Hotel Paradisus Rio de Oro

Hotel Paradisus Rio de Oro

9.4Fenomenaal

Cuba, Cuba, Playa Esmeralda

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Rio de Oro voor je op een rij gezet:

• Sauna

69 reviews over Hotel Paradisus Rio de Oro

• 7m.de boer22-02-2011

Voor ons niet weer

Wij zijn eind januari een week naar dit hotel geweest. Gelukkig hadden we Royal Service geboekt, dit gaf een totaal andere dimensie dan het "normale" hotel gedeelte, niet te vergelijken. Een heerlijk rustig en onstpannen omgeving. Met een erg goed restaurant en een eigen zwembad met uitzicht op zee.

Het eten in de verschillende restaurants vonden wij soms ronduit slecht. De Japanner was erg goed daar zijn we dan ook een paar keer geweest. Het buffet uitgebreid maar de kwaliteit viel heel erg tegen.

Wij snappen dan ook niet dat iedereen die eerder heeft bericht zo positief waren over het eten en de restaurants. We zijn eerder in een ultra all incl. in Mexico geweest maar de kwaliteit was daar stukken beter.

Moeten wel zeggen dat de natuur echt fantastisch is, en alles goed is onderhouden.

Voor ons was dit een éénmalige ervaring.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Fijs & Rikkie28-08-2010

Voor Cubaanse begrippen : 5 *****

Positief : zoals altijd in Oost Cuba, buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel, geen moeite is te veel. Negatief : op de barkaart biedt men van alles aan, maar vaak het is "net" uitverkocht ...... kortom, slecht voor het duurste hotel in de regio. De standaardkamers zijn hard toe aan renovatie, zeker de bedden waar de veren doorheen prikken; upgrade naar nieuwere kamer is ter plekke mogelijk. Restaurants : zonder uitzondering prima, hoewel af en toe sla, uien en sushi uitverkocht zijn. Al met al : iets te magere prijs/kwaliteit-verhouding, maar zeker niet slecht.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9annoeska28-07-2010

Heerlijk rustige plek

Dit hotel voldeed volledig aan onze verwachtingen, het was niet druk vanwege het laagseizoen. Personeel was erg vriendelijk en beleefd. Erg mooi zwembad. Goed eten en uitstekend schone kamers

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Sebastiaan en Mariëlle25-07-2010

Super luxe: all-inclusive zoals het hoort

In Paradisus Rio de Oro waan je je zelf echt in het paradijs! Dit was onze eerste ervaring met een luxe all-inclusive vakantie. We hadden bewust gekozen voor niet de goedkoopste optie in Cuba en hebben daar geen minuut spijt van gehad. Het verwennen begint al bij aankomst en is dan even wennen, maar dat went snel. Natuurlijk doet het personeel voor een fooitje nog een stapje extra maar het personeel was gewoon altijd vriendelijk en gaf goede service. Het eten en drinken was perfect. Het buffet was lekker en uitgebreid: je kan halve kreeftjes of vlees op een bakplaat laten klaarmaken en bij het ontbijt kun je al aan de champagne en de zalm. Ook de à la carte restaurants (frans, mediterraans, cubaans, japans) waren perfect (wel even van te voren reserveren. Vooral het japans en frans vonden wij super. Voordeel is dat je niet met polsbandjes hoeft te lopen ! Zelfs duiken was inclusief: materiaal was wel iets verouderd, maar de begeleiding was perfect. Bediening op het strand !

Gereisd met partner in maart 2008

• 9Rene beers20-01-2010

Kan haast niet beter

Wij begonnen onze huwelijksreis hier. We hebben zelf een klein 5 sterren hotel en we doen ons best. Hier kan het niet beter helemaal perfect en ik heb een boel geleerd. Kamer op de eerste verdieping is een aanrader want op de begane grond ruikt het erg muf. Kamers bed en alles is perfect we konden ons geen mooier begin van onze reis wensen. Helaas erd alles in Cuba alleen maar minder

Gereisd met partner in december 2009

• 9vdpas300910-01-2010

Grandioos!

