Hostel

1 review over Hostel Casa Messi in het Nederlands

Leuke rustige casa

Nanine Colin
5-1-2017

Midden in het centrum van Remedios. Auto kan voor de deur geparkeerd worden (zonder extra kosten). Sindy biedt geen opdringerige verkoop van gidsen e.d., maar wel goeie informatie over wat er te doen is in de omgeving. De casa heeft een heerlijk terras waar het uitgebreide ontbijt wordt geserveerd en je kan luieren in een van de schommelstoelen. Als je Spaans verstaat is de inwonende grootmoeder een extra bonus. Ze zit meestal bij de voordeur en vindt het leuk als je een praatje met haar maakt.
Er staan geen glazen/bekers in de badkamer maar die zal ze ongetwijfeld leveren als je daarom vraagt (wat wij steeds vergaten tot we onze tanden wilden poetsen) en ook hier is het even uitproberen hoe er warm water uit de douche komt (maar het is er wel). Mochten we nog een keer in Remedios komen zullen we zeker proberen in Casamessi te logeren.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Casa Messi in Remedios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Casa Messi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.