Hotel Playa Costa Verde

Hotel Playa Costa Verdesterstersterster

8.2Fantastisch

Cuba, Cuba, Playa Pesquera

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Costa Verde voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Hotel Playa Costa Verde ligt op Cuba. Hier verblijf je op een ruime kamer in een schoon resort. De all-inclusive formule is goed en je kunt de hele dag door wel iets eten en drinken. In het weekend komen er ook veel lokalen naar de all-inclusive, dus hou hier rekening mee. De animatie is vooral gericht op kinderen. Gelegen aan het strand.

150 reviews over Hotel Playa Costa Verde

• 2019
    9Sandra Boer12-05-2019

Geweldige vakantie gehad

In de meivakantie hier geweest met onze 2 kinderen, het was geweldig. Het strand is schitterend! Iedereen is gastvrij en wil alles voor je doen. Eten was goed en heerlijke koffie in de lobby. Cuba is een prachtig land met een mooi landschap, je gaat terug in de tijd, veel oude auto's, paard met wagen en mensen hebben gewoon niet veel hier. We komen zeker hier terug en ook op dit Resort, wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Michaël.27-04-2019

In 2020 weer !

Heerlijk hotel, alleen de animatie mocht wat minder ( m.b.t. herrie ) en het eten is Cubaans....( dan is er geen brood, dan geen boter, dan geen melk, 's-morgens halfgekookte spruitjes bij het ontbijt.... Maar ja, op Cuba kun je zoiets verwachten, en wij zijn nog geen enkele keer met honger van tafel afgegaan. Het personeel is top - vriendelijk, de kamers brandschoon.

Gereisd met partner in januari 2019

• 7Annelies19-03-2019

Prima vakantie voor 9 dagen.

Prima hotel voor een strandvakantie. Verder niet veel te zien in de omgeving. Jammer dat de deurpasjes steeds weigerden (en niet alleen bij ons), vooral als je helemaal achteraan in het complex logeert. Excursie naar Santiago de Cuba is interessant, maar toch nog 3 uur rijden. Eten is prima, maar niet bijzonder. Appartementen zijn prima, niet erg nieuw maar wel schoon. Vakantie was fijn, maar gelukkig hadden we geen twee weken geboekt, dat zou te lang geweest zijn voor ons.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Richard van der beek15-09-2018

Perfect

Mooi resort , hele vriendelijke mensen Mooie kamers zeer ruim voor 2 personen Het eten was perfect voor iedereen wat wils Alles zeer schoon

Gereisd met partner in maart 2018

• 8F.H. Panneman09-07-2018

Heerlijk resort voor Cubaanse begrippen!

Dikke plus: groot en schoon resort, mooie ruime kamer + badkamer. Dikke min: restaurant is open, de vogels hebben vrij spel, dus komen op het eten af, hebben dit ook aangeven bij de leiding dat dit toch echt een punt voor verbetering is, er zitten nu een paar roofvogels bij het restaurant ter afschrikking, helpt niet echt. Ons advies was om het restaurant te voorzien van netten rondom, dan houd je de vogels buiten! 2e min puntje: als de Cubanen in het weekend komen wordt het restaurant geplunderd, voedsel wordt in tupperware bakjes meegenomen, pizza's eireren, etc.etc. personeel ziet het gebeuren maar mag er niets van zeggen, het is tenslotte ALL-IN, het is een beetje te begrijpen want de Cubanen hebben zelf niet zoveel keuze wat eten betreft en vaak word het weekend bekostigd door familie in het buitenland, dus in het weekend oogkleppen op in het restaurant!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Nancy22-03-2018

Het was voor ons de eerste keer dat we er waren. Een prachtig hotel met hele mooie accommodaties. Mooie grote kans.ers met apparte badkamer. Hotel is all-inclusive het ontbijt lunch en diner zijn heerlijk. Vlees Vis en dergelijke zijn in overvloed aanwezig. Daarnaast is er een aparte snackbar waar je een hapje kunt eten. En voor tussendoor staat er de gehele dag in de lobby hapjes en snacks. De koffiebar in de lobby is zeker aan te raden. Ze maken er lekkere cappucino e.d. Uiteraard vloeien de cocktails in overvloed. Dagelijks worden er verschillende kunstenaars uitgenodigd in de lobby hun spullen tentoon te stellen en te verkopen. Zilversmid, leer, olieschilderijen. Enz.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10C.Gerritse03-08-2017