Een fantastisch hotel met vriendelijk personeel en een fantastische keuken! De kamers zijn gesitueerd in kleine gebouwen en dat geeft een uitermate vriendelijke indeling. Aanrader is een kamer op de eerste verdieping op een hoek. De kamers zijn royaal en goed ingericht. Het Japanse restaurant is voortreffelijk en het buffetrestaurant is zeer goed.

Werkelijk een hotel om lekker uit te rusten en als je de moeite wilt nemen om met een huur auto naar de stad Banes te rijden dan zie je hoe Cuba is in de kleine dorpen en in de stad Banes, hoe men woont en leeft.

Zeker een hotel om terug te keren.

Gereisd met partner in december 2009

• 9Jelita27-07-2009

Geweldige afsluiting

Na een 13 daagse rondreis hebben wij onze super vakantie afgesloten in dit resort. Wat een verwennerij... Een geweldige locatie om helemaal tot rust te komen, ruim opgezet, rustgevende muziek aan het zwembad, heerlijke lounge bedden, champagne bij de bubbelbaden, "personal check in" met champagne en verfrissingsdoekjes, heerlijke restaurants met voor ieder wat wils (in het buffet restaurant van pizza's en pasta's, tot carpaccio van allerlei soorten vis, van gegrilde langustinestaarten tot biefstuk en dan natuurlijk nog de thema restaurants waar je wel tijdig voor dient te reserveren (caribisch, japans, mediteraans en cubaans), lieve snelle bediening, ook aan het zwembad en op het strand! Heerlijke cocktails, ruim dranken assortiment, met zelfs nog de mogelijkheid tegen extra bijbetaling exclusievere dingen te bestellen. Gratis duiken incl. materiaal, (met zn allen de zee op met een bootje) snorkelen, paardrijden, gebruik van fietsen, zeilen, kanoen, windsurfen en waterfietsen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Kees Angel12-07-2009

Echt een paradijs op aarde

Als er een paradijs bestaat in de Hemel dan hoop ik dat dit zal zijn zoals is aangetroffen bij Paradisus Rio de Oro.Na een rondreis van twee weken hebben wij een week in het hotel doogebracht. We zijn behoorlijk in de watten gelegd.Buiten het complex is er weinig of niets te beleven. Een aanveling is de junior suite met buitendouche. De a la carte restaurants moet je tijdig boeken, met name de Japaner is een aanrader. Jammer dat gasten al heel vroeg handdoeken op de ligbedden leggen (pool en beach). De laaste dagen van ons verblijf waren en Russen aanwezig die veel aandacht opeisten. Personeel is bijzonder attent en vriendelijk. Het eten voortreffelijk, de drankjes/coctails heerlijk. Het gehele verblijf is bijzonder en super. Een aanrader waarbij wordt gehoopt dat de Russen dit complex niet massaal gaan bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Paul en Margje29-08-2008

Paradijs

Net terug van huwelijksreis en hebben volop genoten. Dit is echt en all-in hotel. ook inbegrepen zin: snorkelen(veel mooie vissen dicht bij strand), zeilen, windsurfen, waterfietsen, kano's voor op zee. eten is echt super zowel het buffet restaurant als de a la carte restaurants. en het oogt ook als en paradijs. avondentertainment is niet al te profesioneel.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Huub en Anja21-07-2008

GEWELDIG WAT EEN LUXE

Paradisus zegt eigenlijk al genoeg, het is werkelijk een paradijs!! Zeer vriendelijke mensen, niets is hen teveel. Zeer goed van eten en drinken. De a la carte restaurants zijn erg goed en gevarieerd. Het gehele hotel is zo'n luxe alles wat je maar wenst is er ook!!! jacuzi met champagne, bedienend personeel op het strand, voldoende ligbedden, mooi schoon zwembad, veel variatie met het eten, vis/vlees a la minuut word het klaargemaakt. SUPER. In de omgeving niets te doen, je moet er wel op uit. Enkele excursies te boeken om het echte Cuba te zien. Wij hebben een super vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel Paradisus Rio de Oro info