Hotel Mercure Sevilla Havane

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Sevilla Havane voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Mercure Sevilla Havane in het Nederlands

Geweldige sfeer

Madelon
14-8-2013

Het Mercure Sevilla hotel stal gelijk mijn hart, de mooie lobby, de uitmuntende kamer. De sfeer (was in handen van Cubaanse maffia) de foto's van beroemde gasten, de locatie perfect. Het ontbijt was goed voor Cubaanse begrippen, heb mijzelf enorm gestoord aan de russen die hun borden volladen en gewoon weer weggooiden. Ik heb hier enorm genoten.

Gereisd met partner in januari 2005

Goed Hotel

gppeters
22-4-2012

Hotel ademt nostalgie naar vroegere tijden en ligt centraal in oud Havana. Ruime kamers maar wel met (russische) airco die redelijk veel lawaai maakte. Eten goed. Zwembad prima met danslessen. Er speelden dagelijks 3 prima bands en er waren s'avonds dans demonstraties (Silvio y Elisa).

Gereisd alleenreizend in augustus 1997

was redelijk goed

segers
27-5-2011

het was een oud hotel maar wel te doen voor een paar dagen is ideaal gelegen aan mooie wandelpromenade moet wel cubaans denken

Gereisd met partner in mei 2011

BeachCheck

Mercure Sevilla Havana is fantastisch gelegen op de rand van Havana Vieja / Centro. Het hotel heeft de mondaine uitstraling van lang vervlogen tijden en is mooi gerestaureerd. Vanwege de centrale ligging zijn alle hotspots te voet bereikbaar. Wij hebben genoten van de heerlijke avondwandelingen op de Paseo del Prado richting Malecon. De kamers zijn ruim en ingericht met klassieke meubelen. De badkamer is eenvoudig, maar functioneert naar wens. Enige minpunt ten opzichte van nabij gelegen hotels is het ontbreken van wifi.

Gereisd met partner in februari 2011

Prima hotel!

Liza
27-2-2010

Grote (standaard)kamers, voor cubaanse begrippen zeer goed ontbijt.

Gezellige patio en een fijn zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

We hebben hier 2 keer gezeten. Aan het begin van onze rondreis en aan het einde. Heerlijk om nog even 2 dagen Havana te snuiven in een goed hotel!

Eerste keer eenvoudig, maar nette kamer met uitzicht op binnenplaats. Tweede keer overgeplaatst wegens technisch probleem naar hotel nacional (5*). Voor ons vervelend, maar deze nacht werd uiteindelijk vergoed en we kregen de tweede nacht een prachtige kamer in hotel Sevilla.

Prima ontbijt. Regelmatig live-muziek. Prima zwembad waar je lekker in kunt afkoelen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Ideale plek

Jarno
15-7-2009

Geweest van 21 t/m 24 mei 2009. Hotel is oud maar mooi. Grote kamers met ouderwetse indeling. Charmant. Zwembad was ideaal maar contrast met de arme bevolking is zichtbaar, als je naar overkant vd straat kijkt.. Alles wat je nodig hebt voor Havana is binnen handbereik. Havana heb je na 1,5 dag wel gezien doch een must als je in Cuba bent! Vanuit daar is het goed te doen om een excusrsie naar pinar del rio/vinales vallei te boeken!

Gereisd met partner in mei 2009

Bij gebrek aan beter !!

coumans
29-6-2009

Ligging is perfect, wij waren hier op uitnodiging van een zakenpartner, naar het schijnt is dit het beste wat er te krijgen is in Havana ! Ben veel beter gewend echter voor een aantal dagen de stad te bezoeken kan het ermee door. Ook aangenaam is dat er een zwembad is voor te relaixen in de warme middag.

is zeker aan te raden maar verwacht geen comfortabel luxe hotel

Gereisd met vrienden in juni 2009

Goed hotel

Renate van der Linden
4-6-2009

Vooraf de rondreis Cuba Libre hebben we 3 overnachtingen in dit hotel gehad. Hotel Sevilla heeft een goede ligging en de medewerkers zijn erg vriendelijk. De laatste avond in dit hotel hebben we een dansavond gehad inclusief diner in het restaurant gelegen op de bovenste verdieping. We hebben het erg goed gehad!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

zeer aardig hotel

martijn
22-5-2009

Hier twee nachten verbleven, is erg goed bevallen. Locatie is erg goed, midden in havana. Verder zijn de kamers lekker ruim, is er een zwembadje en kan er heerlijk gegeten worden op bovenste verdieping van hotel (aanrader!).

Gereisd met vrienden in mei 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Sevilla Havane in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Sevilla Havane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.