Hotel Memories Miramar

35 reviews over Hotel Memories Miramar

• 2019
    7Iwano30-12-2019

Iets niet naar je zin. Kenbaar maken 10 punte

We waren met z'n tweeën en we hadden een kamer op de 2e verdieping van het hotel omdat de touroperators dat zo hadden geregeld.

Helaas waren de kamers op de tweede verdieping niet zo fris. Nadat wij dat kenbaar hadden gemaakt bij de Customers service Amanda del Toro Rodriguez, heeft zij alles weer perfect geregeld voor ons. Uiteindelijk heeft ze geregeld dat wij een upgrade op de 5e verdieping kregen omdat we tot twee keer een mindere kamer hadden.

Als laatste bod, kregen we nog een restaurant tegoed bon voor een lux etentje in het hotel. Amanda die daar sinds kort is gaan werken wilde koste wat het kost de klant koning maken. Dat is haar gelukt want we hebben daarna 3 leuke dagen in het hotel gehad. Amanda dank voor jou professionele houding en hulp. Klasse.

Gereisd met vrienden in december 2019

• Oude reviews

8C.Gerritse03-08-2017

Een goed hotel om bij te komen.

Een groot en schoon hotel, eten is goed. Kamers zijn netjes, groot zwembad maar niet voor verkoeling. Hotel ligt buiten het centrum maar is makkelijk te bereiken met bus of taxi. In heel Havana inclusief hotel altijd je geld na tellen. Er is weinig vermaak voor kinderen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6sandra19-03-2013

matig...

Hotel is netjes, iedere dag 4 schone handdoeken. Maar personeel in eetzaal is laks/onbeleefd?? lege tafels werden niet afgeruimd. Als ik om bestek vroeg, vroeg men, waar ik wilde zitten dan, ze hadden toch geen tafel opgedekt? ik vroeg wat te drinken, maar werd gewoon genegeerd. 17 mensen uit de groep van 43 zijn ziek geworden, voedselvergiftiging (ook iemand, die niet met ons in het restaurant van de lunch was), moet dus haast wel door het hotel komen. 's Avonds zaten aan de bar allemaal oude mannen en jonge Cubaanse meisjes met te strakke en korte rokjes???

Gereisd met partner in maart 2013

• 7annelies_413-01-2013

Goed hotel

Goed hotel dat gericht is op toeristen. Vriendelijk personeel. De kamers zijn erg ruim en schoon. Het eten is goed, maar de buffetzaal is sfeerloos en massaal. Gelukkig is er ook een a la carte restaurant, snackbar en lobbybar. Centrum is goed bereikbaar met auto of taxi.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Jan Dionet19-06-2012

Zeer goed hotel

Dit is een zeer goed hotel met mooie kamers, goed eten en elke avondentertainment.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8elise11-06-2012

Groot hotel maar goed

Begin van onze rondreis Cuba highligts. Bij aankomst ook kort wachten op onze sleutel van de kamer. Kamer ruim en schoon. Eten voldoende, niet geweldig. Verder prima plek na een actieve dag om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Trudy 03-06-2012

Goede start van de rondreis

Begin april startten wij onze rondreis Cuba Highlights met een aantal nachten in dit hotel, gelegen in de ambassade wijk van Havanna. Ruime kamer en badkamer, keurig ingericht en schoon. Ons kamermeisje bedankte ons via een in het engels geschreven briefje voor de dagelijkse fooi die we voor haar achterlieten. Zo onstond er zowaar een correspondentie tussen haar en ons.Het overige personeel was trouwens ook erg vriendelijk! Het eten was prima en na een hele dag op sjouw te zijn geweest was het 's avonds goed toeven op het terras van het hotel. Met de klanken van de live band op de achtergrond. Hun cd is een leuk souvenir!

Gereisd met partner in april 2012

• 0WimM20-05-2012

Redelijk tot goed

Onderdeel van rondreis Cuba Highlights. Plus: Ruime kamer (317), schoon, mooi zwembad met handdoeken service, ligging net buiten centrum (dus rustig), goed uitgebreid ontbijt, leuke gezellige bar met prima optredens. Min: Veel te harde bedden, onze kamer was om 15:30 nog niet klaar, we moesten maar even wachten zonder een alternatief (bv drankje, mogelijkheid tot omkleden of kofferopslag (moesten we zelf om vragen)) aan te bieden.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Fransje-W04-03-2012

mooi groot hotel

zijn hier 4 nachten geweest tijdens rondreis. mooi hotel grote schone kamers en schone badkamer. airco deed het niet goed en werd meteen gemaakt. groot buffet restaurant maar als je na 20.00 uur kwam was er gewoon geen vlees meer terwijl er nog heel veel mensen kwamen. wij zijn de laatse avond voor weing geld in de snackbar gaan eten van het hotel en was heerlijk.(clubsandwich kipburger met frietjes enz)

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Xandra14-12-2011

Ruime kamers

Goede service, ruime kamers, goede bedden, schone badkamer en lekker eten. Zwembad en snackbar aanwezig.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• Soort strandRotsen
      • Afstand tot strand11 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
      • Kleur van het strandDonker
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
      • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk