7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Beltrán de Santa Cruz voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Beltrán de Santa Cruz in het Nederlands

Top hotel!

Schip72
15-3-2015

Fantastisch hotel met grote goed verzorgde kamers. Ze zijn smaakvol ingericht net zoals het hele hotel sfeer uitstraalt. Het personeel is heel behulpzaam en het ligt mooi centraal in het centrum.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal hotel voor in Havana!

annemarie2u
11-8-2014

Prachtig hotel voor in Havana, het is echt al een kunstwerk op zich. Schitterende binnenplaats, zeer ruime koloniale en stijlvolle kamers. Het echte havana-gevoel begint direct in dit hotel. Naast Plaza Vieja en hiermee een perfecte uitvalbasis voor de verkenning van de stad. Lekker en goed ontbijt, gewoon prima (mag ook wel voor de prijs natuurlijk). We waren met twee jonge kinderen, kinderbedjes helaas niet beschikbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Centraal gelegen historisch goed verzorgd hotel

Bernd
21-9-2012

Het was even zoeken met het eenrichtingsverkeer, maar toen we bij het hotel waren aangekomen waren we onder de indruk van de binnenplaats en onze ruime en mooie kamer. Wij hadden de kamer linksboven als je de binnenplaats inloopt. Het ontbijt wat we hier gehad hebben was typisch cubaans (minimaal), op zich waren we hier aan gewend na onze rondreis, echter wij en de andere gasten verbaasden ons over de totale wanorde en desinteresse van de serveerster. Uiteindelijk hebben we elkaar de koffielepels e.d. lachend uitgewisseld (vandaar de 6 bij eten).

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend hotel

traveller
31-5-2011

Het hotel is een plekje van rust midden in Habana Vieja. De kamers zijn ruim, het eten is (voor Cubaanse standaard) erg goed en het personeel is erg vriendelijk. Zeker de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima uitvalsbasis voor Oud Havana

familielafaille
24-3-2011

ligt echt om de hoek van Plaza Vieja. Op loopafstand van alle leuke pleinen en plekken in oud Havana. Kamer is prima, hotel is relaxed, maar diner wordt soms afgezegd omdat de kok er niet is (!). Zegt genoeg. Maar genoeg restaurants op en rond Plaza Viega en een prima Paladar (volgens Lonely Planet) 50 meter links vanuit het hotel. Prima aardig personeel.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

toppie!

Shanthi
26-7-2010

Ruime kamers, koloniale sfeer. Natuurlijk zijn er de standaard ongemakken als je in de stad wilt slapen (kloppen op de hoofddeur schrik je keer op keer wakker van, geluid op de straten en geluid van de patio), maar zo werkt dat als je midden in de stad wilt zitten. Wij hebben hier heerlijke dagen gehad. De patio is schitterend. Na wat onderhandelingen over de prijs aan de receptie kwamen wij uit op 80 CUC per kamer per nacht. We bleven voor 4 nachten. Lorre (zo noemden wij de huispapegaai) was het hoogtepunt van het hotel ;-) Wij hebben super lekker gegeten bij 'doe bierbrouwerij'.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Kleinschalig, sfeervol en super gelegen

Marianne
30-5-2010

Geen problemen met warmwatervoorziening, is waarschijnlijk aangepast. Prima kamers in koloniale sfeer. Goede ontvangst, om 22.30 uur werd bij aankomst speciaal voor ons nog een maaltijd bereid. Ontbijt stelt niet veel voor, maar is eigenlijk overal op Cuba zo. Leuke huispapagaai, komt graag iets van je ontbijt halen. Ligging perfect vlak aan het mooi gerestaureerde Plaza Vieja.

Gereisd Met partner in Sun May 30 2010 21:58:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische locatie

Heidi
28-2-2010

Prima hotel, heel flexibel personeel, heel kindvriendelijk (onze dochter van 4 werd uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van de zoon van de eigenaar uitgenodigd bijvoorbeeld) en de mooiste locatie (aan Plaza Vieja) van Havana.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

2 persoonskamer 130 CUC en dan geen warm water

Marco
9-4-2007

2 persoonskamer 130 CUC en dan geen warm water. Karig ontbijt en geen mogelijkheid tot creditcard betaling. Slechte prijs/kwaliteit-verhouding. Onze kamer had schimmellucht. Nagenoeg aan het plein. In het straatje van het hotel nog niks gerenoveerd. Dus dikke bende. Bouwactiviteiten in het pand naast het hotel. Kamers komen uit op patio, dus enigzins gehorig (april 2007) Tip probeer een fietstaxi te charteren voor een rondrit door de stad. Aan het plein twee restaurants. 1 daarvan is een bierbrouwerij, de ander een chique tent waar het eten zeer slecht is evenals de bediening.

Gereisd Anders in april 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beltrán de Santa Cruz in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beltrán de Santa Cruz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.