Sorteren

Reviews over Pinar del Rio

Prima hotel voor 1 nacht

annemarie2u
    11-8-2014

Hotel Moka is een prima hotel, goede service, vriendelijk personeel, best goed ontbijt. Hotel is wel continue volgeboekt voor mijn gevoel en hiervoor is het restaurant eigenlijk te klein. Kamers zijn ruim, we hadden een mooi uitzicht. Zwembad vond ik een tegenvaller. Midden in de brandende zon en volgestouwd met lokale bevolking (luidruchtig). Eten is snackbar was zeer matig en duurde 1,5u.

Vriendelijk, klein hotel

Lotte
    18-8-2011

Dit hotel ziet er zeer netjes uit. Het personeel is heel erg vriendelijk. Ligt aan een drukke straat. Het eten is voor Cubaanse maatstaven goed.

Mooi plaats heel bijzonder

marina & bart
    13-6-2011

La moka is een mooi hotel en meer dan twee sterren ! je hebt alles en kamers zijn prima compleet en te bevelen is de excursie die is helemaal geweldig.

geweldig gelegen

familielafaille
    24-3-2011

Moka ligt op de heuvel met uitzicht over het dorp. HEERLIJK zwembad en bar. Kipjes en kuikentjes lopen overal vrij rond. Dorp is relaxed, eten in El Romero (beste vegetarishe restaurant van Cuba) is aanrader! Ik ben geen vegetariër maar wat je daar proeft... Je zou het bijna worden.

Ga voor avontuur/zwemmen naar las Cabanas de San Juan. Zie kaartje dat je bij het hotel kunt krijgen. Ligt op een paar kilometer van het hotel. Jungle met zwempools in de rivier. Veel cubanen maken het extra leuk!

Mooiste hotel van Cuba!

Nienke
    25-7-2010

Dit is het mooiste hotel van heel Cuba! Alsof je in het paradijs zelf aan bent gekomen! Prachtig gelegen, mooie schone kamers, van alle gemakken voorzien. Prima zwembad, erg vriendelijk persoon.

Kortom, een echte aanrader!

Pinar del Rio scoort een 6,3 uit 10, op basis van 12 reviews