8,6

32 reviews over Hotel Kohly in het Nederlands

Proper, maar fel veroudert

Van Endert-Alaerts,
5-6-2017

Slaapkamer prima, proper. Lawaaierige airco. Badkamer zeer veroudert maar proper en propere goed ruikende handdoeken. Doucheschuim en schampoo aanwezig.

Ontbijt buffet perfect.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geen feest

hoeba.hoeba
19-6-2016

Eerste hotel op de rondreis. Drie nachten verbleven in dit hotel.

Kamer matig, wc die gelijk bijna overstroomde. Stoppen die er elke keer uitvlogen. Airco met kabaal van 10 vrachtwagens.

Onze kamer lag vlakbij de entree, dus elke nacht rumoer van dronken Mensen aan de bar, tot aan de vroege uurtjes

Ontbijt kan er mee door. Koffie als slootwater. Aanrader is wel de pizzeria die net naast het hotel zit. Qua aankleding ziet het er niet uit, maar je hebt prima pizza's voor een idioot lage prijs.

Hotel ligt wel een eindje buiten centrum Havana. Dus wil je langer in Havana blijven, dit hotel zeer zeker niet doen

Gereisd met vrienden in mei 2016

Het ging...

Denise
21-2-2012

Bij aankomst op Cuba eerste 3 nachten in dit hotel verbleven. Hotel ligt ver buiten het centrum in de buitenwijk Kohly. Om naar het centrum te komen, moet je wel met de taxi. Dit is overigens geen probleem, want er stond eigenlijk altijd een taxichauffeur voor het hotel te wachten.

Hotel zelf gaat wel..kamers zijn simpel ingericht met harde bedden. Ontbijt vonden wij slecht. Enige wat de eten was, waren de gebakken eieren.

Er is een zwembad bij het hotel, maar daar konden wij geen gebruik van maken, omdat deze helemaal vol lag met Cubanen. Geen bedje of stoel meer vrij. Kortom we hebben het overleefd voor 3 nachten, maar hotel is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2011

luidruchtig

Pien
18-1-2009

Met een Djoser Junior-reis in dit hotel geweest: Erg veel last gehad van geluidsoverlast tot diep in de nacht. geen aanrader

Gereisd met vrienden in december 2008
2008

Niet goed, niet heel slecht.

Dinie
31-12-2008

Russisch betonblok! Restaurant erg eentonig, bij de bar moet je niet om een cocktail vragen: da's wel heeeeel veel werk..... Ontbijt redelijk voor Cubaanse begrippen. Kamers ruim en in ons geval schoon en goede bedden. Voor een paar nachten prima uit te houden Probeer een kamer niet te dicht bij de bar/zwembad te krijgen, want het feesten gaat tot laat door.....

Gereisd met vrienden in juli 2008

Gezellig hotel voor een paar nachten

MJT Diederiks-Hiemstra
17-8-2008

Met de Djoser junior reis een prima plek om na een dagje Havana te verblijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Heb nog nooit zo'n vies en stinkend hotel mee gemaakt,

Bennie en Yvonne
25-5-2008

Heb nog nooit zo'n vies en stinkend hotel mee gemaakt,

Gereisd met vrienden in mei 2008

Dit was het eerste hotel van onze rondreis Cuba Libre. Wij sliepen vlak boven de disco, waardoor we 3 dagen slecht geslapen hebben (ondanks de vliegreis). Eten was niet zo bijzonder, ontbijt wel redelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Het hotel is lang niet zo slecht als wordt vermeld. Het is echter wel een echt hotel voor tijdens een rondreis. Het is was goed. Het enige grote nadeel was de herrie bij het zwembad, dit ging echt door tot vier uur

's nachts.

Gereisd met vrienden in april 2008

wij zijn hier op rondreis ook 3 nachten geweest, veel van

isabelle en herbert
15-2-2008

wij zijn hier op rondreis ook 3 nachten geweest, veel overlast van disco tot diep in de nacht, ontbijt was slecht, kamers roken niet erg fris, slecht begin van onze vakantie, maar havana was een erg mooie stad

Gereisd met partner in februari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Kohly voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kohly in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kohly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.