Hotel Iberostar Parque Central

Hotel Iberostar Parque Central
8,3

5 tips over Hotel Iberostar Parque Central

Van Biezen, 5-8-2014
Heerlijk dat er een zwembad is in die warmte!
reisfamilie, 15-5-2013
Vraag om een rustige kamer aan de binnenzijde (de airline crew zit er niet voor niets......)
Cees van Tilburg, 7-3-2013
Ga ook eens naar het dak ( zwembad en fitness, voor het uitzicht, vooral bij nacht.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Parque Central voor je op een rij gezet:

Theo, 8-2-2012

Kreeft eten (6 euro); diner dansant (salsa dansen tijdens 3 gangendiner); rondrit met Habana Tour (dubbeldekker); uurtje laten rondrijden in Amerikaanse oldtimer (25 CUC), sigarenfabriek bezoeken

Zeep, pennen, shampoo is moeilijk te krijgen. Heb je thuis nog hotelzeepjes e.d. liggen: neem mee en geef aan lokale bevolking. Ze zijn er blij mee.

miekedhuyvetters, 20-11-2011

Hier is véél te zien (wij waren na een week nog niet uitgekeken) maar de toppers:

- Sigarenfabriek (real fabrico de tabacos) 5min wandelen van hotel

- Museo de la revolucion

- José marti plein en monument

- El cementerio de Colon

- Een daiquiri drinken met een sigaar erbij in El floridita (prachtige live muziek)

Geen aanrader:

- het rum museum