Hotel H10 Habana Panorama

Hotel H10 Habana Panorama
7,2

9 tips over Hotel H10 Habana Panorama

CXa, 2-10-2015
Pas op, bij de supermarkt in de buurt is een cassiere die je standaard te weinig wisselgeld teruggeeft !
Patkev62, 18-5-2015
Ga lekker eten in Havana. restaurant Europa is een plek waar muziek wordt gemaakt, het eten redelijk is en je voor heel weinig geld kunt eten en je Mojito kunt drinken.
Hieke, 22-9-2014
Vergeet in Cuba niet om eeen Pina Colada te drinken, met of zonder rum, het is heerlijk vers allemaal. Let op: in Havana zijn veel ritselaars actief, ze willen je iets laten zien en nodigen je uit voor een drankje dat heel erg duur blijkt te zijn. Een leuke maar dure ervaring. Wij bezochten een muziekavond met Cubanen op leeftijd (alle ruim boven de 70) die de hele zaal moeiteloos op zijn kop kregen. Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Habana Panorama voor je op een rij gezet:

Peet, 31-7-2014
Prima restaurants in het hotel, maar voor gezelligheid ga je in de stad eten, bijvoorbeeld bij het Spaanse Los Nardos tegenover het Capitool (let op de rij voor de ingang :-) )
Elisa, 5-11-2013
In de buurt; kijk of je naar de Buena Vista Social Club kan! Een enorme aanrader dus ook vroeg boeken gewenst.
Elvira, 23-6-2013
Hotel Valencia heeft een heerlijke paella, volgens eigen zeggen hebben ze met de paella especial prijzen gewonnen. Goed gevuld met garnalen, kreeft, krab, kip. Smaakt verrukkelijk!

Brenda, 14-10-2012
Prima hotel, goed zwembad, fijne ruime kamers. Ga alleen geen geld in het hotel wisselen, maar neem een taxi naar de bank even verderop.
Ivan, 18-6-2012
Het hotel beschikt over een valuta-agenschap waar je je Euro's kan wisselen voor de Cubaanse cuc (€100 = 125cuc (+/-)). Reserveer wat tijd want als het druk is moet je wel een Cubaanse wachtrij doen.
littlelion22, 22-2-2012
Restaurante Paladar Decameron, Paladar Nerei. Je hebt wel een auto of taxi nodig om hier te komen