Hotel Paradisus Rio de Oro

Hotel Paradisus Rio de Oro

9.4Fenomenaal

Cuba, Cuba, Playa Esmeralda

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Rio de Oro voor je op een rij gezet:

• Sauna

69 reviews over Hotel Paradisus Rio de Oro

• 8Annemarie04-08-2006

Prima vakantie hier gehad na een rondreis. Pluspunten mooie omgeving en goede kamers (badkamer valt tegen voor een 5 sterren hotel) eten en vooral de specialiteitenrestaurant zijn erg goed. Minder vonden we het entertainment. overdag werd er op eigen initiatief van de vele entertainers niets gedaan ondanks het volle programma en de avond show bestond uit een dagelijkse dansvoorstelling, die om 21.45 begon en om 22.30 uur al weer was afgelopen.

Gereisd in augustus 2006

• 9R.Dominicus13-06-2006

Zijn er inmiddels twee keer geweest. Beide keren in November. Vriendelijk personeel, alles van uitstekende kwaliteit. Gasten die voor de tweede keer komen worden op vrijdagavond verwend met een speciaal diner aan zwembad of strand. Prive muzikanten, persoonlijke bediening, echt een heel leuke ervaring.

Gereisd met partner in november 2005

• 10Rina26-04-2006

Op honeymoon geweest: echt geweldig!!! De 5 sterren meer dan waard. Nooit meer een hotel gehad wat ook maar in de buurt kwam. Hebben in de twee-onder-één-kap gezeten, wat een rust! Eten geweldig! Tip: soort pannekoekjes met banaan en mandarijnenlikeur als toetje: smullen! Privé strandjes die te bereiken zijn door het bos: alsof je in het paradijs bent beland!!! We willen zeker nog eens terug!!!

Gereisd in april 2006

• 9Sahin Okay23-03-2006

Tsja , wat kan ik hiervan zeggen. Laat ik beginnen met het eten nu dat is perfect (ook voor vegatariers) 4 verschillende restaurants wel voortijdig reserveren) 3 x per week kreeft zegt ook voldoende. Het drinken 1 bar is 7*24 open. Locatie is zeer goed en de kamers zeer ruim opgezet. Duiken is hier ook mogelijk 3 x per dag als je dit wilt.

Gereisd in maart 2006

• 9Geert de Vries06-06-2005

Zeer comfortabele luxe. Prachtige tuinen en voortreffelijk eten...zeker in vergelijk met de rest van Cuba. Tip : vraag om een hoekkamer op de 1e verdieping...ruimer,meer ramen en een groter terras. Het strand is heerlijk en je kunt er prima snorkelen (een rif op nog geen 20 meter vanaf het strand) Veel Engelsen/Canadezen...maar geen zuipfestijnen ofzo..daarvoor is het allemaal te goed geregeld en waarschijnlijk te duur. Wij hebben 5 uitstekende Ultra Inclusive dagen beleefd in dit "even leven zonder zorgen"-complex.

Gereisd in juni 2005

• 10H. K. Groen22-02-2005

We hadden dit hotel geboekt, nadat we eerst een prachtige rondreis over Cuba hadden gemaakt. Het is een bijzonder mooi hotel met een schitterende tuin en een prachtig zwembad. Inderdaad dus een paradisus op aarde ! Misschien iets duurder dan de andere hotels, maar dat was het zeker waard. Eén raad als u naar Cuba wilt gaan, dit hotel nemen !!

Gereisd in februari 2005

• 10Kees Jansen24-01-2005

Dit prachtige resort is ons byzonder goed bevallen, zeker omdat wij eigenlijk Sol Rio Mares hadden geboekt en betaald, maar dat was vol. Héél vriendelijk personeel, veel privicy en gelegen in een prachtige tuin. Alleen is er weinig of niets te koop, daarvoor moet je even met de fiets (of taxi natuurlijk) naar het dorp 5 kilometer verderop, maar ook daar valt het aanbod tegen. Op het resort erg veel te doen en ook mooie excursies te boeken, dus eigenlijk is één week te kort.

Gereisd in januari 2005

• 9Jacco Baas13-12-2004

Een perfect hotel waar wij al jaren met plezier komen. Een zeer vriendelijke bediening in het hotel. Niets is teveel in dit hotel. Het strand is alleen van wat mindere kwaliteit. Ideaal voor de rustzoeker die niet van een discotheek of andersoortig (luid) vertier houdt.

Gereisd in december 2004

• 9Rene18-05-2004

Ben al in meerdere hotels in het caribisch gebied geweest, dit is absolute topklasse.Wij hadden een suite,dus een ruime bungalow. Het eten en de bediening is perfect,strand valt wat tegen maar er is een machtig mooi zwembad met poolbar enz. Excursies zijn niet duur en zeker de moeite waard.Zou ik nog eens naar Cuba gaan, dan zeker weer ditzelfde hotel. 18-5-'04

Gereisd in mei 2004

Hotel Paradisus Rio de Oro info