7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Inglaterra voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Gran Caribe Inglaterra in het Nederlands

Ligging van dit hotel is prima, een mooi terras buiten waar vaak live muziek gespeeld wordt. Bij drukte tijdens het ontbijt waren vaak de borden, kopjes en bakjes op, zodat je niets kon nemen. Men kan drukte niet aan kennelijk, meer dan eens meegemaakt. Wel een uitgebreid ontbijtbuffet. Van buiten prachtig maar binnen viel het wel tegen, kamer zonder noemenswaardig raam, gedateerde badkamer, wel schoon. Wij zaten hier de eerste 2 nachten van onze 3 weekse reis en ook de laatste. Vrijwel de gehele reis in casas particolare doorgebracht, zoveel beter, zoveel goedkoper, zoveel leuker. Maargoed in de stad Havana heb je wat dat betreft niet veel keus zo werd ons verteld.

Gereisd met partner in december 2015

Midden in het drukke centrum van Havanna

Sophia
27-11-2016

Het is alsof je teruggaat in de tijd. Onze kamers hadden geen ramen en in ochtend is dat niet fijn. Alles erg gedateerd maar ook dat heeft z'n charme. Ontbijt is prima en vanaf het terras aan de voorzijde kun je prima van alles voorbij zien komen. Erg druk dus veel lawaai.

Gereisd met vrienden in november 2016

Gewedlig! Midden in het oude Havanna

Joanny
26-10-2014

Mooi hotel, van binnen als van buiten. Je doet een stap terug in de tijd. Alleen de badkamer is erg gedateerd, maar netjes en schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een geweldig dakterras. Uitgebreid ontbijt.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

BeachCheck

Prachtig hotel, mooie ligging in de binnenstad.

Freddie-Franke
24-6-2014

Dit hotel is goed onderhouden en is in de originele staat gebleven.

het is er goed vertoeven in dit hotel, eten goed bedden goed, terrassen zijn goed. Ligt aan een drukke straat dus houd er rekening mee als je een kamer met uitzicht wil.

Gereisd met partner in mei 2014

Hotel in het oude centrum van Havanna

Barry
1-4-2014

Kleinschalig hotel midden in het oude centrum van Havanna.

Gereisd alleenreizend in september 2009

De ligging is fantastisch in Habana Vieja. Bij half pension krijg je iedere avond dezelfde keus uit een vlees of vis maaltijd. Niet geschikt dus bij een week verblijf. Dan kun je beter a la carte eten. Personeel is allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Benedenverdieping en gangen zien er heel mooi uit. Kamers vielen tegen. Eerste nacht kregen we kamers zonder uitzicht... Raam keken uit op de gang van het hotel. Bij de receptie klacht ingediend hierover en gelukkig kregen we de volgende dag kamers met uitzicht op de straten van Havana. Kamers hebben niet de uitstraling van de rest van het hotel. Kamers waren wel keurig schoon en bedden sliepen goed. Dakterras heeft mooi uitzicht op het (verlichte) Capitool.

Gereisd anders in januari 2013

Zeer oud hotel op een prachtige locatie midden in het oude centum van Havana. Gezellig terras aan de straatzijde met bijna iedere dag een live band. (Bij ons zelfs 2 bandleden van de Buena Vista Social Club) Wel veel alleenstaande (wat oudere) vrouwen op het terras die op zoek zijn naar een jonge Cubaan voor een nachtje. Het eten was goed, de service matig. Van de kamers moet je niet teveel verwachten, het is alsof je 50 jaar terug in de tijd bent. Vrijwel de meeste kamers hebben geen balkon, maar wij hadden zelfs geen eens ramen op de kamer. Waardoor deze kamers zeer muf ruiken. Verder vaak stroom uitval, wat soms wel uren kan duren. De omgeving van het hotel is zeer mooi, maar wel veel herrie. Maar dat kan je natuurlijk verwachten midden in het centrum.

Gereisd met vrienden in januari 2007

Prima hotel midden in het oude Havana

milanda
      5-8-2012

Ruime kamers, prima douche. Ook het ontbijt vonden wij (zeker voor Cubaanse begrippen) heel goed. Het was een buffet, waar van alles te verkrijgen was, naast brood diverse vruchtensap (niet vers), fruit. groenten maar ook kaas, vlees en spek. Eieren (omelet, gekookt ei, spiegel).

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd (staat aangekondigd) wij hadden er geen last van. Op de laatste dag waren de bedden vernieuwd, maar de oude waren ook prima! De airco werkte prima, maakte wel wat geluid. Op de kamer die wij hadden (117) was ook een balkon. Ik zou er zeker terug gaan of een ander aanbevelen.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Echt Cubaans hotel midden in Havana

Valerie
      4-8-2012

Wij (moeder en dochter) hebben hier de eerste drie dagen van onze reis in Cuba doorgebracht. In eerste instantie vonden wij het een aftands hotel met weinig keuze aan het ontbijtbuffet. Later, na Cuba een beetje te hebben ontdekt, kwamen we tot de conclusie dat dit hotel echt Cuba is. De mensen doen echt hun best, er is gewoon weinig variatie aan eten, en ze hebben geen mooie spullen. Dat zul je overal in (echt) Cuba zien. Tenzij je schuin aan de overkant in het enige luxe hotel van Havana gaat zitten maar daar betaal je (flink) voor, zelfs voor Europese begrippen.

Gereisd alleenreizend in april 2011

Super ligging

Joyce Wouters
      2-5-2012

Hotel Inglaterra is super. Ik moet zeggen dat ik een beetje met gemengde gevoelens erheen ging nav. onderstaande berichten over het eten. Maar niets is minder waar. Wij hadden ons erop ingesteld dagelijks buiten de deur te moeten ontbijten, maar dit was niet nodig. Alles was voor ons prima vers en genoeg keuze. De kamer was goed en ruim en de locatie is echt top. Wij kunnen Inglaterra zoals wij het hebben meegemaakt iedereen aanbevelen. Je stapt zo op de hop on hop off bus aan de overkant. De perfecte manier om de stad te bekijken. Het terras voor het hotel is ook heerlijk altijd wel een windje met een geweldig uitzicht op het leven op straat in Havana. Een goede plek om einde dag neer te ploffen voor een Cuba libre of een Mojito. Dagelijks live muziek en genoeg restaurants in de omgeving. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in april 2012

• VerzorgingHalfpension
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Inglaterra in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Inglaterra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.