Hotel Paradisus Rio de Oro

Hotel Paradisus Rio de Oro

9.4Fenomenaal

Cuba, Cuba, Playa Esmeralda

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Rio de Oro voor je op een rij gezet:

• Sauna

69 reviews over Hotel Paradisus Rio de Oro

• 10Mies en Geert20-06-2008

PARADISUS RIO DE ORO, een hotel om absoluut terug te komen!! Lief, hulpvaardig en keurig personeel. Erg comfortabel, enigzins gedateerd luxe hotel, volkomen opgenomen in de natuur.(veel soorten vogels, bomen en orchideën) Eten is prima, o.a gestoofde kalfstong, kreeft, etc. Buffetten overvloedig, met 2 soorten soep, groenten/salades, 7 soorten vis/vlees, verse pizza's, etc. etc!! Goede 24 uurs roomservice. Zeer ruime kamers, groot balkon, goede airco, mooie badkamer in aparte ruimte de wastafel. (vraag om hoekkamer 1e verd.) Water is direct uit de kraan te gebruiken. Voor thee zetten waterkokertje meenemen! Erg mooi strand met goede zwem/snorkelmogelijkheden. Zeer goed uitgerust fitnesscentrum. Vanuit het hotel mooie excursies te boeken voor een redelijke prijs. Boek je bij touroperator, zeer professionele en Hollands sprekende opvang. Als U nog vragen heeft, mail ons dan even.

The management, Especialista de Calidad, 15-06-2017

Thank you for your comments and good feedback about our hotel.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10Erik en Sabiene19-12-2007

Net terug van onze reis van 3 weken door Cuba,we eindigden voor 4 dgn in dit sublieme Resort.We zijn al in een aantal Resorts verbleven maar deze steekt overal bovenuit!Wat een klasse.Ontvangen met champagne.De eerste indruk zal ik nooit vergeten,ook van de kamer,helemaal geweldig met vers fruit en een fles rum op tafel.Bij het grote strand wordt het drinken gebracht in je ligbed op het strand.Even verderop de duikclub waarmee je kunt gaan duiken,alles gratis,ook de duikspullen!Duiken wel minder mooi dan Egypte maar het Resort maakt alles goed.Meerdere restaurants met zelfs een Japans restaurant waar ze alles voor je neus klaar maken.Heerlijk avondvermaak met danseressen en live muziek rond/bij de lobbybar.In de Spa een heerlijke massage gehad en daarna vrij gebruik van alle faciliteiten van de Spa.Bij de Spa liggen 3 geweldige strandjes,zulke strandjes die je alleen maar op foto's ziet.

Gereisd met partner in december 2007

• 10Tom en Dorien30-11-2007

Wauw, wat heb ik hier goede herinneringen aan! Wij hebben hier in mei 2004 onze huwelijksreis gevierd. We hadden een bungalowkamer (2-onder-1-kap principe) geboekt. Nou, als je wilt genieten is dat een echte aanrader!!! Ik lees het één en ander over de badkamer in de "gewone" kamers, als je een schitterende badkamer wilt, moet je dit type boeken. Met BUITENDOUCHE en binnen één deel van de badkamer met wastafels en één deel met het bad, echt de meest luxe badkamer die je je kan wensen. en die buitendouche, zwijmel, zwijmel, volop privacy en ronduit genieten. De drie verscholen strandjes zijn echt paradijselijk, maar ook het grote strand is fantastisch en je kunt je hart ophalen bij het snorkelen. Geef mij maar een ticket naar Rio d'Oro!!!

Gereisd met partner in november 2007

• 10jolanda29-11-2007

Wij zijn al meedere keren naar dit unieke hotel geweest,het is echt een toppertje.Het hotel geeft je rust,ontspanning,heerlijk eten,prachtige zee,en het heaultcentrum is helemaal goed.Het japanse restaurant is echt een aanrader.maar zelf buffet is mega goed van gerookte zalm bij het ontbijdt tot gamba's en een bakplaat met eigen kok bij het avond maal.wij gaan volgende maand weer.

Gereisd met partner in januari 2007

• 10Jolanda 29-11-2007

Wij zijn al meerdere malen naar dit unieke hotel geweest,en gaan nu in januari weer.Dit hotel is een hotel met sfeer ,gezelligheid,vriendelijke mensen,en met de beste keuken uit heel cuba. het heaultcentrum is ook mega goed.Het enige min puntje is inderdaad de badkamer.Het japanse restaurant is onwijs goed.

Gereisd met partner in november 2007

• 9Geert11-10-2007

All inclusive op zijn best. Goede restaurants. Top buffet. Mooie zwembaden. Prachtig strand/helder water....vanaf het strand met je snorkel richting een paar rotsen en je waant je in de tropische onderwaterwereld. Kamers zijn perfect en schoon. Hotel word veelal bezocht door Engelsen/Canadezen/Belgen en Nederlanders. Prima animatie. Stijlvol en smaakvol geheel.

Gereisd met partner in mei 2005

• 9Stijn Breton17-04-2007

Prachtig resort met erg ruime en comfortabel ingerichte kamers, met een mooie zithoek. De bedden zijn enorm en er is een minibar, stereo etc. aanwezig. Alleen de badkamer is wat eenvoudig. De kamers liggen handig verdeeld, waardoor de restaurants en het zwembad nooit ver zijn. Het eten is goed verzorgd, zeker in de specialiteitenrestaurants. Ook het zwembad is heel mooi, en wij hadden geen probleem om een ligbed te bemachtigen. Het personeel is erg vriendelijk. Kortom, wij hebben erg genoten van ons verblijf in Rio de Oro.

Gereisd met partner in mei 2006

• 9Senne14-03-2007

Bijzonder mooie resort/locatie. Zeer ruim all in concept. Champagne, veel soorten wiskey, likeur etc. Zeer ruime kamer met goed gevulde minibar. In de middag bij het zwembad een speenvarken boven een open vuurtje geroosterd. Onder genot van een lekker drankje met uitzicht op de turqoise blauwe zee van genoten. Zeer vriendelijk personeel. Goede thema restaurants. Bufet ontbijt, lunch diner erg uitgebreid en goed van kwaliteit. Absoluut een aanrader. (zou tevens een rondreis op eigen gelegenheid met huurauto door Cuba overwegen. Is een bijzondere ervaring!)

Gereisd met partner in maart 2005

• 8Annemarie02-11-2006

Prima stek, met prachtig uitzicht op zee en in mooi park. Ruime kamer badkamer is minder. Restaurants prima met name jap en frans restaurant. Nadeel is dat er weinig wordt georganiseerd overdag ook de avondshow is niet echt goed. En ozals gebruikelijk in een all inclusive resort een fooi doet wonderen voor de service.

Gereisd in november 2006

• 9jan ter mors15-10-2006

in het algemeen zeer prettig verblijf, leuke bediening, mooie locatie, mooie stranden, mooie strand restaurant/bar-voortreffelijke animatie en shows elke avond vanaf 21.45 uur= aanbod ontbijt -groots- kwaliteit een 7- diners een 7

Gereisd met vrienden in oktober 2006

Hotel Paradisus Rio de Oro info