Bed and Breakfast
9,5

1 review over Bed and Breakfast Isel e Ileana in het Nederlands

Een goede reden om terug te gaan naar Havana!

Sasja Marcellis
2-2-2011

Deze leuke casa wordt gerund door 2 erg gastvrije vrouwen. Dichtbij Obispo, Malecon en Floredita. Typisch Cubaans ontbijt en diner is optioneel en zeer aan te raden! Aparte slaapkamer met balkon, TV, eigen (nette) badkamer met douche/bad en toilet. De gastvrouwen zijn zeer behulpzaam en altijd bereid u Havana te laten ontdekken als u daar prijs op stelt.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Isel e Ileana in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Isel e Ileana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.