Hotel Chateau Miramar

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Miramar voor je op een rij gezet:

Laatste review

Toen wij aan kwamen bij dit hotel kwam het met bakken uit de hemel. In het restaurant bleek het dak op diverse plaatsen zo erg te lekken dat er binnen plassen lagen. Het raam op onze kamer kon niet open of dicht, maar stond dag en nacht 5 cm open. De airco had ook maar 1 stand, 16 graden. Ook kwam er regelmatig bruin water uit de douche. Op onze laatste ochtend zouden we een huur auto bij het hotel kunnen ophalen. Dus wij hebben ons keurig om 10:00 bij de receptie gemeld. Na diverse malen vragen of we op de juiste plaats waren (wat telkens werd bevestigd) bleek om 12:45 dat we bij een hotel (hotel Mirarmar) 15 min lopen verderop moesten zijn. Doordat ons volgende hotel door slecht weer niet bereikbaar was bleven we een nacht extra. De volgende ochtend werden we om 7:30 letterlijk uit bed gebeld of we de rekening wilde komen betalen. Daarnaast ligt het hotel erg ver bij het centrum vandaan.

Kenmerken
Airco
Restaurant

2 reviews over Hotel Chateau Miramar in het Nederlands

Voor Cubaanse standaard goed.

Albertine
22-9-2016

Hotel ligt 14km buiten centrum van Havana, erg rustig. Kamers waren ruim, airco prima en bedden goed. Kamers waren niet echt schoon. Eten in dit hotel is prima. Zwembad is zoutwater. Simpel, maar schoon. Hebben hier 4 nachten verbleven voor we op doorreis gingen. Voor deze periode was het prima. Ontbijt was uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel was zeer behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau Miramar in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.