Sancti Spiritus

Reviews over Sancti Spiritus

modern cubaans stadje, heel druk,

ronald
    2-2-2012

goede bestemming op doorreis, 2 dagen is genoeg. drukke stad met alle soorten bussen, cubanen, markt en autovrije winkelstraat, station en rivier, die nogal stinkt. niet veel keuze van restaurants. overdag worden bussen vol toeristen gedropt. wel leuke straatjes en cubanen die willen weten waar je vandaan komt of graag wat cuç's van je willen. wel sfeer

Gereisd met partner in januari 2012

Zondagse drukte

Dhr. J.E.M.
    16-8-2011

Mooi plein met veel Amerikaanse sleeën. Op zondag komt er de 'bierwagen' en iedereen kan dan in kannen en bekers bier afhalen door een luik. We lunchen in een gezellig restaurantje met weer bijbehorende heerlijke Cubaanse muziek. Dit is vakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2002

Klein cubaanse stadje in midden cuba

Avd
    18-8-2008

Leuk maar klein stadje, zeker de moeite waard. Bezoek de boerenmarkt en kijk je ogen uit. Loop over de 'boulevard' in het centrumpje en zie het echte cubaanse leven. De geringe hoeveelheid toeristen gaan hier geheel op in dagelijkse leven van het stadje. Leuke winkeltjes en vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Leuk stadje in Centraal Cuba

AvD
    17-8-2008

Klein en drukkend heet stadje, maar onmisbaar tijdens rondreis Cuba. Leuk om midden Cuba in bedrijvigheid te zien. Bezoek aan boerenmarkt de moeite waard en wandeling door centrumpje ook om de Cubaanse sfeer hier te proeven. En die is volop aanwezig. Weinig toeristen. Veel historie en echt beeld van hoe dagelijks leven op Cuba reilt en zeilt.

Gereisd met vrienden in Sun Aug 17 2008 17:35:22 GMT+0000 (UTC)

heel vriedelijke bevolking en weinig toeristen, zeer rustig

René
    8-9-2006

heel vriedelijke bevolking en weinig toeristen, zeer rustig. logeerde in een premitief hostal, maar zeer gastvrij. een grote gastvrijheid, wel weinig uitgaansleven, maar daar in tegen grote hatelijkheid. in de omgeving is het goed wandelen

Gereisd alleenreizend in februari 2005
Sancti Spiritus scoort een 9,4 uit 10, op basis van 12 reviews