Hotel Playa Costa Verde

Hotel Playa Costa Verde

Omschrijving
Hotel Playa Costa Verde ligt op Cuba. Hier verblijf je op een ruime kamer in een schoon resort. De all-inclusive formule is goed en je kunt de hele dag door wel iets eten en drinken. In het weekend komen er ook veel lokalen naar de all-inclusive, dus hou hier rekening mee. De animatie is vooral gericht op kinderen. Gelegen aan het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Costa Verde voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel Playa Costa Verde in het Nederlands

Perfect

Richard van der beek,
15-9-2018

Mooi resort , hele vriendelijke mensen

Mooie kamers zeer ruim voor 2 personen

Het eten was perfect voor iedereen wat wils

Alles zeer schoon

Heerlijk resort voor Cubaanse begrippen!

F.H. Panneman,
9-7-2018

Dikke plus: groot en schoon resort, mooie ruime kamer + badkamer. Dikke min: restaurant is open, de vogels hebben vrij spel, dus komen op het eten af, hebben dit ook aangeven bij de leiding dat dit toch echt een punt voor verbetering is, er zitten nu een paar roofvogels bij het restaurant ter afschrikking, helpt niet echt. Ons advies was om het restaurant te voorzien van netten rondom, dan houd je de vogels buiten! 2e min puntje: als de Cubanen in het weekend komen wordt het restaurant geplunderd, voedsel wordt in tupperware bakjes meegenomen, pizza's eireren, etc.etc. personeel ziet het gebeuren maar mag er niets van zeggen, het is tenslotte ALL-IN, het is een beetje te begrijpen want de Cubanen hebben zelf niet zoveel keuze wat eten betreft en vaak word het weekend bekostigd door familie in het buitenland, dus in het weekend oogkleppen op in het restaurant!

Nancy,
22-3-2018

Het was voor ons de eerste keer dat we er waren. Een prachtig hotel met hele mooie accommodaties. Mooie grote kans.ers met apparte badkamer. Hotel is all-inclusive het ontbijt lunch en diner zijn heerlijk. Vlees

Vis en dergelijke zijn in overvloed aanwezig. Daarnaast is er een aparte snackbar waar je een hapje kunt eten. En voor tussendoor staat er de gehele dag in de lobby hapjes en snacks. De koffiebar in de lobby is zeker aan te raden. Ze maken er lekkere cappucino e.d. Uiteraard vloeien de cocktails in overvloed. Dagelijks worden er verschillende kunstenaars uitgenodigd in de lobby hun spullen tentoon te stellen en te verkopen. Zilversmid, leer, olieschilderijen. Enz.

Een mooi hotel

C.Gerritse,
3-8-2017

Het was gehorig maar verder een goed en mooi hotel om de laatste dagen uit te rusten na een rondreis. Groot, maar dit merk je niet om dat het groot opgezet is.

Een heerlijk zwembad en een heerlijk strand, waar je heerlijk kunt vertoeven. Het is all-in dus je kunt eten en drinken wat je wilt bij een uitgebreid buffet de hele dag.

Daarnaast een bar op het strand en een snackbar waar je nog dingen kunt halen.

Schone kamers en lekker ruim. Het ligt buiten een centrum, heel toeristisch maar daar ontkom je niet aan, het is een start en eindpunt van rondreizen en de vakantie plak van de Franse Canadezen. Hele dag entertainment.

Relax met hoofdletters

Rob,
6-4-2017

Heerlijk ontspannen aan het strand. Vriendelijke mensen, lekker eten en drinken. Mooi zwembad. Kortom: TOP!

Lekker een paar dagen ontspannen na een rondreis door Cuba.

Goed hotel, wel gedateerd

Tim,
13-1-2017

In 2016 zijn we 3 weken naar Hotel Playa Costa Verde geweest. We hebben er echt genoten!

De kamer was vrij gedateerd, maar dat hield ons niet tegen om een leuke vakantie te hebben.

Op het strand zijn er ligbedden genoeg die elke dag voor je worden klaargezet wanneer je aan komt lopen. Het grote zwembad is in de middag vervuild met bekertjes en rietjes van de bar. Wij hebben daar ons weinig van aangetrokken. De cocktails bij de bar zijn heerlijk!

Het eten is goed. Er is genoeg keuze, zowel in de ochtend, middag als avond. Laat vlees en kip goed bakken, want wij kregen regelmatig rauwe kip. Laat een keer pasta klaarmaken in het buffetrestaurant, het is echt heerlijk! Het Japans restaurant is echt aan te raden, en vergeet je camera niet mee te nemen! Ga je een keer vroeg op excursie? Ontbijt dan bij de snackbar net naast het zwembad!

