Hotel Playa Giron

Hotel Playa Gironsterster

5.5Voldoende

Cuba, Cuba, Matanzas

Op vakantie geweest naar Playa Giron?

5.5Voldoende

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Playa Giron

• 5Robert20-05-2009

Trieste locatie

Lelijke muur in de zee, lang wachten bij het inchecken, kakkerlakken in de bungalow: geen feest om hier naartoe te gaan.

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Sonja17-04-2009

eenzaam gelegen strandhotel

Heel veel plaats, grote bungaleau, all in hotel, rustig gelegen, 1 nacht verbleven eten was te doen,

Gereisd met partner in april 2009

• 4saskia28-12-2008

Vergane glorie....

Het was niet geweldig. Op zich accomodatie ok, maar zo uitgestorven, armoedig, triest, verlaten... Een center parcs wat tien jaar verlaten is en nu voor het eerst een paar bezoekers weer heeft. Nee. Niet doen.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Henk26-06-2008

Resort invasie Varkensbaai 1961

Pikant detail: op dit strand vond in 1961 de invasie plaats door Cubaanse emigranten, die met hulp van de CIA Cuba zouden bevrijden van het juk van Castro... (Mooi niet dus...) Accomodatie bestaat uit (zéér eenvoudige, maar functionele) bungalows. Enorm groot complex, 3/4 leeg. Strand goed, maar uitzicht belemmerd door een bouwsel (brug?) ca. 50 m uit de kust. All inclusive (afhaal-service) voor drankjes. Restaurant zéér matig, maar personeel van goede wil. Een aanrader voor mensen die Cuba in al z'n eenvoud weten te waarderen.

Gereisd met partner in april 2008

0 tips over Hotel Playa Giron

0 vragen over Hotel Playa Giron

• TennisbaanAanwezig

• AdresMONTEMAR NATURAL PARK, MATANZAS(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website