Hotel Lido

Laatste review

matig hotel

hoogeveen,
20-3-2010

hotel Lido, een hotel die zijn hoogste tijd heeft gehad (helaas is dit wel van toepassing op vele gebouwen in havan en cuba) de Hoeren lopen bij de bar van het hotel rond en zelfs pooiers lopen rond. Wel heb je er weinig last van, vooral als je een stel bent of gezin en indien je de bar vermijd bij avonduren. De kamers zijn oud en vervallen en meestal heb je koud water (slechts enkele kamers hebben warm water). De kamer stinkt ook naar een rioollucht. Het hotel ligt dichtbij het centrum. wel heb je veel overlast van de herrie buiten die al vroeg in de ochtend begint. Vanaf het dakterras een mooi uitzicht over de stad. Wel stelt het ontbijt weinig voor en kun je beter ergens anders ontbijten. Voor een lage prijs zit je hier redelijk maar ik betaal toch liever iets meer voor een beter hotel of liever nog een Casa Particular

3 reviews over Hotel Lido in het Nederlands

matig hotel

hoogeveen
20-3-2010

2005

Wij zijn in augustus 2004 in Lido geweest

Jessica en Will
14-8-2005

Wij zijn in augustus 2004 in Lido geweest. Eenvoudig, maar wel netjes en schoon en met airco. Douche heeft koud water, maar gezien de hitte in Havana geen probleem. Oontbijt op dakterras met prachtig uitzicht over de stad. Pas op! Hoewel wij ons verblijf allang in Nederland betaald hadden via een touroperator probeerden ze in dit hotel ons nog wel dollars uit de zak te kloppen door te beweren dat het geld nooit binnen was gekomen en dat wij dus nog 180 dollar moesten betalen. Niet doen! Hou vol dat dat niet jouw probleem is. Wij hebben gezegd dat we eerst met Nederland gingen bellen om te verifieren. Toen hoefden we opeens niet meer te betalen.

2004

De ligging van dit hotel is helemaal super! Ligt middenin het oude centrum van Havana. De service is dramatisch, er werd zelfs geprobeerd om de rekening op te schroeven (dus let op welke prijs afgesproken is).

Het ontbijt wordt op het dak geservereerd en is redelijk (hou rekening met de Cubaanse standaard).

Voor iemand met weinig geld, is dit een prima hotel om te overnachten....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.