Hotel Club Amigo Ancon

Hotel aan zeeWeer vandaag30°20°
Hotel Club Amigo Ancon

2 reviews over Hotel Club Amigo Ancon in het Nederlands

Het zou zo mooi kunnen zijn

Albertine
22-9-2016

Verouderd hotel, airco's maakten erg veel herrie en kregen de kamers niet echt koel. Kamer had een heel klein balkonnetje, te klein om op te zitten. Eten was absoluut verschrikkelijk. We waren hier 2 nachten "all-inclusive" tijdens onze rondreis door Cuba, maar ik heb er weinig gebruik van gemaakt. Zelfs het water kwam uit de posmix en had hierdoor een vreemde smaak. Dus water gekocht bij het winkeltje in het hotel. Hotel ligt vlak bij een moerasgebied en we waren hier in regenseizoen, dus we werden aangevallen door de muggen. Hotel was wel erg schoon. Uitzicht over Caribische zee was prachtig, het strand goed en het zeewater heerlijk helder en warm. Zwembad werd gerenoveerd, dus tijdens ons verblijf was er enkel verkoeling te zoeken in de zee. De douche werd niet eens lauw.. Tijdens onze reis vaker geen heet water gehad, maar zo koud als hier nergens meegemaakt. De locatie zou fantastisch kunnen zijn, mits er snel ingrijpend gerenoveerd wordt.

Prachtige ligging aan de Caribische zee

Xandra
3-11-2013

Ruime kamers die goed waren onderhouden. Zwembad met voldoende ligbedden en zelfs enkele hangmatten tussen de palmbomen. Personeel was vriendelijk en ontbijt goed. Hotel ligt aan een prachtig strand met palmbomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Amigo Ancon in Playa de Ancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Amigo Ancon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.