Bed and Breakfast Casa Villa Lois

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Villa Lois
9,5

5 reviews over Bed and Breakfast Casa Villa Lois in het Nederlands

Separate 1st floor, nice and clean, with terrace. Very hospitable people, want to make you feel comfortable an help out with practical matters (transfer from and to airport, finding next casa,...). Delicious breakfast and dinner. Within walking distance from city center, busy street but quiet at night for a good night's rest.

Kan niet beter !

mp71
28-3-2013

Fantastisch ! Aardige mensen die begrijpen wat gastvrijheid is . Super ontbijt voor een prikkie met hhel veel fruit , zalige kaas en broodjes . Ook de avondmaaltijd was zalig ! Kamers schoon . Elke dag schone handdoeken . Wij vinden dit een echte aanrader !

Fantastisch verblijf

de Looff
29-11-2012

Wij hebben een super vakantie gehad de mensen waren bijzonder vriendelijk. Heerlijk ontbijt op een leuk zonnig terras. Het stadje is kleinschalig maar zeer gezellig. Wij hebben gekozen voor dit verblijf vanwege de gunstige ligging voor het strand. Oprecht het mooiste strand dat wij ooit hebben gezien.

Echt heel goed !!

Frajonie
10-11-2012

Wij hadden niet zo'n beste ervaring met casa's in Cuba, uiteindelijk zijn we hier terecht gekomen i.v.m. drukte in de hotels vanwege de orkaan. Onze mening is 100% gewijzigd. Dit is echt een super casa. Heel erg schoon, veel ruimte, eigen terras, zeer hartelijke mensen en een geweldig ontbijt. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Voor ons meer dan een 10 waard. Deze casa is zeker geschikt om er meerdere dagen te verblijven gezien de ruimte en de privacy.

Heel prettige ervaring

Maarten Verheijen
27-7-2012

Perfecte bed and breakfast, fijne kamer met een goed twee persoons bed. Je hebt volledige privacy omdat je de gehele tweede etage hebt. Goede badkamer (alleen een zitbad) met een douche en toilet. Warm en koud water. Eigen patio en heel veilig gelegen. Je kunt je auto/motor/fiets op een afgesloten parkeerplaats zetten. Indien gewenst kan onbijt, lunch en diner worden verzorgt. Ik heb er heerlijk gegeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Villa Lois in Holguin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Villa Lois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.