Een mooi hotel

Het was gehorig maar verder een goed en mooi hotel om de laatste dagen uit te rusten na een rondreis. Groot, maar dit merk je niet om dat het groot opgezet is. Een heerlijk zwembad en een heerlijk strand, waar je heerlijk kunt vertoeven. Het is all-in dus je kunt eten en drinken wat je wilt bij een uitgebreid buffet de hele dag. Daarnaast een bar op het strand en een snackbar waar je nog dingen kunt halen. Schone kamers en lekker ruim. Het ligt buiten een centrum, heel toeristisch maar daar ontkom je niet aan, het is een start en eindpunt van rondreizen en de vakantie plak van de Franse Canadezen. Hele dag entertainment.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Rob06-04-2017

Relax met hoofdletters

Heerlijk ontspannen aan het strand. Vriendelijke mensen, lekker eten en drinken. Mooi zwembad. Kortom: TOP! Lekker een paar dagen ontspannen na een rondreis door Cuba.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Tim13-01-2017

Goed hotel, wel gedateerd

In 2016 zijn we 3 weken naar Hotel Playa Costa Verde geweest. We hebben er echt genoten!

De kamer was vrij gedateerd, maar dat hield ons niet tegen om een leuke vakantie te hebben.

Op het strand zijn er ligbedden genoeg die elke dag voor je worden klaargezet wanneer je aan komt lopen. Het grote zwembad is in de middag vervuild met bekertjes en rietjes van de bar. Wij hebben daar ons weinig van aangetrokken. De cocktails bij de bar zijn heerlijk!

Het eten is goed. Er is genoeg keuze, zowel in de ochtend, middag als avond. Laat vlees en kip goed bakken, want wij kregen regelmatig rauwe kip. Laat een keer pasta klaarmaken in het buffetrestaurant, het is echt heerlijk! Het Japans restaurant is echt aan te raden, en vergeet je camera niet mee te nemen! Ga je een keer vroeg op excursie? Ontbijt dan bij de snackbar net naast het zwembad!

Zowel overdag als 's avonds en 's nachts zie je regelmatig kleine, maar soms ook grote krabben over het pad en in het gras lopen.

De animatie was vooral gericht op de kinderen. 's Avonds vonden we de shows vrij saai, op het waterballet na. 's Nachts heb je geen last van herrie.

Tip: Neem een duikbril en een snorkel mee, want in de zee bij het hotel is er genoeg te zien! Mooie vissen, krabben, kleine roggen, inktvisjes en zelfs een murene. De vissen zie je vooral bij de rotsen, op ongeveer 1,5 meter diepte. Met laagwater zie je weer wat anders! Loop hiervoor ongeveer 50-60 meter naar rechts wanneer je het strand op loopt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Ingrid31-01-2016

heerlijk genoten

Mooi resort met kamers in huisjes verspreid over het terrein. Goed verzorgde tuin, mooi, wel klein, zand strand. Handdoeken service, dus elke dag een schone strand handdoek. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Grote schone kamers. Heerlijk eten in verschillende restaurants. Heerlijk warm en wordt vaak ter plekke voor je bereid. Als je niet in het grote restaurant wil eten maar in de kleinere (speciaal) restaurants moet je wel reserveren. Doe dit gelijk de eerste dag voor je hele vakantie want anders is er geen plek. Tipt : drink je koffie 's morgens in de receptiebar, die is beter dan in de ontbijtzaal ! Heerlijke locatie voor een paar dagen genieten na een rondreis.

Gereisd met vrienden in december 2015

19 tips over Hotel Playa Costa Verde

• Elisa, 18-11-2013

Als je de kans heb ga voor 111 CUC mee met een catamaran. Eerst met de boot naar open zee, daar snorkelen (snorkel nemen zij mee) daarna zwemmen met dolfijnen in het dolfinarium (20 min.) en daarna een lunch, je kunt kiezen uit kip, spaghetti of kreeft. Ook het drinken zit de gehele excursie erbij.

• Martin, 17-04-2012

Wij zijn naar Havana geweest, zeer zeker de moeite waard. Onze reisleider (Arke/HI) had individuele tips die zeker de moeite waard zijn. Ook de Hop on, Hop off is erg goed te doen! Ook het nabijgelegen duikcentrum biedt leuke duiktrips aan, ook voor beginners. Een introductieduik is te doen in de zwembad van het hotel!

• Astrid, 06-10-2013

Excursies boeken bij de lokale mensen want dat scheelt je enorm veel geld en zij laten je net even wat meer Cuba zien.

30 vragen over Hotel Playa Costa Verde

• JS, 03-06-2019

Sport/Animatie

Weet iemand of ze een Jeu de Boulesbaan hebben? #Pétanque En mag je ook op de andere resorts komen?

• Trudy, 11-06-2016

Weet er iemand of er al Wifi in het hotel is? Ik weet dat er hotels zijn die het al hebben.

• Doris, 18-04-2016

Is er wifi in het hotel. Wat kost dit ?

Hotel Playa Costa Verde info

• Aantal sterrensterstersterster