Zowel overdag als 's avonds en 's nachts zie je regelmatig kleine, maar soms ook grote krabben over het pad en in het gras lopen.

De animatie was vooral gericht op de kinderen. 's Avonds vonden we de shows vrij saai, op het waterballet na. 's Nachts heb je geen last van herrie.

Tip: Neem een duikbril en een snorkel mee, want in de zee bij het hotel is er genoeg te zien! Mooie vissen, krabben, kleine roggen, inktvisjes en zelfs een murene. De vissen zie je vooral bij de rotsen, op ongeveer 1,5 meter diepte. Met laagwater zie je weer wat anders! Loop hiervoor ongeveer 50-60 meter naar rechts wanneer je het strand op loopt.

heerlijk genoten

Ingrid
31-1-2016

Mooi resort met kamers in huisjes verspreid over het terrein. Goed verzorgde tuin, mooi, wel klein, zand strand.

Handdoeken service, dus elke dag een schone strand handdoek.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Grote schone kamers. Heerlijk eten in verschillende restaurants. Heerlijk warm en wordt vaak ter plekke voor je bereid.

Als je niet in het grote restaurant wil eten maar in de kleinere (speciaal) restaurants moet je wel reserveren. Doe dit gelijk de eerste dag voor je hele vakantie want anders is er geen plek.

Tipt : drink je koffie 's morgens in de receptiebar, die is beter dan in de ontbijtzaal !

Heerlijke locatie voor een paar dagen genieten na een rondreis.

geweldige vakantie!

louiseversendaal
24-12-2015

We zijn 4 weken in dit resort geweest en het was weer super!De mensen zijn echt super vriendelijk en herkende ons nog van vorig jaar.

het eten was ook weer top altijd voldoende keus en lag er niks in de warmhoudbakken dan laat je een pizza maken of pasta of vis of vlees en nee we zijn niet ziek geweest van het eten zoals sommige mensen beweren!en ja je hebt vliegen en muggen in een warm land maar dat is niks nieuws toch en er zitten ook geen vogels meer bij het buffet omdat ze nu roofvogels hebben zitten om ze weg te houden

De drankjes waren ook heerlijk,ze maken alles wat je maar wilt..en de verschillende soorten koffie zijn echt super!

Sommige plekken zijn inderdaad aan renovatie toe maar daar hebben wij ons niet aan gestoord.

Bij het zwembad altijd voldoende ligbedden de hele dag en het was de laatste week echt druk op het resort.

we hebben ook echt leuke mensen ontmoet op vakantie maar er zitten helaas ook altijd onbeschofte bij en dan ook nog uit je eigen land om je dood te schamen Hoe ze het personeel behandelen en er een bende van maken rond het zwembad en lobby en niet opruimen!

Maar het was echt een top vakantie ik raad dit resort echt wel aan als je een luie vakantie wilt met af en toe een excursie en geen Internet want ik begreep dat de wifi niet zo goed was.

Groetjes louise

Mooi hotel

Eveline
1-11-2015

Mooi hotel, met diverse mogelijkheden. Snorkellen, waterfietsen, kajakken enz. Animatie doet zijn best. Wat wij misten was de live Cubaanse muziek, daar moest je echt voor naar andere plaatsen. Het hotel ligt echt heel afgelegen, s'avonds ben je echt beperkt. Overdag rijdt er een cabrioletbus en treintje naar een toeristenmarktje op bepaalde tijden, daar kun je ook hapje eten met live-muziek. Daar kun je ook goede scooters huren. De weg naar Banes is heel mooi om eens te gaan kijken. Dagexcursie Santiago is goed te doen. Oldtimers en paardekarren zijn leuk. Voor andere bezichtigingen kun je ook een lokale Cubaan met mooie oldtimer incl airco bellen.

Mooi resort.

Martin Ottens
14-7-2015

We hebben de laatste 4 dagen van onze vakantie bij playa costa verde gelogeerd. Een mooi resort. Bij het zwembad veel lawaai van de animatie en de Engelsen die hier logeerden. Het strand is prachtig. Goed eten en een mooie ruime kamer. Je kunt prachtig snorkelen. Neem.brood en gekookte eieren mee van het ontbijt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Costa Verde in Playa Pesquera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Costa Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.