5 vragen over Hotel Paradisus Rio de Oro

• Dunieski, 14-06-2017 Rapporteren

The management

Thank you for your feedback, we appreciate your support.

• Roel, 20-11-2014 Rapporteren

Draadloos internet

Heeft iemand ervaring met het draadloos netwerk.? Is het goed en wat kost het?

Specie, 31-03-2015

Ze hebben officieel overal WiFi, maar de ontvangst is op bepaalde tijden en plaatsen heel slecht of traag. Bij de receptie was het vaak beter dan op de kamer. Dit geldt voor heel Cuba (technologie is daar nog niet lang in gebruik), dus het hotel kan daar niets aan doen. Bij de receptie kan je kaartjes (ik geloof 1 p.p.p.d. voor 1 uur) krijgen waarmee je kan inloggen op een site om connectie te maken met internet. Bij Royal Service waren de kaartjes gratis. Ik weet niet of dat voor het algemene gedeelte ook geldt.

• Pieter, 16-03-2014 Rapporteren

omgeving

Dit hotel ziet er echt top uit, maar heeft iemand info over de omgeving? Een paar dagen relaxen op het strand is heerlijk maar wil ook wel wat zien, hoe toeristisch is het buiten het resort, zijn er winkels in de omgeving? En zijn er in de omgeving leuke excursies te boeken?

Wilmagorissen, 24-10-2014

Het is echt een uitrustresort. Je kunt kleine plaatjes bezoeken. Of een brommer huren of een hors en buggy erg leuk. Excursies zijn te boeken.

• Jos van Hoorn, 27-02-2013 Rapporteren

lastige dames

Als alleen reizende man werd ik opmijn vorige vakantie in de Dom.republiek nogal eens op een vervelende maniier aangesproken door allerlei dames die hun diensten aanboden.Moet ik mij daarop bij mijn vakantie in Paradisus ook op voorbereiden?

Ross', 26-08-2013

Hoi Jos jij zult al wel terug zijn van Paradisius ? Ik heb een vraagje aan jou , de duikschool op het resort heb jij daar iets van meegekregen ? Ik ga volgend jaar en ben een zeer fanatiek duiker , en daarom wil ik altijd alleen een hotel met een goede duikschool,erbij , en weet je misschien de naam van duikschool ,, bedankt alvast en grtjes van Ross'

jos van hoorn, 27-08-2013

Helaas kan ik geen mededeling doen over het duikgebeuren opParadisus,omdat ik niks met duiken heb. Ik wens je een prettig verblijf op Cuba.waarschijnlijk vertrek ik in voorjaar 2014 voor de 4e keer Groetjes Jos

Ross', 27-08-2013

Hoi Jos , dank voor je reactie, wij gaan waarschijnlijk in maart , als ik er achter ken komen hoe het duiken is , ik wil dan de Royal suite boeken ben dan 22jaar met mijn vrouw samen , dus mag wat kosten haha , het hotel zal wel zeer goed zijn als jij al paar keer bent geweest , oké nogmaals dank en grtjes van Ross'

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Rio de Oro voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Yolande Berkhoff, 05-06-2011 Rapporteren

huwelijksreis

Hoi allemaal,

Wij gaan 26 september a.s. naar Paradisus Rio de Oro op huwelijksreis. We hebben daar een junior suite geboekt. Weten jullie toevallig ook of er iets leuks gedaan word daar voor honeymooners?

We horen het graag. Groetjes, Robert en Yolande

Nicolas, 22-11-2011