Hostel

1 review over Hostel La Amistad in het Nederlands

supergezellige plek

inevanliempd
3-2-2011

La Amistad wordt gerund door Sonya en ligt in een rustige straat in het prachtige, koloniale stadje Remedios. (Nog) niet zo toeristisch, mooi en sfeervol plaatsje nabij de mooie noordelijke stranden. Een prachtige grote, hoge slaapkamer op eerste verdieping in een koloniaal huis. Met perfecte matrassen (bijzonder in Cuba), een zeer gezellige gastvrouw, met dito echtgenoot, mooie badkamer en heerlijk eten. We hadden hier best langer willen blijven. De kamer is overigens ruim genoeg voor mensen met twee kinderen. De keuken, waar gekoot wordt, staat overigens ook ter beschikking van de gasten.

Gereisd Met partner in januari 2011

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel La Amistad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel La Amistad in Remedios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel La Amistad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.