Reviews over Maria la Gorda

Afgelegen paradijs

Martijn,
    16-4-2014

Maria La Gorda is een afgelegen paradijs. Mooie strand, snorkelen , duiken het kan allemaal.

Het hotel mag wel wat opgeknapt worden. Maar de bungalows op het strand zijn heerlijk.

Het restaurant was tijdens ons bezoek niet in goede doen. Behalve dat we ruim 2 uur hebben moeten wachten, was het smakkeloos.

Leuke aanvulling op onze rondrit

Jef en Ellen,
    25-3-2011

Na Havana verbleven we 2 nachten aan het paradijselijke strand van Maria La Gorda. Of het meevalt hangt natuurlijk af van je verwachtingen. Behalve het mooie strand, het hotel (gezellige hutjes in het groen leuker dan de betonnen strandhutten), het restaurant (degelijk) en het duikcentrum is hier niets te beleven. Maar dat vonden wij net zo fantastisch! Lekker duiken, middagje op het witte strand, gezellig eten, ... that's life ! De rit van Havana naar Maria La Gorda was wel een hele onderneming, maar een prachtige kennismaking met het binnenland, en wat ons betreft zeker de moeite waard.

heerlijk relaxen

koppelaar,
    30-4-2010

mooi strandje, huisjes zijn okay, niet super de luxe maar er is genoeg aanwezig,

heerlijk douchen met uitzicht op zee, ontbijtbuffet niet echt best, restaurant a la

carte prima qualiteit, personeel best vriendelijk, geweldig om te snorkelen en duiken,

erg relaxte sfeer, helaas hobbelweg ernaar toe en de muskieten en zandvliegen

verpesten het wel

Erg bijzondere lokate

GL,
    25-10-2009

Het is een eindje rijden maar zeer de moeite waard. Er zijn huisjes aan het strand met uitzicht op zee. Deze waren prima. De andere huisjes meer landwinwaards lijken me minder interessant. Er worden snorkel en duiktrips georganiseerd. Let wel: het is voor Cubaanse gasten helaas niet toegestaan om met de boot mee te gaan. Het diner buffet is prima om buiten op het terras op te eten. Er is wel een hele kudde katten aanwezig die er, voor je er erg in hebt, met je kippenpoot vandoor gaan. Er is een prima wit Chileens wijntje te koop. Verder komen er rond zonsondergang hele zwermen muggen/vliegjes tevoorschijn die je van top tot teen lek prikken. Als je geen duikfan bent is 2 nachten voldoende.

ontspannen aan het strand

guido,
    6-9-2009

Aan het eind van de weg over het schiereiland is dit het enige hotel. Vooral bedoeld om te duiken en snorkelen. Wij gingen erheen om de krabben te zien. Enorme hoeveelheden, grote, rode krabben langs de weg. Het strand is fijn, zwemmen er heerlijk. 's Avonds was er buffet van goede kwaliteit. Wij verbleven in een cabana, die was prima ingericht met een balkon.

Maria la Gorda scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews