Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag34°23°

5 reviews over Hotel El Mascotte in het Nederlands

Pover hotel.

Patrick Hermans
2-4-2013

Ter gelegenheid van onze rondreis door Cuba sliepen wij één nacht in dit hotel wgens geen kamers beschikbaar in Santa Clara . Het hotel ligt vlak in het centrum. Ik begrijp niet hoe dit hotel hier aan een score van 9.3 geraakt!? Misschien omdat het ondanks alles veruit het beste hotel is in Remedios? Maar er is dan ook weinig of geen concurrentie. Kamers zijn ondermaats, zo waren er in onze (en andere kamers) geen ramen? Het personeel is wel vriendelijk, en het eten is behoorlijk in het restaurant. Ga trouwens niet op zoek naar een restaurant in de stad (dorp) want er zijn er volgens mij geen!? Bij onze aankomst diende men eerst iemand te sturen die de kluis operationeel kon maken wegens een ingewikkeld gebruik. Neem geen wijn bij het eten 's avonds want die is peperduur en de witte wijn wordt bovendien snel, snel in de diepvries gelegd om hem min of meer koel aan tafel te brengen. Samengevat, bij gebrek aan beters, toch maar logeren in dit hotel in Remedios.

Gereisd Met partner in maart 2013

Fantastisch hotel!

E&N
27-11-2012

Tijdens onze rondreis door Cuba was dit hotel een enorme verademing tov. de rest van hotels. Mede op basis van de eerdere positieve beoordelingen uitgekozen en geen moment spijt van gehad. Bij aankomst kregen we een lekkere verfrissende doek om gezicht en handen schoon te maken. Zeer vriendelijk, enthousiast en behulpzaam personeel. Wij hadden een ruime kamer (nr.5) met uitzicht op het plein. Heerlijke warme douche met regen douche kop. Lekkere bedden, goed ontbijt, alles perfect als je met 2 personen bent. Ivm geen animatie wat minder geschikt voor kinderen. Ook Remedios is een leuke stadje zonder (nog) al te veel toeristme. Wij komen hier zeker nog terug !!!!!!!!!

Gereisd Met partner in november 2012

geweldig hotel

hen k en mieke
11-6-2012

het hotel is uiterst vriendelijk. aardig en behulpzaam personeel schone kamers en een geweldige douche de locatie is in het midden van het dorp.alles op loop-afstand te doen prijs hotel is goed

Gereisd Met partner in mei 2012

Super hotel!

marianneruyten
24-3-2012

Dit is echt een top hotel, mooi koloniaal pand in een supergezellig dorp. Van hieruit kun je makkelijk naar Cayo Santa Maria.

Gereisd Met partner in Thu Feb 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi oud hotel.

adanjaschellekens
2-1-2009

Dit hotel, net aan het randje van het dorpsplein, is mooi en origineel gebleven. De kamers zijn hoog met smalle deurtjes. (zie foto) De trap is ongelijk en uitgeleten door de hjaren heen, leuk detail. In de bar is een televisie met slecht bereik. Het restaurant is goed, en de bediening vriendelijk. uiteraard live muziek, maar waar is dat niet. op het moment dat wij in Remedios waren, wonnen de Cubanen de halve final van honkbal. het hele dorp liep kwam bij elkaar op het plein, baby's werden uit bed gehaald, en in een optocht liepen de Cubanen met vlaggen "Viva Cuba" te roepen. Er werd zelfs vuurwerk afgestoken. Hier zagen we de passie van de Cubanen, iets wat je in Cuba zelden ziet. Vanwege het communisme.... Gr Anja Schellekens

Gereisd Met partner in maart 2006

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mascotte in Remedios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mascotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.