Hotel Del Tejadillo

• Animatie

8 reviews over Hotel Del Tejadillo

• 0Elyssa08-01-2012

Echt Koloniaal

Mooi oud hotel in oud Havana. Aanrader, dat zeker. Niet altijd warm water.

Gereisd met partner in november 2011

• 8Erna en Peter25-12-2009

Prima hotel om de hoek bij de cathedraal

Goede gastvrije ontvangst, Vraag bij de reservering een kamer met balkon, want er zijn nogal wat kamers zonder raam naar buiten! Zeer ruime kamers sanitair goed wel wat gedateerd, wat is dat niet in Cuba? Goed schoon. Goed ontbijt en de rest eten, lunch was naar behoren. Het geheel ademt een relaxte sfeer en als je buiten stapt ben je midden in het drukke Habana Viego. Alleen wat last gehad van enkele hanen 's-nachts, ja midden in de stad Een volgende keer kiezen we dit hotel weer.

Gereisd met partner in november 2009

• 8janny06-12-2009

Prima ligging ,vriendelijk personeel

mooi niet te groot hotel rustige ligging maar gunstig ten opzichte van bezienswaardigheden

Gereisd met partner in november 2009

• 9Chris 29-09-2009

Pal in het centrum van het oude Havana

Vooral omwille van de ligging een aanrader. Vlak bij de kathedraal, in een rustige straat. Mooie gerestaureerd gebouw. Eenvoudige kamers, krappe bedden. Restaurant beperkt.

Gereisd met partner in april 2006

• 9Monique05-08-2008

Leuk, sfeervol hotel in Habana Vieja

Wij vonden dit een mooi, sfeervol hotel in het oude gedeelte van Havana, dichtbij de Plaza de la Cathedral. Ontbijt redelijk, wij hebben niet geluncht of gedineerd in het hotel. Goede, ruime kamers. Onze kinderen van 5 en 8 vonden het hier ook prima, de oudste was regelmatig in de bar te vinden om naar de muziek te luisteren of op het pleintje bij de cathedraal waar ook muzikanten waren.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Henk en Ria07-12-2006

Leuk hotel midden in het oude centrum. Gelegen in een klein, rustig straatje. Netjes gerestaureerd in koloniale stijl. Het ontbijt is redelijk en de bar is klein maar gezellig met goede drankjes en muzikanten!

Gereisd in december 2006

• 8Ester13-07-2006

Leuk hotel, gelegen in Habana Vieja, pal in het oude centrum. Gelegen in een klein, rustig straatje. Het is een beetje vergane glorie, maar dat hoort bij Habana. Wij hadden een ruime kamer, maar ze schijnen erg te verschillen. Vraag wel om een kamer met een raam! Saintair is een beetje gedateerd en lekt hier en daar. Het ontbijt is redelijk, maar lunch en diner te duur en niet echt goed. De bar is klein maar supergezellig, goede drankjes en geweldige muzikanten!

Gereisd in juli 2006

• 8Chris H.17-04-2006

Wil je enkele dagen Havana bezoeken, dan is dit hotel de max. Gelegen vlak achter de kathedraal, in het centrum van het oude Havana. Alleen Hotel Isabel aan de Plaza de Armas heeft een even goede ligging. Het is een drie sterren hotel, in Havana, dus moet je er enkele minpunten bijnemen. Het ontbijt is eerder karig, de bediening wel correct maar meer niet, en af en toe is er weinig water of is het aantal badhanddoeken beperkt. De opbrengst van het hotel (een staatshotel) gaat naar de restauratie van de oude stadswijk: een duidelijk pluspunt.
    Indien we terug zouden gaan voor een bezoek aan Havana, kozen we in elk geval een hotel in het oude Havana zoals 'Hostal del Tejadillo'. De meeste hotels die door de touroperators worden aangeboden liggen niet in het oude stadsgedeelte.

Gereisd met partner in april 2006

0 tips over Hotel Del Tejadillo

0 vragen over Hotel Del Tejadillo

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan
      • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand< 100 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel