Reviews over Playa del Este

Een fijne casa, jammer van de harde disco muziek.

Kees Smetsers,
    28-3-2009

In februari 2009 ben ik samen met mijn partner en familie door het westen van Cuba gereisd.

De laatste dagen hebben we doorgebracht in Guanabo, Playa del Este, het strand waar meer cubanen dan toeristen komen.

Het strand is er niet zo mooi als Cayo Juitas, bijvoorbeeld.

We logeerden er in Casa Particular "Elena Carmona".

De eigenaresse is met een italiaan getrouwd en heeft naast haar woning een aparte kamer gemaakt voor toeristen.

De kamer zelf (30 CUC) is heel mooi en heeft AC, een eigen badkamer en een heel zonnig terras.

Elena doet alles om het naar je zin te maken.

Het eten is goed en de service ook.

Er is één nadeel, tussen 12 en 2 's nachts wordt je wakker gehouden door harde muziek uit een disco in de buurt.

Als je daartegen geen bezwaar hebt is het een fijne casa om dichtbij Havana de laatste dagen van je vakantie door te brengen.

Er is een goede busverbinding met Havana, elke 20 minuten gaat er een lokale bus naar het station van Havana die bijna niets kost

1 minuut van het strand

lennard,
    11-2-2009

Als je weinig tijd doorbrengt in je hotel en oordopjes meeneemt als je wilt slapen is het wel goed te doen.

De herrie die ik snacht's had van het verkeer... DRAMA! ik heb oordopjes gekocht bij een plaatselijke apotheek en nog hoorde ik die teringauto's en scooters voorbij komen.

De dames in het restaurant zijn verschrikkelijk chaggerijnig! en het eten was elke dag hetzelfde... patat en een stukje vlees.

In het hotel is ook een Nederlands sprekende vrouw, die erg behulpzaam is! nog 1 ding... blijf uit de buurt van zigeuners... ze komen alleen naar el arenal als ze geld nodig hebben... en dat doen ze door te stelen en je op te lichten. Maak ook geen ruzie met dit uitschot want ze staan je voor je hotel op te wachten met ze tienen... Heb toevallig vanaf me balkon gezien hoe een Nederlands stel klappen kreeg en hun huurauto werd vernield... ramen eruit, deuken erin.

DRAMA dus!

Wij wareneen weekje op Club El Arenal med Oudejaars

lutgarde saelens,
    16-1-2006

Wij wareneen weekje op Club El Arenal med Oudejaars.

Zeer tevreden.

Playa del Este scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews