Hotel Memories Holguin Beach Resort

Hotel Memories Holguin Beach Resort

8.1Fantastisch

Cuba, Cuba, Playa Yuraguanal

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Memories Holguin Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Memories Holguin Beach Resort is een goed verzorgd hotel met fijne kamers. Verwacht niet te veel luxe, maar wel een goede slaapplek, grote zwembaden en vriendelijk personeel. Het eten bij het buffet is soms wat minder. Memories Holguin Beach Resort op Cuba ligt op een paradijselijke plek vlakbij het uitgestrekte witte zandstrand.

33 reviews over Hotel Memories Holguin Beach Resort

• 2019
    7Tamara10-06-2019

Super mooi hotel!

Super mooi hotel!! Het eten was alleen erg matig.. niet veel variatie. Hopelijk was dit alleen omdat het low season was daar.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Daniel15-04-2019

Fantastisch!

Heerlijke winterse vakantie gehad op het zonnige Cuba. Op voorhad wat sceptisch over wat we konden verwachten voor deze mega lage prijs.

Bleek een heerlijke locatie, een geweldig hotel en een heerlijke onderbreking van deze koude winter! Tot in de puntjes geregeld en geinformeerd!

Touroperator bedankt! Top geregeld! Dit gaan we vaker doen 😎

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Dhr. Verbeeck11-03-2019

Fantastisch, ga er beslist terug.

Hotel uitgerust met kamerblokken van ca 8 kamers per blok in een tropisch park. Onze kamer was dagelijks tip top in orde behalve dat de minibar niet werkte, maar aangezien je toch de ganse dag gratis kon drinken naar believen was dit niet echt een probleem. Voldoende zwembaden en activiteiten voor jong en oud. Prachtig proper wit strand, voldoende stoelen en handdoeken alles gratis. 3 maal uitgebreid buffet per dag, met voldoende variatie. Heb ook andere hotels in de buurt gezien en vond het onze qua prijs/kwaliteit zeker de beste keuze. Tips : * bij huurauto zeker op voorhand boeken. BIj aankomst zijn ze nauwelijks tot niet te verkrijgen. Sluit ook zeker een reis- en autoverzekering af want Cubanen hebben geen autoverzekering. * denk er aan om voldoende cash mee te nemen, geld afhalen is niet eenvoudig en kan erg lang duren ca 15-30 minuten per persoon * buiten het resort is alles erg prijzig omdat wij in die CUC moeten betalen

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Van houtum15-11-2018

In april weer terug!! More memories

Super resort. Niet super de luxe, maar voor ons, doorsnee volk een paradijsje. Veel, echt veel beter dan iets wat zich"amigo"laat noemen. Na 1 dag overgeplaatst naar memories. Een verademing. Buffet, altijd wat lekkers. Voor cuba goed te noemen. Resort en kamers top. Openbare toiletten weinig , dus soms vuil. Public relations, top! (elvis) ze doen alles om t je naar de zin te maken. Receptie, redelijk. Holguin heeft n veel gemoedelijkere sfeer dan varadero, waar we ook in n memories gezeten hebben. Ook goed. ( na overplaatsing tuxpan. Bah) er is genoeg te doen. Taxi bellen en gaan!

Gereisd met partner in april 2018

• 7Christine Boersma08-10-2018

Prima hotel.

In het memories verbleven met een vriendin. Een goed hotel wat betreft de accomodatie. Mooie goede appartementen. Echt een heerlijke kamer. Heerlijk strand met helaas wel hier en daar wat zeewier En je kunt er niet ver lopen. Het strand is vrij Klein. De zwembaden zijn heerlijk. Het minpunt was wel dat het eten wel echt vreselijk slecht was. Kan hier helaas niks anders van maken het is niet te eten. En ik ben zeker niet verwend en gauw tevreden. Het ontbijt is nog wel te doen. Al kun je iemand dood gooien met het brood. Maar het avond eten is echt slecht. Ik en mijn vriendin hebben een aantal avonden alleen een hapje rijst gegeten en zijn weer weg gegaan. Zelf de rijst was voor de helft niet goed gekookt en keihard. Vind jammer dat ik dit zo neer moet zetten want verder was de vakantie prachtig. De excursie met een boot De zee op gaan snorkelen en naar een werkelijk prachtig eiland was echt geweldig. De lunch daar was wel goed.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Fam. De Bakker06-08-2018

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Hele fijne vakantie gehad! Geen handdoekje leggen hier dus relaxt. Heel vriendelijk personeel, mooi strand, kamer en airco goed. Het eten was prima, je moet er niet te veel van verwachten. Veel trappen, je moet hier niet slecht ter been zijn. Onderhoud en privacy van openbare toiletten kan beter.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Nootje12-03-2015

Heerlijke vakantie

Ik kan mij niet vinden in eerdere slechte beoordelingen. Ik heb mij hier heerlijk vermaakt. Heerlijk resort, rustige en vriendelijke mensen en de dagen vlogen om! Ik ga zeker nog eens terug. De kamers waren mooi en precies zoals verwacht. Eten was lekker maar weinig afwisseling.

