KinderhotelWeer vandaag30°19°
Hotel H10 Habana Panorama

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Habana Panorama voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel H10 Habana Panorama in het Nederlands

Goed verblijf gehad!

Janneke,
2-5-2018

Het was een heerlijk hotel om onze reis te beginnen. Het hotel ligt vrij ver weg van het centrum van Havana. Er stopt een hop-on-hop-off bus voor het hotel. Zo kan je toch makkelijk naar het centrum toe.

De kamers zagen er netjes uit en waren van een goed formaat. Het ontbijt was zeer gevarieerd en uitgebreid. De overige faciliteiten zijn goed. Het zwembad is heerlijk!

Gereisd met partner in februari 2018

Gevaarlijk hotel!

Pascal
24-9-2016

Dit hotel is levensgevaarlijk!!!!!! iedereen met pasje 3 kan op je kamer komen, waardoor bij ons s'morgens om 07.16 uur een telefoon uit een handtas is gestolen en de beveiliging ook nog beweerd dat we dit zelf gedaan hebben.

Elke dag moeten vragen om kamer schoon te maken en handdoeken te verschonen, maar niet te praten om toilet papier aan te vullen.

Het all-in eten uit plastic bakken is gewoon geen aanrader in het restaurant en tevens ook behoorlijk duur. Bij de Italiaan is het beter eten.

Hotel ligt erg ver van centrum en oud Havanna.

Eind conclusie ga niet naar dit hotel!!!!! heb dit ook al doorgegeven aan de reisorganisatie.

Gereisd met vrienden in september 2016

Prima hotel.

Ruben & Door
20-9-2016

Wij zijn hier 3 nachten geweest, dit hotel was een onderdeel van een rondreis dus hierdoor is voor ons de prijs/kwaliteit verhouding lastig te beoordelen.

Het hotel heeft een mooie luxe uitstraling.

Het eten is niet van zeer hoge kwaliteit en daardoor wel aan de prijs, wij adviseren jullie gewoon lekker een paar meter te wandelen naar restaurantjes/cafe's in de buurt, waar je veel lekkerder en goedkoper kan eten.

Voor een regelmatig bezoek naar de verschillende stadsdelen van Havana is een auto wel prettig.

Gereisd met partner in augustus 2016

BeachCheck

Vrij zakelijk hotel, welke een prima uitvalsbasis vormt voor bezoek aan Havana en ri. Pinar del Rio. Ontbijt is prima, avondeten vrij matig. Pizza's in pizzeria zijn echt slecht.... Ligt vrij ver buiten het centrum, maar met taxi prima te doen.

Leuk zwembad, schone kamers, vriendelijke personeel !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Erg afgelegen

Berna van den Dungen
7-7-2016

3 nachten hier verbleven tijdens onze rondreis door Cuba. Met het hotel is niets mis maar het ligt ver van het centrum en in de directe omgeving is niets te doen of te zien. Geen strand en helaas was het prachtige zwembad in juni nog steeds niet klaar(was volgens een andere beoordeling in mei ook al zo)

Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel (ver) buiten het centrum

Ruud
19-6-2016

Afgelopen mei hier gelogeerd. Prima hotel. Nette grote kamers met een fatsoenlijke douche. Ontbijt is prima. Dinerbuffet is redelijk. Veel etenswaar is koud en het veel is niet altijd goed gaar. Voor 20 cuc p.p. verwacht ik wel wat meer. Ligging is wat teleurstellend. Het hotel ligt namelijk ver uit het centrum, waardoor je aanwezen bent op taxi's. Verder balen dat het zwembad leeg was. Al met al wel een prima verbijf gehad.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima

Romy
9-6-2016

Beetje jammer van het zwembad (die werd opnieuw betegeld) en dat wij een of andere goedkope kamer hadden met uitzicht op een vies dak; maaaar het ontbijt was super, kamers waren schoon, goede airco, goede voorzieningen, locatie is prima met leuke eettentjes op loopafstand.

Alleen centrum moet je echt met een taxi doen.

Gereisd met partner in mei 2016

Hotel op het einde van de Malecón

Francis
18-12-2015

Het hotel ligt niet in het centrum van Habana, maar wel op het einde van de Malecón (15 minuten met de wagen van het centrum). Heel modern opgevat hotel met impressionante lobby, goed onderhouden kamers en gevarieerd ontbijt- en avondbuffet. Het énige minpunt : na al die maanden (zie hoger) werkt de derde lift nog altijd niet met lange wachttijden tot gevolg.

Gereisd met vrienden in november 2015

Redelijk goed hotel buiten het centrum

Martin Ottens
14-7-2015

De ligging is redelijk ver buiten het centrum. Er is wel sprake van wat achterstallig onderhoud maar voor cuba een goed hotel. Helaas was een lift kapot waardoor je lang moest wachten.

Gereisd met partner in juni 2015

Prima hotel in Cuba

Patkev62
18-5-2015

We verbleven hier 4 nachten tijdens onze rondreis in Cuba. Het ontbijtbuffet was heerlijk, ruime keus! Het avondbuffet (1 x gedaan) was minder goed. In de pizzeria kan je een redelijke pizza eten. De kamers zijn prima. Groot minpunt was het aantal liften, waarvan er 1 het niet deed en een van de andere ook reglmatig niet. Dat betekende soms een hele tijd wachten. Met de trap was ook een bijzondere onderneming, want het lijkt alsof je niet verder komt dan de 1e verdieping ( naar beneden toe). Dat kan dus wel, maar dan kom je op de brandtrap terecht. Het zwembad was heerlijk, na een dagje Havana was het hier goed toeven. Onze airco deed het in eerste instantie niet, maar na 2 x vragen werd deze gerepareerd. Op onze verdieping was kennelijk lekkage geweest, want er zat een flink gat in het plafond, maar ja het is Cuba. Het was een van de betere hotels tijdens onze reis. Wij hadden een huurauto, dus reden overdag en 's avonds zo naar Havana.

Gereisd met partner in april 2015

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Habana Panorama in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Habana Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.