Hotel H10 Habana Panorama

Hotel H10 Habana Panorama
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Habana Panorama voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel H10 Habana Panorama in het Nederlands

Goed verblijf gehad!

Janneke
2-5-2018

Het was een heerlijk hotel om onze reis te beginnen. Het hotel ligt vrij ver weg van het centrum van Havana. Er stopt een hop-on-hop-off bus voor het hotel. Zo kan je toch makkelijk naar het centrum toe.

De kamers zagen er netjes uit en waren van een goed formaat. Het ontbijt was zeer gevarieerd en uitgebreid. De overige faciliteiten zijn goed. Het zwembad is heerlijk!

Gevaarlijk hotel!

Pascal
24-9-2016

Dit hotel is levensgevaarlijk!!!!!! iedereen met pasje 3 kan op je kamer komen, waardoor bij ons s'morgens om 07.16 uur een telefoon uit een handtas is gestolen en de beveiliging ook nog beweerd dat we dit zelf gedaan hebben.

Elke dag moeten vragen om kamer schoon te maken en handdoeken te verschonen, maar niet te praten om toilet papier aan te vullen.

Het all-in eten uit plastic bakken is gewoon geen aanrader in het restaurant en tevens ook behoorlijk duur. Bij de Italiaan is het beter eten.

Hotel ligt erg ver van centrum en oud Havanna.

Eind conclusie ga niet naar dit hotel!!!!! heb dit ook al doorgegeven aan de reisorganisatie.

Prima hotel.

Ruben & Door
20-9-2016

Wij zijn hier 3 nachten geweest, dit hotel was een onderdeel van een rondreis dus hierdoor is voor ons de prijs/kwaliteit verhouding lastig te beoordelen.

Het hotel heeft een mooie luxe uitstraling.

Het eten is niet van zeer hoge kwaliteit en daardoor wel aan de prijs, wij adviseren jullie gewoon lekker een paar meter te wandelen naar restaurantjes/cafe's in de buurt, waar je veel lekkerder en goedkoper kan eten.

Voor een regelmatig bezoek naar de verschillende stadsdelen van Havana is een auto wel prettig.

D-reizen

Vrij zakelijk hotel, welke een prima uitvalsbasis vormt voor bezoek aan Havana en ri. Pinar del Rio. Ontbijt is prima, avondeten vrij matig. Pizza's in pizzeria zijn echt slecht.... Ligt vrij ver buiten het centrum, maar met taxi prima te doen.

Leuk zwembad, schone kamers, vriendelijke personeel !

Erg afgelegen

Berna van den Dungen
7-7-2016

3 nachten hier verbleven tijdens onze rondreis door Cuba. Met het hotel is niets mis maar het ligt ver van het centrum en in de directe omgeving is niets te doen of te zien. Geen strand en helaas was het prachtige zwembad in juni nog steeds niet klaar(was volgens een andere beoordeling in mei ook al zo)

Prima hotel (ver) buiten het centrum

Ruud
19-6-2016

Afgelopen mei hier gelogeerd. Prima hotel. Nette grote kamers met een fatsoenlijke douche. Ontbijt is prima. Dinerbuffet is redelijk. Veel etenswaar is koud en het veel is niet altijd goed gaar. Voor 20 cuc p.p. verwacht ik wel wat meer. Ligging is wat teleurstellend. Het hotel ligt namelijk ver uit het centrum, waardoor je aanwezen bent op taxi's. Verder balen dat het zwembad leeg was. Al met al wel een prima verbijf gehad.

Prima

Romy
9-6-2016

Beetje jammer van het zwembad (die werd opnieuw betegeld) en dat wij een of andere goedkope kamer hadden met uitzicht op een vies dak; maaaar het ontbijt was super, kamers waren schoon, goede airco, goede voorzieningen, locatie is prima met leuke eettentjes op loopafstand.

Alleen centrum moet je echt met een taxi doen.

Waren für 2 Tage unserer Rundreise in diesem Hotel untergebracht. Der Check-In verlief super schnell und unkompliziert. Es gibt eine schöne Lobbybar mit fairen Preisen.

Essen ist ausreichend und für Jeden dürfte etwas dabei sein. Speisesaal sauber, allerdings nur Papierservietten benutzen, da die Stoffservietten einfach nur neu gefaltet und nicht getauscht werden.

Kleiner Pool mit Poolbar. Direkt am Meer allerdings gibt es keinen wirklichen Strand.

Bett bequem, Badezimmer sauber und nicht zu klein. Die Zimmer sind sehr hellhörig, aber für 2 Nächte voll in Ordnung, Balkone gibt es nicht, aber ein schönes Frühstücksrestaurant, im obersten Stock.

Leider liegt das Hotel relativ weit außen und man kann abends nur mit 10 Min Autofahrt in der Stadt etwas unternehmen, ums Hotel rum gibt es nur einen kleinen Supermarkt.

Ansonsten für eine Rundreise, völlig aussreichend.

Hotel op het einde van de Malecón

Francis
18-12-2015

Het hotel ligt niet in het centrum van Habana, maar wel op het einde van de Malecón (15 minuten met de wagen van het centrum). Heel modern opgevat hotel met impressionante lobby, goed onderhouden kamers en gevarieerd ontbijt- en avondbuffet. Het énige minpunt : na al die maanden (zie hoger) werkt de derde lift nog altijd niet met lange wachttijden tot gevolg.

Redelijk goed hotel buiten het centrum

Martin Ottens
14-7-2015

De ligging is redelijk ver buiten het centrum. Er is wel sprake van wat achterstallig onderhoud maar voor cuba een goed hotel. Helaas was een lift kapot waardoor je lang moest wachten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Habana Panorama in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Habana Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Habana Panorama scoort een 6.93 uit 10 op basis van 46 reviews.