Hotel Parkview

Hotel Parkview
6,5

38 reviews over Hotel Parkview in het Nederlands

Met vrienden

Prima qua ligging service en gastvriendelijkheid

Marja Gorter
19-4-2017

Zoals hierboven ligging het ontbijt is prima. Service wij werden in de avond naar een restaurant gebracht.

Het vervoer naar het vliegveld en naar de locatie om onze auto's op te halen.

Minder de lift ik heb er in vast gezeten. Iedereen was aardig en hulpvaardig. De kamers waren ok volgens Cubaanse begrippen .

Helaas Hotel

Miranda
30-10-2016

Ik had niets te klagen over dit hotel totdat ik me ging wagen aan het ontbijt. Wat was dat slecht. Vieze tafels, moest om borden en bestek vragen. Niet veel keuze. Ik moet wel even zeggen dat dit het eerste, maar ook de laatste was, van onze rondreis waar het personeel heel vriendelijk was.

Slecht hotel en slecht ontbijt

Piet
16-9-2016

Kamer was erg vochtig. Kleren werden daarom ook klam. Ontbijt was slecht, alleen een stukje stokbrood en geen normaal brood. Ligging was wel oké.

Prima gelegen hotel

Wilinge
11-10-2015

Prima gelegen hotel, vlakbij Museum de la Revolucion en op loopafstand van oude stad. Ontbijt op 7e verdieping stelt niet veel voor, wel een mooi uitzicht. Kamer was ok en schoon. Douche was warm en airco werkte goed.

Prima gelegen

Robin
2-8-2014

Uitstekend gelegen om vanuit hier Havana te verkennen. Kamer was ok en schoon. Verwacht niets van het ontbijt, dat is ronduit slecht. Boter als enig brood beleg. Beter ontbijt je ergens in de stad.

Prima hotel

Ellen
9-7-2014

Goede locatie om Havana te ontdekken. Simpel ontbijt 's morgens. Het beddengoed en de handdoeken waren vies (roestplekken?). Douche was meestal warm.

geen aanrader

Ronald
26-8-2012

Heb 3 nachten in dit hotel gezeten. Oke het is Cuba dus je weet dat het geen Hilton is. Ontbijt was niet slecht maar zeker niet goed. Kamers waren redelijk echter wij troffen een kamer aan de achterzijde en zat er een dikke laag schimmel op de wand in de douche. Wij kregen zonder probleem een andere kamer met een meter uitzicht.

Ligging dichtbij de oude stad. Simpel ontbijt met elke dag keuze tussen omelet en sandwich. Bar is erg klein en niet erg gezellig.

Goed uitgangspunt in Havana

paul
14-5-2011

Goed gelegen hotel voor bezoek aan Museum v.d. Revolutie, Museum voor moderne kunst, de oude binnenstad etc. Alles op loopafstand. Kamer ok, ontbijt met ei in alle varianten, restaurant op bovenverdieping met mooi uitzicht over Havana. Minpuntje: de lift is erg klein, dus bij aankomst en vertrek duurt het even voordat iedereen op zijn/haar plaats is. Zeker voor Cubaanse begrippen een goed hotel.

Ervaring opgedaan tijdens een Djoser rondreis in april 2011, aan het eind van het droge seizoen.

Niet teveel van verwachten.

Vincent
24-3-2011

Simpel hotel met goede ligging vlakbij Havana Vieja. Bij onze eerste kamer kwam er een irritant geluid uit de badkamer. Bij de receptie konden we nog 2 andere kamers bekijken. Andere had ook hetzelfde probleem. De laatste, welke aan de voorzijde bevond had het niet.

Ontbijt stelt weinig voor, beter kan je in de stad ergens een kop koffie en broodje halen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkview in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.