Hotel Habana Riviera

Hotel Habana Riviera
5,5

5 reviews over Hotel Habana Riviera in het Nederlands

De entree oogt luxe maar de rest van het hotel niet.

Hotel kan een opknapbeurt gebruiken.

Veel lekkage in de gangen tijdens ons verblijf.

Kamer is voldoende.

Uitstekend ontbijt en avondeten ook prima, later op de avond minder goed.

De eetzaal beneden is erg kil en de lift kan er erg lang over doen om je op de juiste etage te brengen.

Groot hotel met veel ruimte.

N Bischops
15-3-2009

Riviera Hotel is een groot hotel met een zeer ruime hal. Diverse restaurants en enige winkels. Buiten een ruim zwembad met bar en handdoekuitgave. Aan zwembad een snackbar. Kamers zijn ruim met grote en goede badkamer. Een fantastisch uitzicht over de Malecon.

2006

Voor zo'n duur hotel is de service en het eten beneden het minimum. Ik heb ook nog drie kwartier moeten wachten omdat mijn vouchers zogenaamd niet kenden.

2005

Hotel ligt wel ver van centrum van Havana. Je kan deze afstand niet lopen en moet daarom steeds de taxi nemen. Hotel wel verouderd, maar wel zeer grote kamers. Hotel ligt aan zee, dus mooi uitzicht vanaf kamer. Ontbijt niet zo bijzonder, diner ook niet. Aan te raden om in een goed restaurant in de stad te gaan eten.

Mijn echtgenote en ondergetekende waren in dit hotel van 17 t/m 21 febr.2005.

De kamer die wij aanvankelijk kregen was zeker geen 4* waard, het toilet was kapot, de douche werkte nauwelijks. Wij kregen na enig aandringen wel een fatsoenlijke kamer.

Ontbijt en ander eten was onder de maat.

Geen -beloofde- handdoeken bij het zwembad; etc. etc.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Habana Riviera in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Habana Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.