Hotel Blau Costa Verde Beach Resort

Hotel Blau Costa Verde Beach Resortsterstersterster

8.9Fantastisch

Cuba, Cuba, Playa Pesquera

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Blau Costa Verde Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

44 reviews over Hotel Blau Costa Verde Beach Resort

• 2019
    9Sandra Hartmans14-01-2019

In love!

Het hotel was echt geweldig. De kamer was zeer netjes en werd goed schoongemaakt. Het eten was echt heel goed! Zeker de a la care restaurants, heerlijk! Verder alle faciliteiten die je maar kunt bedenken aanwezig, en onbeschrijfelijk vriendelijk personeel! We hebben niet 1 keer een medewerker getroffen die niet vriendelijk was! Enige nadeel is dat het in the middle of nowhere ligt en dat je dus niet even naar een stadje kunt lopen of zo. Wij zijn helemaal fan van fiesta americana!

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Tamara16-04-2018

Rustgevend en vermakelijk hotel

Het personeel is zeer vriendelijk en ze helpen je zsm met een vraag of probleem die je hebt. Voor Cubaanse begrippen is het eten goed, wij Nederlanders zijn anders gewend, meer zoet en zout. In Cuba eet je letterlijk wat er groeit en dus zonder toegevoegde stoffen. Dit maakt het eten, voor onze begrippen, smaakloos. Na een aantal dagen wen je er aan en zet je je ‘verwende’ levensstijl op zij en geniet van je de Cubaanse keuken. Je hebt het resort met aangrenzend het prachtige strand waar je voorzien bent van een ligbed, handdoeken, een bar en je kan er een snorkelset lenen, ideaal voor de benedenwereld. Helaas heb je buiten het resort niks, en met niks bedoel ik, alleen moeras en jungle. Dus zo ‘even’ een dorp of stad in is niet haalbaar, je bent afhankelijk van een taxi, die er ook nog een uur over doet voordat je bij degelijke restaurantjes bent. Je bent dus volledig afhankelijk van de restaurants in het resort.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8johan25-11-2017

Top vakantie

Wil toch effe reageren op wat hier allemaal staat ,ben zelf al in zeker 15 verre landen geweest of alleen of met een groep. De kamer was best ok niet nieuw zat in oude gedeelte ,badkamer was oud maar alles was er net als de kamer zelf en schoon,dan het eten ,was top en elke keer iets anders s avonds en warm dus snap al dat klagen niet.Strand mooi min puntje de stenen er in. En wat ik veder hoor over andere was dit toch echt een van de betere hotels met eten enz. Shows soms leuk meestal die ze inkochten waren top,en personeel doe alles voor je en begrijp dat je 10 km veder alleen een klein huisje met weinig eten heb en 8 euro per maand krijg . Dus wie het niets vind mijn tip blijf lekker THUIS.. Nog een tip neem muggenspul/pet/en strandschoenen mee,fijne vakantie !!!

Alleen gereisd in november 2017

• 8N Kooijman27-03-2013

Prima hotel

Hotel ligt samen met 2 andere hotels in een prachtige baai, buiten het hotel is er niets! er wordt wel veel gedaan aan animatie - s'avonds bv shows -op het terrein zelf.De kamers zijn simpel maar netjes op dit moment wordt het hotel enorm uitgebreid dus vanuit blok 6 buitenkant kijk je op een bouwterrein met bijbehorend geluid! De mensen die er werken zijn ontzettend vriendelijk het eten heerlijk dus echt een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2013

• 5Kruger16-03-2013

'Erg tegen gevallen'

Ondanks goede recenties is dit hotel erg tegen gevallen. De service was slecht, doordat er te weinig personeel aanwezig was. Je moest vaak lang wachten voordat je een drankje bij de bar kon bestellen. Verder was het buffet eentonig en vaak koud. Het servies en de glazen waren vaak onvoldoende aanwezig en niet schoon. Het hotel wordt momenteel met 400 kamers uitgebreid, maar het is voor ons niet duidelijk of zij dit wel aankunnen met de aanwezige facaliteiten, zoals het strand. Wij zijn in verband met bovenstaande door touroperator overgeplaatst naar hotel Playa Pesquero * in dezelfde baai. De vier sterren van Blau Costa Verde zijn het in onze ogen niet waard en de prijs/kwaliteitverhouding ligt hiermee erg scheef.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Ziepzeerder15-05-2012

Fatastisch hotel

Hotel Blau Costa Verde Beach Resort is een heel goed hotel, heerlijk eten. We kregen ook vouches voor a la Carte eten, maar het buffet was zo goed en uitgebreid dat we er geen gebruik van hebben gemaakt. Heerlijk zwembad, strand heel dichtbij (bruggetje over), prima service. Schone kamer, lekker grote bedden en leuk balkon. 's avonds prachtige shows. Minpuntjes: te weinig liften en veel trouwerijen waardoor de gasten niet in de strandbar mochten.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9chrisrich17-08-2011

Betoverend*****

Oké het was onze honeymoon dus het was één roze wolk maar het was toch echt ook een fantastisch hotel. Omdat het onze honeymoon was werden we een beetje extra verwend (Fles rum, liefdeszwanen, fruit en bloemen op de kamer etc. en een gratis romantisch diner voor twee) dus dat was wel leuk.

