Hostel Autentica Pergola

HostelWeer vandaag32°25°

1 review over Hostel Autentica Pergola in het Nederlands

Echt de beste casa van heel Cuba!

annemarie2u
11-8-2014

Fantastische plek! Ruime mooie en autentieke kamers met metershoge plafonds en klassiek gebouw met prachtige patio met fontein. Sinds 6 maanden voorzien van restaurant op het dak waar het allerlekkerste eten van heel Cuba wordt geserveerd en een voortreffelijk ontbijt. Ook de cocktails dronken we nergens anders beter dan hier (tip: pina colada). Fantastisch vriendelijk personeel en de eigenaar doet zijn uiterste best voor je. Werkelijk niets op aan te merken want dit is gewoon hoe het moet zijn:perfect! Alleen voor de overnachting al waard hier ook maar een nachtje te boeken bijv op doorreis.

Hostel Autentica Pergola 10 10 1 .