Het enige nadeel vond ik de vogels die bij het 'restaurant' je om de oren vliegen en hier en daar poepen.

Gereisd met partner in maart 2014

• 9van Ewijk16-04-2014

Fantastisch vakantie

Wij herkennen niets van eerdere slechte beoordelingen. We hebben al heel wat gezien van de wereld en dit is een meer dan goed hotel voor een mooie prijs. Prachtig wit strand (ligt wel in een grote baai waardoor je niet uren langs het strand kan lopen...), met prima bar en hamburgertentje. Gratis catamaran zeilen, genoeg ligbedden (die voor je neergezet worden, ook al lig je aan het eind van het strand). Vriendelijk personeel, heerlijk eten (ook warm), frisdrank is prima en helemaal niet aangelengd met water, de gratis a la carte restaurants zijn helemaal aan te raden. Bij de Cubaan en Grill echt super lekker gegeten. Grote kamers, iedere dag schoon, minibar dagelijks aangevuld. Minpuntje is dat de kamers wel erg gehorig zijn. Verder voornamelijk Canadezen aanwezig, met hun eigen thermosbekers, haha. Ruim opgezet resort met veel privacy. Kan hier en daar wel een lik verf gebruiken maar alles is schoon. Ook openbare toiletten. Wij zouden hier zeker nog eens nar terug willen!

Gereisd met partner in april 2014

• 8Cejash07-12-2013

prachtige ligging aan een idyllisch strand met bar

heerlijke luxe, 5 zwembaden en all-in formule. nette schone huisjes, prima housekeeping, aardig en behulpzaam personeel op alle fronten. golfkarretjes brengen je naar je huisje en naar de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7H.v.d.Kruyssen22-09-2013

Slechte hygiene, Niet RIU waardig (nog niet)

Wij zijn echte RIU gangers. Maar dit resort moet echt m.b.t. het eten en drinken een stuk verbeteren. Het buffetrestaurant is eentonig en niet hygienisch het eten van de andere dag word gewoon weer geserveerd. DIT KAN NIET !!! in deze hitte. De andere restaurants waren wel goed, vooral Cubaans, romantic en grill. Maar ook RIU zag dat dit zo niet verder kon en had een nieuw managemantteam in laten vliegen. Deze moest drastisch orde op zaken stellen. En in de 2e week was dit ook te merken. Het resort is voor 20 % in hande van de Cubanen en daar ligt het probleem volgens RIU. De mensen zijn supervriendelijk en aan service zeker geen gebrek. Gratis snorkelen etc. Goede airco en schone kamers. Zeer mooi strand met gratis ligbedden. Kortom als de hygiene beter worden en het nieuwe managemantteam zijn best doet gaan we misschien nog terug.

Gereisd met partner in september 2013

3 tips over Hotel Memories Holguin Beach Resort

• Cejash, 07-12-2013 Rapporteren

verschillende restaurants maar niet allemaal tegelijk geopend, er is er altijd wel een gesloten, zelfs in hoogseizoen. een mohito kunnen ze daar helaas niet goed maken maar wel een lekkere pina colada. wel alles in plastic bekers geserveerd! Tip: neem DEET mee als je hier naartoe gaat, je kunt behoorlijk ziek worden als je toevallig dengé oploopt......

• H.v.d.Kruyssen, 22-09-2013 Rapporteren

Geen auto huren, er staan nergens borden en men verdwaald er snel. Geen water uit de kan laten serveren smaakt naar chloor en grondwater. Neem voldoende medicijnen mee tegen diaree en uitdroging.

• Nootje, 12-03-2015 Rapporteren

Huur een scooter en rijd de omgeving rond. Wat heerlijk! Ga met dolfijnen zwemmen.

2 vragen over Hotel Memories Holguin Beach Resort

• jdblom, 31-12-2015 Rapporteren

Divers

Wie weet of je in dit hotel geld kunt opnemen en/of wisselen, of er op de kamers standaard douchefris en shampoo aanwezig is en of je de beschikking moet hebben over een zgn. wereldstekker.

• Cejash, 30-06-2013 Rapporteren

CUC kopen of wisselen

wat is de beste plek om euroos te kopen of te wisselen tegen CUC vanaf het moment dat je op het vliegveld aan komt? heeft het hotel ook een mogelijkheid om geld te wisselen? we vertrekken vrijdag al.....

G.H.J. van der Heiden, 08-09-2013

De meeste hotels hebben een mogelijkheid om Euro's tegen CUC's om te wisselen tegen een gangbare (bank) koers. Terug is er op het vliegveld een mogelijkheid om na de controle belastingvrij te kopen en/of de laatste CUC's terug te wisselen tegen euro's.

Hotel Memories Holguin Beach Resort info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenCaribisch, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vis / Seafood

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats