Hotel Playa Pesquero

54 reviews over Hotel Playa Pesquero

• 2018
    9Sandra23-09-2018

Geweldige vakantie gehad

Mooi hotel, schone kamers, mooie tuin, geweldig groot zwembad en super vriendelijk personeel, A la. Carte restaurants een leuke afwisseling, zeker voor iedereen iets erbij. Ook de ligging aan het strand is geweldig, hier kom je ook niets tekort, alweer een restaurant en er is zelfs bediening op het strand. Ook de boulevard die bij het zwembad ligt biedt nog eens wat afwisseling, de beergarden waar je nog tapas kunt eten de gehele dag en nacht door, het ijskraampje, de winkeltjes en de mojitobar zorgen weer dat je niets te kort komt. Kortom een geweldige vakantie gehad in een super hotel, waar gezorgd wordt dat je niets tekort komt.

Mauro, Especialista de Calidad, 01-10-2018

Groeten van Playa Pesquero,

We willen je bedanken voor je review, het was heerlijk. We zijn blij om te weten dat je een heel leuk verblijf bij ons hebt gehad in Playa Pesquero. Bedankt voor het delen met de wereld en we zullen erg blij zijn als je weer terugkeert.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Maurice24-08-2018

Mooi hotel met fantastische ligging

Dit hotel bestaat uit een regulier en een premium deel waarbij het aantal sterren voornamelijk gebaseerd is op het premium deel. Hotel bestaat uit diverse gebouwen rondom een mooie en goed onderhouden tuin en ligt direct aan een prachtig strand. Zwembaden zijn mooi en altijd plek waarbij ik moet opmerken dat het zwembad aan de zwemmersbar aan het eind van de dag een vieze kleur krijgt. Vanaf 's morgens lopen hier mensen met bier door het zwembad waarbij ik zelden tot nooit iemand naar het toilet heb zien gaan. Restaurants zijn naar Cubaanse maatstaven goed en a la carte is aan te bevelen. Lobby van het hotel is prachtig en de koffiebar is fantastisch waarbij je tevens bediend wordt. WiFi in de lobby, het zwembad en op het strand is goed waarbij je voor 1 CUC een WiFi uurkaart kunt aanschaffen. Aanraders zijn de excursies naar Saetia Island, Santiago de Cuba en de Ron (boek 2 dagen en overnacht bij een local), Tabacco en Sugar tour.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Monique27-05-2018

Geweldig

Super hotel, van alles te doen, goed eten en goede verzorging Ga met lokaal bureau een trip doen.(met oldtimers) Dit was top geregeld en veel persoonlijker dan de bustours van touroperator. Ook goedkoper.

Mauro, Especialista de Calidad, 06-06-2018

Groeten van Playa Pesquero,

We willen je bedanken voor je review. We zijn blij om te weten dat je een heel leuk verblijf bij ons hebt gehad in Playa Pesquero. Bedankt voor het delen met de wereld en we zullen erg blij zijn als je weer terugkeert.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9Lieke17-05-2018

Fantastisch!!

Het was geweldig! Doordat het zo ruim is opgezet heb je een beetje het gevoel in een dorpje te zitten. Heel erg leuk! Vriendelijke mensen, mooi strand, heerlijke vibe!

Mauro, Especialista de Calidad, 06-06-2018

Gereisd met partner in november 2016

• 2017
    9Hans09-03-2017

Geweldig, wij hebben het erg naar onze zin gehad

Eigenlijk was alles goed,, wij kunnen geen negatieve punten opnoemen Voor het eerst met touroperator, prima ervaring

Mauro, Especialista de Calidad, 25-09-2017

Groetjes van Playa Pesquero,

Wij bedanken u voor uw beoordeling, het was heerlijk. We zijn blij om te weten dat je een leuk verblijf bij ons heeft gehad in Playa Pesquero. Bedankt voor het delen met de wereld en we zullen heel blij zijn wanneer u nogmaals terugkomt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Pascal Baten13-02-2017

Goed hotel met heerlijk eten en ruime kamers.

Erg goed verzorgd hotel. Qua eten is er alles wat je kan verzinnen aanwezig. Erg vriendelijk personeel. Kamer ruim en iedere dag schoongemaakt. Kamer mag wel gemoderniseerd worden. Heerlijk strand en zwembad. Reisleider Eider heeft een nderlandstalige gids geregeld voor dag naar Santiago de Cuba wat erg leuk is om te doen in een Chevrolet Bel Air. Neem wat zeep en tandpasta/borstels mee dat is daar erg duur en zijn ze erg blij mee. Ook met kleding of een zaklampje. Toon wat interesse in de mensen dat waarderen ze meer dan een snauw met fooi zoals veel canadezen doen. Kortom een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Mauro, Especialista de Calidad, 26-07-2017

Groetjes van Playa Pesquero,

Wij bedanken u voor uw recensie, het was heerlijk. We zijn blij om te weten dat je een leuk verblijf bij ons heeft gehad in Playa Pesquero. Bedankt voor het delen met de wereld en we zullen heel blij zijn wanneer u nogmaals terugkomt.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9J. de Vries13-01-2017

Prima resort

In de periode van 3 tot en met 10 januari hebben we Hotel Playa Pesquero bezocht. Een prachtig resort dat van alle gemakken is voorzien. We hadden gevraagd om een benedenkamer met centrale ligging vanwege verminderde mobiliteit. Deze preferentie werd keurig nagekomen. Het resort is uitgestrekt maar alles is door de ruim aanwezige verlengde golfkarretjes altijd vlot bereikbaar. Strand en de zwembaden zijn werkelijk schitterend. Kamers en park worden zeer goed onderhouden en zien er schoon uit. Het eten is goed met een keurige bediening. Sommige producten zijn niet altijd goed warm. Op diverse plaatsen bij het buffet was live cooking aanwezig. De thema-restaurants hebben we niet bezocht. Iedere dag volop animatie. De excursie naar Santiago de Cuba is zeer aan te bevelen. Ook een rondrit met taxi is een aanrader. U krijgt een prachtige rondrit rondom Holguin die wordt uitgevoerd in Chevrolet uit 1955. Voor de prijs hoeft u het niet te laten. We hebben zelfs een Cubaanse basisschool kunnen bezoeken. Voor touroperator reizigers: reisleider Eider is van alle zaken zeer goed op de hoogte en spreekt perfect Nederlands en regelt voor u zelfs de rondrit in een taxi. Lof voor zijn begeleiding. Van de luidruchtige Canadese toeristen hebben we geen hinder gehad, wel plaatsvervangende schaamte omtrent hun eetgedrag. Voor Cuba is dit resort zeker een aanrader.

Mauro, Especialista de Calidad, 26-07-2017

Groetjes van Playa Pesquero,

Wij bedanken u voor uw recensie, het was heerlijk. We zijn blij om te weten dat je een leuk verblijf bij ons heeft gehad in Playa Pesquero. Bedankt voor al de lofprijzen. Bedankt voor het delen met de wereld en we zullen heel blij zijn wanneer u nogmaals terugkomt.

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

7Arends04-12-2016

Voor 1 keer leuk

Kamer super schoon. er is GEEN wifi in ieder geval heel slecht. Eten vaak het zelfde en eentonig. De mensen erg vriendelijk. Om een lang verhaal kort te houden ga het niet vergelijken met bijvoorbeeld 5 sterren in Turkije dat is wel een stuk beter.

Mauro, Especialista de Calidad, 28-12-2016

Saludos desde Playa Pesquero,

Queremos darle las gracias por su comentario. Siempre estamos trabajando para que nuestros clientes se sientan satisfechos. Esperamos que vuelva pronto por nuestro hotel.

Saludos Cordiales,

Administración de Playa Pesquero.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Joyce Bramall09-05-2016

Heerlijk gehad.

Mooi resort met ruim All inclusive aanbod. bediening aan tafel. Veel keuze in a la carte restaurants. Mooie kamer met lekker bed. Super groot en mooi zwembad. Een strand zo mooi dat had ik nooit eerder gezien. Kortom....als je het hier niet naar je zin hebt dan moet er iets mis zijn!

Mauro, Especialista de Calidad, 28-12-2016

Saludos desde Playa Pesquero,

Muchas gracias por su comentario y valoraciones. Siempre apreciamos los elogios a nuestro esfuerzo y nos encanta saber que nuestros clientes están muy satisfechos con los servicios que brindamos. Gracias por compartirlo con futuros clientes.

