te boeken bijv op doorreis.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Autentica Pergola

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Autentica Pergola in Santa Clara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Autentica Pergola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.