Hotel Pernik

Matig

16 reviews over Hotel Pernik in het Nederlands

Slecht en nooit meer

C.Gerritse, 3-8-2017

Een afgrijselijk hotel, vochtig nat en niet om ook maar 1 nachtje in te verblijven.

Wij zijn veel gewend, vanouds backpackers, maar dit kan echt niet.

De wifi was goed en daar is alles mee gezegd. Niet onderhouden, geen vriendelijk personeel en niet voor herhaling.

Prima kamer voor 1 nacht

SteffieV, 1-5-2016

Bed en badkamer waren prima. Geen luxe kamers, maar alles is aanwezig wat je nodig hebt. De kamers zijn niet extreem schoon maar ook zeker niet vies. Kamers in Cuba zijn nu eenmaal niet zoals we in de EU gewend zijn. ontbijt was goed en uitgebreid. hotel ligt dicht bij het vliegveld van Holguin. Wifi is mogelijk alleen waren de wifi kaarten op tijdens ons verblijf. de bar blijft 24 uur per dag open.

Minste hotel van rondreis

Marjon, 4-4-2015

We kwamen pas laat aan en het inchecken duurde erg lang. Na een kleffe pizza (als snack) en drinken uit een plastic bekertje zijn we maar gaan slapen. We vonden het niet erg om 's morgens weer te vertrekken. Het zwembad zag er echt niet aantrekkelijk uit. Oud en vervallen. De bedden waren groot en goed. Het ontbijt redelijk. Onze reisleider vertelde dat het een hotel uit de oostblok tijd was. Ja, dat was goed te zien.

Leuk hotel voor als je niet veel eisend bent.

Marco-Brie, 27-12-2014

Hier geweest met een paar vrienden, goed te doen als je er alleen maar slaapt. Overdag kan je bij het zwembad zitten maar dat is zonde van je tijd. Ontbijt was goed.

Kan slechter

vroomar97, 1-2-2014

Ongezellig hotel, buffet in diner vorm..niet echt wat bijzonders, waren laat..bakken zo goed als leeg en koud...ontbijt buffet, veel vliegen bij het fruit in de koeling...bovendien hebben niet dezelfde wijn in het restaurant als bij de bar..beetje jammer...kamers waren redelijk..

Het minste hotel van de Rondreis

Elisa, 18-11-2013

Rondreis Cuba Compleet; Dit is echt het minste hotel van de hele rondreis die wij hebben meegemaakt. Erg jammer. De ontvangst was wel goed, de reisleider had ons wel gewaarschuwd over het hotel. We zouden nog kunnen zwemmen maar ze besloten het zwembad meteen dicht te doen en chloor erin te gooien, jammer. We hadden een kamer direct bij het zwembad waar een aantal dronken Cubanen zaten te jallen maar die werden 's avonds gelukkig wel weggehaald. In de avond hadden we warm water maar 's ochtends niet. De kamer waren 2 best redelijke bedden met een bureau waar een tv op stond want de tv was van de muur komen zetten. Wel een grote kast. De ramen leken inderdaad een beetje als een gevangenis. Het eten 's avonds en in de ochtend was best redelijk, niet extreem maar wel genoeg. In de avond wat bij de zwembad bar wezen drinken waar een jonge jongen heel erg zijn best deed maar het niet lukte om alles te onthouden. Tja, 1 nacht is genoeg.

Soort gevangenis, vreselijk! Niet doen!

Elvira, 23-6-2013

(op doorreis). Jammer dat het niet mogelijk is om minpunten te geven. Wat een vreselijk hotel! Onbegrijpelijk dat de reisorganisaties dit nog durven op te nemen in het pakket. Ligt ver buiten het centrum. Uitstraling van een gevangenis. Kamer is smerig, vol met schimmel en 1 bed was niet verschoond en na lang zeuren en boos worden werd er met veel tegenzin schone lakens gebracht. Safe en airco wel aanwezig op de kamer. Geef op tijd aan dat je een safe wilt want niet iedere kamer heeft een safe en dan moet je weer van kamer wisselen. Liften werken ook niet goed. Indien je een rondreis met bijv. de auto gaat maken en dit hotel zit in het pakket dan wil ik je adviseren om toch op zoek te gaan naar een ander hotel, dan maar extra kosten maar het is echt de moeite waard. Personeel is wel op hun plaats in dit hotel, net zo slecht en onvriendelijk. Nog iets positiefs?uhhhhm......het ontbijt was redelijk. In 1 woord, "vreselijk".

Eenvoudig goed hotel

Hennie van Gerwen, 30-4-2013

Het hotel overtrof onze verwachtingen. We werden ontvangen met een lekkere Cuba Libre. De kamers waren klein maar schoon. Handdoeken, zeepjes en toiletpapier op de schone badkamer. Gordijnen hingen niet zo netjes in de haakjes van de rails, maar dat hebben we in Cuba wel meer meegemaakt.

Ook de tafelkleedjes waren schoon, het eten was in buffetvorm en was goed. Goede bediening. De vieze borden en bestek werden snel opgehaald zodat je aan de volgende gang kon beginnen.Voor een nacht was het een aardig hotel, maar ik zou ik zou het niet uitkiezen voor een lange vakantie.

wat een herrie

Rita, 24-1-2013

Het hotel is, net als bij de meeste rondreizen, het eerste hotel van de reis een slecht hotel. Tot 03.00 uur keiharde muziek op een dakterras. Als je denkt dat je het hebt gehad, gaat het lawaai verder bij de zwembadbar. Deze bar is 24/7 open. Onze kamers lagen aan de rand van het zwembad en de ramen kon je niet goed sluiten. Heel slecht geslapen. Het eten was niet bijzonder. Als het wat rustiger was geweest, was het een redelijk hotel voor een nacht.

Hotel zit midden in verbouwing

Chiara1989, 3-10-2012

Aantal kamers liggen nog helemaal in puin. Als er een andere keuze is voor accomodatie in Holguin, raad ik een andere aan. Voor 1 dag als je aankomt is het te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pernik in Holguin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pernik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pernik scoort een 5.11 uit 10 op basis van 16 reviews.