Maria la Gorda

Maria la Gorda

vakanties Maria la Gorda

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Maria la Gorda voor je op een rij gezet:

Reviews over Maria la Gorda

• 5Jeroen18-01-2013

Denk goed na of je hier heen wil

Deze bestemming lijkt mij prima als je een duiker bent (ik niet). Goede duikschool, die drie keer per dag vol het water op gaat naar 1 van de 10 vlakbij gelegen riffen. Als niet duiker vind ik dat je er weinig te zoeken hebt. Flatgebouw met kamers is versleten. Er zijn twee leuke huisjes op het strand, maar volgens mij niet lang meer. Er is allemaal nieuwbouw verder van het strand gelegen. Strand ligt vol met distels! Knutjes steken je lek tussen 17.00 en 9.00. Insmeren helpt niet. Het is ook wel ver rijden met een weinig inspirerende weg.

• 4Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 1Cultuur
    • 5Stranden

december 2012

• 10john & kitty13-08-2009

fantastische plek om tot rust te komen!

We zijn hier 4 dagen naar het strand geweest en hebben er een fantastische tijd gehad. HEt strand was super! parelwit zand en een azuurblauwe zee. Het is niet alleen voor duikers ideaal maar ook voor hen die puur willen genieten van het strandleven. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam en de huisjes zijn heel erg schoon. Het ontbijtbuffet en maaltijdbuffet zijn in een woord gezegd fenomenaal! Wij hebben hier een superieure tijd gehad. Geweldig!!!!!!!!!!! Tip: Maria la gorda kun je fantastisch combineren met Vinales.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2007

• 10Rune Mariboe04-01-2009

Rigtig rart sted til dyk og das

Super afslappende; formålet med dette sted er udelukkende dasen på stranden og snorkl-/dykning. Støj og voldsom kommotion er ikke velset. Der udgår to-tre dyk pr. dag, og det er muligt at leje udstyr (7 CUC for fuld udrustning, 5 CUC hvis man selv har maske og finner). Prisen for at deltage i dyk med instruktør/guide er 45 CUC. Der gives lidt rabat ved køb af pakker med 5 eller flere dyk. Desuden kan for en rimelig pris deltages i private (dog minimum 4 personer) heldagsudflugter til øde øer og særlige dyksites. Vandet er meget klart og nærmest overrendt af menneskevante fiskeskoler i flotte farver - såvel helt inde ved strandkanten som på de dybere dyk, hvor der desuden kan mødes hajer (herunder hvalhajen). Diverse websites om stedet reklamerer med muligheden for at tage PADI og CMAS der; men stedet tilbyder udelukkende ACUC.

• 9Stranden

Gereisd met partner in december 2008

• 9Rob & Anita25-11-2007

wat ons betreft een prachtige omgeving, mooie maar lange weg ernaar toe, houten huisjes in het groen zijn beste keuze vwb overnachting. Eten is prima, 's avonds mogelijkhied voor drankje met Cubaans bandje. Duiken erg mooi, apparatuur kan beter. Relaxte omgeving.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in maart 2007

• 8Maureen21-08-2007

flinke tocht om er te komen, duiken schijnt mooi te zijn, helaas ben ik meer bezig geweest met het materiaal dan met de duik!

Het materiaal is namelijk echt niet goed dus let er goed op als je gaat duiken!

eten was prima, cubaans eten is gewoon niet zo bijzonder, een van onze betere diners!!!!!

• 1Omgeving
    • 1Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd in augustus 2007

• 7Mireille Brand30-11-2006

In november 2006 hebben wij het Westerse puntje van Cuba bezocht. Ongeveer 5 uur rijden met taxi (131 cuc) vanuit Havana. Mooie omgeving, er staat maar 1 hotel, uitgerekt strand en mooie kleuren zee. Het duiken is niet zo heel erg bijzonder. Wel de plek om tot rust te komen!

• 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in november 2006

• 7Angelo29-10-2006

Maria la Gorda is met name mooi om te duiken. Het srand viel wat tegen en verder is er niet zoveel te doen.

• 7Omgeving
    • 5Cultuur