Hotel Saint Johns

4,9

Matig

12 reviews over Hotel Saint Johns in het Nederlands

Hartstikke teleurstellend

Vieze kamers met gaten in deur en muren. Ranzig meubilair. Kapotte raam waardoor we erg veel last hadden van lawaai buiten. Kapotte lampen, koud water. Ontbijt was héél slecht!!!!!

Afschuwelijk begin van een vakantie gehad.

Waarom dit hotel bij onze rondreis hoorde?????????????????Dit past werkelijk niet.

Vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!

j
27-2-2010

Kwamen na een lange vliegreis in dit hotel. Wat een grote teleurstelling. Receptie etc. stelt niks voor. Wij hebben nog nooit zo'n ranzige kamers meegemaakt. In de gang zag je al meteen overal kapotte deuren en gaten in de muren.

De kamer was beneden alle peil. Hoe kan ons zoiets aangeboden worden.

Kreeg de deur amper open, groot gat erin, muren kapot. Er stond een gestoffeerde stoel die hartstikke ranzig was (gore zwarte bovenkant) zodat we onze kleren maar op ons koffer moesten leggen. Geen warm water. Raam sloot niet op de kamer zodat we het lawaai van buiten goed hoorden. Lampen kapot en afgebroken.

We hadden al reeds gevraagd voor een andere kamer, maar deze was hetzelfde. ONGELOOFLIJK!!!!!!!!!!!!!!!

Het ontbijt was erg armzalig, er stond bijna niks en je moest om alles vragen.

Kortom: absoluut geen succes, een echte teleurstelling.

goed voor een paar nachten

Erna
27-1-2010

Heel eenvoudig hotel, ligt niet in een goede buurt.Hadden een prachtige kamer op de 11e verdieping (nr. 1100), hier heb je een spectaculair uitzicht over Havana.

Het beste is om een taxi naar het oude centrum te nemen.

Wij hadden dus wel koud water en dit juist toen er een koude record in Cuba was met -3 gr.'s nachts.

Hadden 's morgens bij het 'ontbijtbuffet' alleen maar een gebakken ei.

geen echte aanrader

roel en ans koedam
    13-12-2009

Het hotel ligt aan een drukke weg. Wij lagen aan de straatkant dus de hele nacht door veel lawaai. Het zwembad was leeg. De kamers waren eenvoudig met een groot gat in de lakens. Geen water en als er water was was het koud. Ontbijt zeer minimaal wel werd er op verzoek een omelet gebakken. Ver van het centrum al kon je er met een taxi voor 5 euro heen gebracht worden.

Toch al met al geen echte aanrader.

Roel en Ans december 2009

Nooit meer!!

degol
    26-3-2009

Schandalig dat onze reisorganisatie dit hotel aanbied. Smerige kamer, kapot toilet, ranzige bedden, geen warm water, verschrikkelijk onbeschoft personeel, walgelijk eten. Wat een wantoestand. Heel wat gezien maar dit sloeg ALLES. Ga hier niet naar toe!

redelijk hotel, jammer van het water

Monica Wagenaar
    11-3-2009

St John's hotel is een hotel op loopafstand van het oude Havanna, wel een stukje wandelen, maar wel te doen. Op zich een redelijk hotel, met aardige kamers, maar in de periode dat wij er waren was er of alleen koud water of helemaal geen water. Hoewel we wisten dat je dit in Cuba kan verwachten, zorgt dit toch voor een wat lagere algeme indruk.

Het gaat...

Rogier
    6-1-2009

Voor één nacht prima, echter vooral niet langer blijven. Geen problemen gehad met water. Service was prima.

Het starthotel van onze fly-drive

Lucy & Marc
      20-5-2008

Het starthotel van onze fly-drive. Wij hebben hier 2 nachten geslapen. Hotel is teleurstellend, erg basic vaak geen water om door te trekken of te douchen. Ontbijt zeer mager. Om de grandeur van Havanna te ervaren is het beter een wat luxer hotel te boeken in het centrum.

Niet zo denderend hotel

Caroline uit Mechelen
      17-4-2008

Niet zo denderend hotel. Kamers waren op zich nog OK. We hadden wel voor een rustige kamer gevraagd die we dan ook gekregen hadden. Geen warm water gedurende de drie dagen dat we er waren. WC die niet doortrok. Locatie in Vedado op zich niet slecht. Arrogant personeel in het hotel.

Het restaurant naast het hotel is wel goed.

Ik weet niet hoeveel anderen betalen, maar wij hebben 74 euro per nacht betaald. Dit vonden wij toch te veel voor hetgeen we er voor kregen.

Slecht hotel! Wij zijn er in nov 2007 geweest en hadden geen warm water! Ontzettend gehorig en buiten op staat veel lawaai. De airco maakte ontzettend veel lawaai en de ramen hingen schots en scheef in de kozijnen, zodat ze geen kan op gingen. Ontbijt was nog wel redelijk in vergelijking met de rest van hotels op de rondreis.

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Johns voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Johns in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Johns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saint Johns scoort een 4.92 uit 10 op basis van 12 reviews.