Hotel Pinar del Rio

• Onvoldoende: 1 - 5

nooit meer!

Pien
22-1-2009

Hotel Pinar de Rio is het slechtste hotel op de junior-rondreis van onze reisorg..

Slechte kamers, spijkers steken door het matras, tot diep in de nacht harde muziek (zo hard dat oordoppen niet meer hielpen) niet werkende lift (leek al een tijdje zo) en niemand van het hotel die maar enige hulp aanbied als je je koffers naar de 4e verdieping zeult. Badkamer vies, schimmel op de muren. We zijn wel wat gewend op vakanties in verre landen, maar dit was wel heel erg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinar del Rio in Pinar del Rio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinar del Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pinar del Rio scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.