Hotel Paradisus Rio de Oro

Hotel Paradisus Rio de Oro

9.9Fenomenaal

Cuba, Cuba, Playa Esmeralda

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Rio de Oro voor je op een rij gezet:

• Aan zee

69 reviews over Hotel Paradisus Rio de Oro

• 2018
    9Petra04-03-2018

Verwennerij

Royal service geboekt, geweldige locatie, personeel fantastisch, heerlijk gegeten! WiFi wat beperkt maar dat neem je voor lief.. wij gaan zeker terug naar dit kleine paradijs!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10Yohan Wagtmans31-10-2017

Voor de 2e keer heen geweest en alles was weer perfect geregeld. De mensen zijn vriendelijk en aardig. Heb er een aantal mooie vrienden aan overgehouden. Manuel, directeur van het eten zorgt dat alles naar wens is!!! Trok veel op met het animatieteam, is een familie van me geworden; Marta, Aya, Annebelle, Livan, Henry, Alex en Yarletis zijn geweldige mensen en hebben er voor gezorgd dat ik de vakantie van me leven heb gehad!!!!

Alleen gereisd in oktober 2017

• 8Gerco10-09-2017

Super hier. Maar let op.

Prima hotel en een prima ligging.

Let wel op, welke kamer je krijgt, ik had een aantal keer een verstopping en ik ben de laatste 5 dagen van mijn vakantie naar een andere kamer verhuist. Wat een stuk netter er uit zag, waarschijnlijk een restauratie gehad. De kamer met verstopping was tegenover het handdoeken ophaal punt.

Eten van het buffet is vaak lauw/koud, maar als je vlees/vis laat braden op de grill, heb je wel warm eten. Ontbijt en lunch buffet is prima.

Ik was met mijn ouders mee en zij zijn eerder naar dit hotel geweest. Het buffet is wat eenvoudiger geworden, geen kreeft meer, wat vroeger wel was. Entertainment is er nauwelijks, net zoals je nu zelf je drankjes moet halen , terwijl dat vroeger niet was.

Mis je iets in de minibar, handdoeken, zeef, enz. gewoon de receptie bellen, dan komen ze het brengen.

Top vakantie gehad, mogelijkheid om Cubaanse sigaren te kopen in de winkels en s'avonds rijdt er man rond met sigaren en duurdere dranken. Hier moet je wel voor betalen!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 6Koster06-01-2017

Voldoet niet meer aan onze verwachtigen

We zijn hier voor de tweede maal(eerste keer was in 2010) maar het is verslechterd.Het eten was niet meer zo goed, aanbod dranken verminderd,onderhoud liet te wensen over. De diners in de te reserveren restaurant was onder de maat. De verlichting van de tuinpaden naar de diverse huisjes was slecht doordat veel lampen defect waren. Wat ons zeer ergerde was de reservering van de ligbedden al vanaf +/- 07.00 uur terwijl we n.b. bij aankomst een leaflet ontvingen waarop expliciet vermeld werd dat reservering niet was toegestaan en dat de handdoeken door het personeel zou worden verwijderd.Dit gebeurde echter niet,ik heb mij via de reisleider hierover beklaagd en hij heeft dit opgenomen met de receptie maar de volgende weken gebeurde er verder niets. De toegankelijkheid vanaf het strand is ronduit gevaarlijk ,vooral bij enige golfslag,door de vele stenen onder het water, en steiger komen. Ik vind de vijf sterren voor het hotel nu zeker te hoog. Wij komen niet weer naar dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Specie31-03-2015

Verwenparadijs

Wie dit hotel wil boeken, moet zich bewust zijn van het grote verschil tussen de twee delen: het algemene deel en het véél prijziger Royal Service deel. Wie vaker in luxe hotels in de Caraïben (buiten Cuba) verblijft, zou teleurgesteld kunnen zijn bij een verblijf in het algemene deel: de kamers zijn minder luxe/stijlvol, je kunt niet gratis in alle á la carte restaurants terecht (ook al heb je all-inclusive), het strand is minder idyllisch en op het hotelgedeelte kun je niet in de zee zwemmen vanwege de vele rotsen. Ook de (alcoholische) drankjes zijn van mindere kwaliteit. Het Royal Service gedeelte heeft een eigen* restaurant (wij vonden dat overigens een ongezellig en koud restaurant), zwembad en idyllisch strandje waar je goed kan zwemmen en zelfs wat snorkelen. Er is een beachbar met bediening op het strand. De drankjes in het Royal Service gedeelte zijn goed en van bekende merken. Het personeel is SUPER behulpzaam en vriendelijk. * Niet toegankelijk voor overige gasten.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Wilmagorissen24-10-2014

Geweldig,

Prachtig hotel. Geweldige mensen. Een aanrader

The management, Especialista de Calidad, 13-06-2017

Thank you for your feedback and your kindness in supporting our resort

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Nicolas22-11-2011

Echte een paradijs

Ik was twee jaar geleden voor het eerste in een all inclusive hotel; Hotel Paradisus Rio de Oro. De ligging was heel mooi, helemaal in de natuur, een prachtige hoek van de Cubaanse kust. Hiernaast was het eten helemaal vers gemaakt en smaakvol. Het was een oase van rust met prachtige stranden en het personeel was heel vriendelijk. Het hotel is ook mooi gebouwd in symbiose met de natuur. Het was een mooi afsluiting van onze rondreis met de auto door Cuba, lekker tot rust komen. Ik had toen geen post geschreven doordat ik er vanuit ging dat alle all inclusive hotels zo goed waren. Nu ben ik in een hotel in Playa del Carmen en kom erachter dat het helemaal anders eruit ziet. Nogmaals Hotel Paradisus Rio de Oro is echt een aanrader om lekker te ontspannen in een tropische omgeving.

La direction, Especialista de Calidad, 15-06-2017

Merci de votre support et de vos opinions positives sur notre hôtel.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9TGJ24-08-2011

lekker laten verwennen

Als afsluiter van onze rondreis door Cuba dit hotel geboekt om even uit te rusten en dus ook bewust voor een niet kindvriendelijk hotel gekozen. Al bij aankomst wordt je verwent, lekker als je na uren rijden uit die stoffige auto komt. Kamers lekker ruim en van alle gemakken voorzien, schoon en prima service. Helaas gaan ze er wel vanuit dat de je er voor langere tijd bent waardoor het lastig is bij een van de restaurants te eten omdat je vooraf moet reserveren. Maar als het personeel weet dat je er maar kort bent proberen ze toch wat te regelen. Controleer ook tijdig of activiteiten door gaan. Er moet een mooie spa zijn, door ons korte verblijf hier geen gebruik van gemaakt (is ook behoorlijk prijzig) Je mag officieel bij het zwembad geen bedden bezet houden als je er niet bent, toch gebeurd het helaas wel. Wel voldoende bedjes aanwezig bij zwembad en strand. Verder heeft het hotel werkelijk niets met Cuba te maken, het zou op elk andere tropische plek kunnen zijn. En geen polsbandjes

La direction, Especialista de Calidad, 15-06-2017

Merci de votre support et de vos opinions sur notre hôtel.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7J. van Dijk16-08-2011

Op zich een goed hotel

Maar . . . Flexibel is de service van de receptie absoluut niet. BV. Toen wij dringend gebruik moesten maken van eenWiFi verbinding kon dat niet geregeld worden.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Gen L12-04-2011

Heerlijk hotel. We hebben genoten een aanrader. Erg rustig heerlijk eten. Strand heel fijn maar ook mogelijkheid om onder de bomen te liggen.

Gereisd met partner in februari 2011

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats