Reviews over La Boca

heerlijke plek

ine van liempd,
    3-2-2011

Bed en breakfast 'Valladares guesthouse' (een casa particular) is een kleine oase van rust in la Boca, klein vissersdorpje op 5 km van Trinidad. Je beschikt over een slaapkamer, waarin 2 tweepersoonsbedden staan, een badkamer en een zitkamer met koelkast (gevuld met frisdrank, water en bier). Bovendien over een bloemrijke eigen veranda met schommelstoelen en uitzicht naar zee. En een afgesloten parkeerplek voor de auto. Belangrijker nog: zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw, bescheiden en behulpzaam. Hij aardrijkskundeleraar, met veel tips over de omgeving. En ze kunnen uitstekend koken. Kortom, een geweldige plek om heerlijk te relaxen, de omgeving te verkennen of aan het strand te liggen.