Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

21 reviews over Hotel Memories Miramar in het Nederlands

Een goed hotel om bij te komen.

C.Gerritse,
3-8-2017

Een groot en schoon hotel, eten is goed. Kamers zijn netjes, groot zwembad maar niet voor verkoeling. Hotel ligt buiten het centrum maar is makkelijk te bereiken met bus of taxi. In heel Havana inclusief hotel altijd je geld na tellen. Er is weinig vermaak voor kinderen.

Gereisd met partner in juli 2017

matig...

sandra
19-3-2013

Hotel is netjes, iedere dag 4 schone handdoeken. Maar personeel in eetzaal is laks/onbeleefd?? lege tafels werden niet afgeruimd. Als ik om bestek vroeg, vroeg men, waar ik wilde zitten dan, ze hadden toch geen tafel opgedekt? ik vroeg wat te drinken, maar werd gewoon genegeerd. 17 mensen uit de groep van 43 zijn ziek geworden, voedselvergiftiging (ook iemand, die niet met ons in het restaurant van de lunch was), moet dus haast wel door het hotel komen. 's Avonds zaten aan de bar allemaal oude mannen en jonge Cubaanse meisjes met te strakke en korte rokjes???

Gereisd met partner in maart 2013

Goed hotel

annelies_4
13-1-2013

Goed hotel dat gericht is op toeristen. Vriendelijk personeel. De kamers zijn erg ruim en schoon. Het eten is goed, maar de buffetzaal is sfeerloos en massaal. Gelukkig is er ook een a la carte restaurant, snackbar en lobbybar. Centrum is goed bereikbaar met auto of taxi.

Gereisd met partner in januari 2013

Zeer goed hotel

Jan Dionet
19-6-2012

Dit is een zeer goed hotel met mooie kamers, goed eten en elke avondentertainment.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Groot hotel maar goed

elise
11-6-2012

Begin van onze rondreis Cuba highligts. Bij aankomst ook kort wachten op onze sleutel van de kamer. Kamer ruim en schoon. Eten voldoende, niet geweldig. Verder prima plek na een actieve dag om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2011

Goede start van de rondreis

Trudy
3-6-2012

Begin april startten wij onze rondreis Cuba Highlights met een aantal nachten in dit hotel, gelegen in de ambassade wijk van Havanna. Ruime kamer en badkamer, keurig ingericht en schoon. Ons kamermeisje bedankte ons via een in het engels geschreven briefje voor de dagelijkse fooi die we voor haar achterlieten. Zo onstond er zowaar een correspondentie tussen haar en ons.Het overige personeel was trouwens ook erg vriendelijk! Het eten was prima en na een hele dag op sjouw te zijn geweest was het 's avonds goed toeven op het terras van het hotel. Met de klanken van de live band op de achtergrond. Hun cd is een leuk souvenir!

Gereisd met partner in april 2012

Redelijk tot goed

WimM
20-5-2012

Onderdeel van rondreis Cuba Highlights.

Plus: Ruime kamer (317), schoon, mooi zwembad met handdoeken service, ligging net buiten centrum (dus rustig), goed uitgebreid ontbijt, leuke gezellige bar met prima optredens.

Min: Veel te harde bedden, onze kamer was om 15:30 nog niet klaar, we moesten maar even wachten zonder een alternatief (bv drankje, mogelijkheid tot omkleden of kofferopslag (moesten we zelf om vragen)) aan te bieden.

Gereisd met partner in mei 2012

mooi groot hotel

Fransje-W
4-3-2012

zijn hier 4 nachten geweest tijdens rondreis. mooi hotel grote schone kamers en schone badkamer. airco deed het niet goed en werd meteen gemaakt. groot buffet restaurant maar als je na 20.00 uur kwam was er gewoon geen vlees meer terwijl er nog heel veel mensen kwamen. wij zijn de laatse avond voor weing geld in de snackbar gaan eten van het hotel en was heerlijk.(clubsandwich kipburger met frietjes enz)

Gereisd met vrienden in februari 2012

Ruime kamers

Xandra
      14-12-2011

Goede service, ruime kamers, goede bedden, schone badkamer en lekker eten. Zwembad en snackbar aanwezig.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Goed begin van de rondreis!

Saskia
      1-11-2010

4 nachten in dit hotel verbleven aan het begin van onze rondreis, prima begin!

Ruime, schone kamer, wel wat problemen met de airco, maar dat wordt gemaakt als je er wat van zegt. Vloerbedekking in de gangen mag wel eens worden vervangen maar verder een prima begin!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Memories Miramar in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Memories Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.