De kamer was netjes en schoon maar eenvoudig. Er was een goede airco aanwezig.

Maar het was ook zonder dat alles wel een fantastisch mooi hotel met vriendelijk personeel, een mooi zwembad, lekker eten en drinken en een ronduit adembenemend wit zandstrand met heldere blauwe zee en tropische visjes die uit je hand eten.

Als alle luxe van dit all-inclusive hotel en het prachtige strand je even vervelen is het echt een aanrader om een dagtrip naar de binnenlanden te maken met een jeep (en gids).

Ik wil zeker nog eens terug naar Cuba/Blau Costa Verde Beach resor

Gereisd met partner in oktober 2005

• 9M.A. van Barneveld25-09-2010

Werkelijk fantastisch, paradijsje op aarde

Bijzonder goed hotel, kamers zijn voldoende groot en worden erg goed schoongehouden maar verwacht geen super de luxe kamers. Personeel is bijzonder vriendelijk en probeert werkelijk alles om het je naar de zin te maken, geen moeite is te groot voor ze. Werkelijk heerlijk eten, als je hier niet iets lust dan lust je echt helemaal niets. Er zit voor echt iedereen wel wat tussen. Van kreeft tot hamburger. Heerlijk strand en zwembad met voldoende activiteiten. Excusrsies in deze omgeving zijn bijzonder leuk en een eye-opener voor ons nederlanders! Wij gaan zeer zeker terug naar dit hotel op Cuba.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Cynthia29-07-2010

heerlijk resort

Prima resort, Heerlijke plek om tot rust te komen. De kamers zijn niet superdelux maar wel goed en schoon! All inclusive formule is perfect, echt bijna alles zit er in en 24 uur per dag eten en drinken!! veel dingen op sportief gebied te doen. iHeerlijk zwembad, mooi strand! avondentertainment wordt vaak van buitenaf ingehuurd en is echt de moeite waard! Je hoeft niet weg, maar aan te raden is wel een excurise te doen of zelf een bus te pakken om wat meer van de omgeving te zien. Bij hotelentertainmentteam kun je ook excursiesboeken! merendeel Canadezen, meest engelstalig. Eten was afwisselend, voldoende keuze en goed tot heel erg lekker!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 7Steef & Sheer30-12-2009

Wuivende palmbomen, hagelwit strand!!!

Fantastische ligging! Je loopt zo het hagelwitte strand op. Prachtige azuurblauwe zee en kraakhelder. Voor snorkelen en diverse watersport activiteiten de ideale plek. Wij hebben een catamarantocht gemaakt en windsurflessen genomen. Personeel is heel vriendelijk. All-inclusive formule betreft tevens alle watersportactiviteiten, strand is voorzien van een beachbar, hotel heeft drie a-la-carte restaurants en een poolbar. Het eten is top en de keuze is reuze als je geen moeilijke eter bent. De kamers waren iets minder, wat vervallen en duidelijk aan een opknapbeurt toe. Schoonmaak is prima. Deze plek is wel bestemd voor een relaxt vakantie. Uitgaansleven of grote steden zitten niet in de directe omgeving, wel zijn er diverse excursies te boeken! Het zwemmen met dolfijnen is aan te raden voor de liefhebber(s). Kortom, voor ons voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in oktober 2009

3 tips over Hotel Blau Costa Verde Beach Resort

• C, 17-08-2011

Het stikt er van de muggen die zich niets aantrekken van Deet of Citronella. Koop het lokale goedje dat ruikt naar spiritus dan laten ze je (iets meer) met rust.

Diny's tip mbt Jeepsafari helemaal mee eens - was fantastisch! Maar doe wel goede wandel/klimschoenen aan. En neem zeker rennie, paracetamol en Engelstalige boeken mee om weg te geven. Ze zijn je dankbaar!

Neem eens een banaan mee naar het strand bij het resort, de tropische vissen eten uit je hand!

• Kruger, 16-03-2013

Cuba is een heerlijk vakantieland!!! Als je naar Cuba gaat neem dan 'oude' spullen mee, zoals schoenen, t-shirts, tandpasta, pennen, schriften, gereedschap, etc. De lokale bevolking is hier heel erg blij mee, aangezien dit schaars is.

Hotel Playa Costa Verde is dus een aanrader. Het hotel is wel groot, maar hier merk je juist niets van. Qua prijs is deze niet veel duurder dan de andere hotels en je krijgt er veel variatie en service voor terug!

• diny, 26-12-2008

neem wat kleding voor de locals mee,en ook asperine,en shampoo,zeep,alles wat je over heb. en vergeet de deet niet !!!! doe de jeepsafari,een goede tour,de hele dag bezig gehouden,met paardrijden en ossekar en jetsky,een aanrader !

2 vragen over Hotel Blau Costa Verde Beach Resort

• Liesbeth , 20-07-2017

Snorkelen

Graag willen wij weten of het hotel direct aan het strand ligt en/of je vandaar uit gelijk kunt snorkelen.

• jesja74, 26-06-2017

Graag zou ik willen weten of het een privé strand heeft of mag de locale bevolking zich ook op het strand bevinden? Is er een beachbar aanwezig of moet je ieder keer terug naar het hotel lopen voor een drankje? En zo ja; is dit ver lopen?

Hotel Blau Costa Verde Beach Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk