Bed and Breakfast Casa Particular Humberto

Meer bedandbreakfastinfo

2 reviews over Bed and Breakfast Casa Particular Humberto

• 5Kees Smetsers28-03-2009

Geen goed begin in Cuba.

In februari 2009 zijn wij drie weken in Cuba geweest. Het is een onvergetelijke vakantie geworden die helaas niet goed begon. In de reisgidsen hadden we Casa Humberto in Havana gevonden en we wilden daar onze vakantie beginnen. Casa Humberto ligt heel dicht bij het oude historische centrum, vandaar onze keuze. Bij aankomst kregen we de indruk dat wij niet verwacht werden (ondanks dat we gereserveerd hadden). Er waren 2 heel mooie kamers voor de toeristen, maar wij werden naar 2 kamertjes gebracht die kennelijk van de familie zelf waren. Een kamer was een zolderkamertje met als deur een luik, en de andere kamer was een slaapkamer van de familie. Desondanks moesten we de volle prijs van de mooie kamers betalen. Vroeger ontbijten kon niet, ook als je ergens vroeg naar toe wilde, kortom weinig service. Misschien is ons verblijf een negatief incident en hebben andere gasten betere ervaringen. Voor ons was het een slecht begin dat helemaal is goedgemaakt door de andere casas.

0 tips over Bed and Breakfast Casa Particular Humberto

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Particular Humberto