Saludos Cordiales,

Administración de Playa Pesquero.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Sjaak Brandsma24-03-2016

Paradijsje

Een geweldig hotel, super lekker gegeten. Er waren twee buffetrestaurants, je kon daar je eten ter plekke laten klaarmaken, dus hoezo koud. Ja, het bier was koud! Er waren 6 restaurants, waar je voor kon reserveren, varierend van gewoon goed tot top. Je mag 8 maal van de restaurants gebruik maken als je twee weken verblijft, en dan wordt je ook echt top behandeld. Een aanrader is het fishfood restaurant aan het strand. Zo gezellig en super eten. Op de tweede plaats het caribische restaurant waar je kreeft, inktvisringetjes en grote garnalen aan je tafel worden klaargemaakt, afgeblust met rum. Smullen maar. Niet een glaasje wijn bij het eten, maar meteen een hele fles, twee kan ook. Alles inclusief is ook echt alles incusief. Personeel is heel vriendelijk en niets is teveel. De lobby is het gezellige hart, waar je heerlijke koffie en cocktails kunt krijgen, er loopt continue bediening, maar je kunt het ook zelf halen natuurlijk. Je kunt (bijna) alle alcohol soorten krijgen. De hele dag werden er verschillende kleine hapjes neergezet. De kamers zijn groot en netjes, fijne badkamer, balkon met zitje. Meubels een beetje gedateerd maar alles verder prima, goede bedden. Ook wij hadden beestjes, gewoon een andere kamer gevraagd, werd meteen geregeld. Verder geen insect meer gezien. Prachtig zwembad, en zeker dieper dan 40 cm, zoals eerder wordt beweerd. Er is van alles te doen als je daar behoefte aan hebt, van Spaanse les tot salsa dansen, sport en spel, je kunt je de hele dag laten vermaken. Prachtig strand, waar je stoel voor je versjouwd wordt, je hoeft hier niets zelf te doen. Er rijden voortdurend karretjes, je kunt ze per telefoon voor laten komen, zelfs lopen hoeft niet. Ik snap echt niet waar sommige mensen over zeuren. Gaan mensen, en genieten.

Gereisd met partner in maart 2016

3 tips over Hotel Playa Pesquero

• Linda, 24-04-2013

Aanrader voor familie's en groepen vrienden. Probeer een reservering te krijgen bij het italiaanse restaurant, zeer te moeite waard!

• francine theunissen, 25-09-2014

De 3daagse uitstap naar Baracoa en Santiago de Cuba is zeer zeker een aanrader, en ook de grote jeepsafari naar de watervallen is echt wel de moeite.

• Gertrude en toon, 25-02-2015

Neem als je gaat kleding, speelgoed en toilet artikelen mee om af te geven. Dat wordt zeer gewaardeerd. Verder omdat er zo veel Canadezen komen, die tips geven, kun je daar eigenlijk bijna niet omheen. Daar moet je wel rekening mee houden. Maar ook dat wordt heel erg gewaardeerd. Zo stond op een gegeven moment wanneer we binnenkwamen ons drankje al klaar...

4 vragen over Hotel Playa Pesquero

• Maurice, 01-02-2018

Geld wisselen

Is het mogelijk om in het hotel je euro's om te wisselen naar toeristen pesos? Tevens vroeg ik mij af of het überhaupt mogelijk is om ergens geld te pinnen. Heb zelf een Master Card en begreep dat deze niet geaccepteerd wordt op Cuba.

• nicolaz_samson, 31-03-2014

Werken hotel 2014?

Ik heb net een e-mail van mijn reisagentschap ontvangen dat er tijdens ons verblijf (juni 2014) verbouwingswerken aan de gang zijn. Ik heb de reis echter al in november geboekt.

Iemand die al naar het hotel is geweest tijdens deze werken? Hebben jullie veel hinder ondervonden?

francine theunissen, 25-09-2014

Wij zijn er in september geweest maar hebben totaal geen last gehad van de werken, in november zijn ze ook gedaan want dan gaat het nieuwe (adults only ) gedeelte open.

• Jan van der Doef, 16-02-2014

muggen

heb je veel last van muggen in maart

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenAmerikaans, Caribisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés2

• Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats