Hotel La Moka

• Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel voor 1 nacht

annemarie2u
11-8-2014

Hotel Moka is een prima hotel, goede service, vriendelijk personeel, best goed ontbijt. Hotel is wel continue volgeboekt voor mijn gevoel en hiervoor is het restaurant eigenlijk te klein. Kamers zijn ruim, we hadden een mooi uitzicht. Zwembad vond ik een tegenvaller. Midden in de brandende zon en volgestouwd met lokale bevolking (luidruchtig). Eten is snackbar was zeer matig en duurde 1,5u.

Dit nooit meer

moretti philip
8-1-2013

Heel mooi uitzicht op de kamer.

Maar daar is ook alles met gezed.

Ouderwets hotel dat dringend aan renovatie toe is.

Bij ons was de douche stuk er lekte water uit de badkamer van boven ons. Er was bijgevolg schimmel op onze kamer waar het lekte. TV was kapot en de koelkast maakte echt veel lawaai.

Uiteenlopende ervaringen (vandaar geen cijfers)

Fam van der Veld
27-8-2012

Omdat het hoofd-hotel volgeboekt was hebben we gebruik gemaakt van 2 'village-rooms': kamers aangebouwd aan een huisje van lokale bewoners in het dorp. Kinderen in villa ModesCo en wij in villa CiriLes. De huisjes in de 'village' zijn gelijk maar de staat waarin deze verkeren is zeer verschillend. ModesCo is vergelijkbaar met een 2-3 sterren hotel, Ciriles is 5 sterren!

ModesCo: Onfrisse geur, douche in matige staat, spijlen uit balkon gebroken, niet-betrokken familie als gastheer.

CiriLes: Mooie kamer, badkamer met bad en een buitendouche in topconditie. Zeer lief echtpaar als gastheer.

Uiteindelijk hebben de kinderen bij ons geslapen vanwege een zwerm bed-bugs in bed en een kakkerlak in hun kamer.

Bij uitchecken reageerde men zakelijk: De schoonmaker werd gebeld maar geen enkele verontschuldiging. Zelfs de 4 consumpties uit de minibar moesten worden afgerekend...

Mooi plaats heel bijzonder

marina & bart
        13-6-2011

La moka is een mooi hotel en meer dan twee sterren ! je hebt alles en kamers zijn prima compleet en te bevelen is de excursie die is helemaal geweldig.

geweldig gelegen

familielafaille
        24-3-2011

Moka ligt op de heuvel met uitzicht over het dorp. HEERLIJK zwembad en bar. Kipjes en kuikentjes lopen overal vrij rond. Dorp is relaxed, eten in El Romero (beste vegetarishe restaurant van Cuba) is aanrader! Ik ben geen vegetariër maar wat je daar proeft... Je zou het bijna worden.

Ga voor avontuur/zwemmen naar las Cabanas de San Juan. Zie kaartje dat je bij het hotel kunt krijgen. Ligt op een paar kilometer van het hotel. Jungle met zwempools in de rivier. Veel cubanen maken het extra leuk!

matig

Daan
        27-7-2010

je moest douchen voor een raam zoder gordijn langs de weg. 2 uur wachten op eten. ontbijd weinig keuze. veel muggen

Mooiste hotel van Cuba!

Nienke
        25-7-2010

Dit is het mooiste hotel van heel Cuba! Alsof je in het paradijs zelf aan bent gekomen! Prachtig gelegen, mooie schone kamers, van alle gemakken voorzien. Prima zwembad, erg vriendelijk persoon.

Kortom, een echte aanrader!

Geweldig mooi!

Marianne
        9-6-2010

Prachtig gelegen hotel in een werkelijk schitterend natuurreservaat. Zeker de rondleiding met gids boeken. Geen enkele mug gezien in april.

Prima hotel met mooie kamers. Voor Cubaanse begrippen prima gegeten, leuk barretje ook. Ga ook zeker het ondergelegen plaatsje in, hier bevinden zich ook nog twee restaurants en een leuk koffiehuisje (Maria). Zeer gastvrij ontvangen overal.

mooie kamers met geweldig uitzicht

guido
        6-9-2009

Prachtig eco resort tegen de berghelling. Vanaf het balkon keek je zo het dal in. Grote kamer met een mooie badkamer met bad voor het raam.

Het eten was matig, 's avonds geen andere keus qua restaurant op een redelijke afstand. OVerdag een wandeling gemaakt met een gids naar een oude koffieplantage. Ook een fijn zwembad.

Prima hotel en Prachtig gelegen!

steffer
        31-7-2009

Vanuit cayo levisa is het zo'n 100km naar Moka hotel. (vanuit vinales 140) en de weg is prima te doen. Niet eens verdwaald en zeker geen straf om door de mooie omgeving te rijden. Het complex is leuk opgedeeld in verschillende hoogtes met allerlei trappetjes door mooie tuinen. Mooie ruime kamer, fijn bed en grote luxe badkamer (met bad) zonder gordijn. Leuk voor de exhibitionisten onder ons... Ontbijtbuffet is lekker en heel uitgebreid. Diner is oke, veel keus en niet duur.

We waren hier maar 1 nacht dus we hebben niet alles kunnen zien. We boekten de Canopy-tour voor 15 cuc pp. Je wordt met een noodgang de bomen door gejaagd en 10min later sta je weer beneden. Geen mooie fotos en 30 cuc armer! De watervallen San Juan zijn mooi om even door heen te wandelen.

Vond het bijgelegen dorp niet echt uitnodigend, voelde me een soort indringer. Komt misschien omdat het zo is opgezet. Verder wel prachtige natuur en genoeg te ondernemen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Moka in Pinar del Rio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Moka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Moka scoort een 8.14 uit 10 op basis van 21 reviews.