Hotel Iberostar Parque Central

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Sauna

49 reviews over Hotel Iberostar Parque Central

• 5Patjeuhhh16-06-2016

Nooit van mijn leven...

Lawaaierige aftandse kamers. Lawaai tot een stuk in de nacht. Eten, zoals de rest in Cuba, nauwelijks te vreten. Service beneden alle peil.

Alleen gereisd in oktober 2015

• 8Van Biezen05-08-2014

Levendig hotel in het centrum van de stad

Wij logeerden in het "oude" gedeelte van Hotel Iberostar Parque Central, in Havana (Cuba). In de lobby en bij het zwembad heerst een gezellige drukte net als buiten op straat. Het personeel was vriendelijk en de portier was ons zeer behulpzaam toen eea. mis ging met de autohuur. De kamer was prima, het uitzicht niet bijzonder (op het glazen dak van de lobby in het midden van het gebouw). Het zeer uitgebreide ontbijtbuffet wordt geserveerd in een sfeervol restaurant. De Wifi die je, na aanschaf van een code, een uur kon gebruiken werkte prima. Er worden in het hotel ook wat actviteiten georganiseerd zoals oa. spaanse les (hebben wij niet gevolgd) en een mode show langs het zwembad (was leuk!). En natuurlijk is er regelmatig live cubaanse muziek in de lobby/zwembad. Er is ook een nieuw gedeelte in dit hotel waar je via een ondergrondse gang kunt komen. Wij zijn daar alleen in de lobby geweest en vonden het wat te kil ten opzicht van het oude gedeelte.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Ingrid Sattelmeijer14-07-2014

Een aanrader

Van 23 juni tot 1 juli verbleven wij in Hotel Parque Central op basis van half pension. Kamer op de 5de etage (met dank aan Kenia; de salesmanager) met frontaal zicht op het park/Capitolio en het Teatro Nacional. Een erg goed hotel; voor ons de derde keer. Het ontbijt is fantastisch; erg veel keus en als kers op de taart; champagne in de koelers. Kan geen negatieve aanmerking bedenken.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Bassie14-11-2013

Mooie plek om te beginnen

We zijn in Havana begonnen met onze autorondreis door Cuba. We hebben hier 3 nachten geslapen in het nieuwe gedeelte ( bij het inchecken gevraagd). De kamer was zeer ruim met een grote badkamer en een klein balkonnetje. We konden ook aan de zijkant van het hotel naar buiten zodat we alle "aanbieders" van excursies een beetje konden ontlopen. Het ontbijt in het hotel is erg goed. Veel soorten brood en beleg. Als je even uit de drukte weg wilt kun je heerlijk op het dakterras zwemmen. Mooi zwembad met ligstoelen en handdoeken. Prachtig uitzicht over de stad en het Capitool.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Marcel20-10-2013

Top hotel met super liging

Zijn met vrienden twee nachten in het nieuwe gedeelte van dit hotel geweest. Zeer fraaie kamers en prima service. Absoluut vijfsterrenhotel waard! Mooi dakterras en zwembad met zeegezicht en een top view over de oude stad. Hartje centrum, kortom, een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Gert Jan Wilbrink30-08-2013

Gewoon goed

Erg goed ontbijtbuffet. Personeel is vriendelijk, alleen bij het zwembad in het koloniale deel wat minder. Mooi gelegen om de oude stad Havana te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7reisfamilie15-05-2013

Slaapfabriek in hartje Havana

De ligging is supergoed. Vlak bij alles wat de moeite waard is in Havana. Nadeel is dat allerlei ritselaars voor de stoep van het hotel staan om je wat aan te smeren. Dakzwembaden zijn een uitkomst. Ontbijt is buitengewoon goed. Hotel wordt heel veel als starthotel gebruikt dus continu veel mensen die in en uit checken. Kamers zijn wat gedateerd maar verder behoorlijk. Voor de prijs mag je beter onderhoud verwachten maar naar Cubaanse begrippen is dit hotel meer dan OK. Wel erg veel last van straatgeluid tenzij je aan de patio zit. Personeel is niet echt vriendelijk en behulpzaam. Als je individueel reist wordt je meestal in het koloniale gedeelte ingedeeld terwijl de reisgroepen en airline crew allemaal naar het nieuwe gedeelte gaan. Het nieuwe gedeelte heeft de uitstraling van een hypermodern Frans comforthotel

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 9setje196429-04-2013

Geweldig hotel

Wij hebben 2 nachten in dit zeer mooie hotel geslapen en van daar uit Havana bekeken. Centraal gelegen en te voet op 10 min afstand bij de bezienswaardigheden. Fijne verzorgde kamers en prachtig ontbijt buffet. Dineren a la carte 's avonds op het dakterras is een aanrader. Het zwembad op het dak is zeer netjes en er je wordt er nog van een heerlijk drankje voorzien. Een luxe midden in het centrum!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10MICHEL21-03-2013

zeer goed hotel

iberostar hotel dat zijn 5 sterren waard is, zelfs in cuba. centraal gelegen , vlakbij het Capitolio, buiten hectisch Havana, binnen een oase van rust met alle confort, tot zwembad toe. zeer lekker en zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Cees van Tilburg07-03-2013

Goed hotel. Uitstekend uitgangspunt voor Havana

Hotel ligt zeer centraal tegen het oude centrum van Havana aan. vanaf heyt hotel is het 5 tot 10 minuten lopen naar het uitgaans gebied en diverse bezienswaardigheden. Hotel is prima. Wij zaten in het nieuwe gedeelte ( junior suite) . Grote moderne kamers. Goed schoon en grote bedden. Ontbijtbuffet is prima. Koffie niet te drinken, maar dat geldt voor heel Cuba, of je moet espresso nemen.

Gereisd met partner in februari 2013

Hotel Iberostar Parque Central info