Hotel Armadores de Santander

Kleine hotelsWeer vandaag31°21°
Hotel Armadores de Santander
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Armadores de Santander voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Armadores de Santander in het Nederlands

Mooie tijd gehad!

Sanne
20-10-2016

Super hotel en vriendelijke mensen. Mooie kamers en s ochtends lekker ontbijt.

Goede locatie om Havana te bezoeken

michelle
13-11-2013

Vriendelijk ontvangst met mojito in de bar. Wij kregen een kamer op de 1e verdieping met twee etages: beneden een zitje met tv, minibar en balkon met uitzicht op de baai en boven via een smalle trap een tweepersoonsbed en een badkamer met douche. Prima bed, airco ok, ontbijt niet met buffet maar met menu waarvan je kunt bestellen wat je wilt (sap, eieren, toast, fruitsalade, zoete broodjes, koffie/thee en hamburgers). De oude stad is op loopafstand. Hotel ligt langs drukke straat, dit was wel redelijk gehorig overdag, geen last van gang of buren gehad.

Mooie ligging in het centrum

Adriaan
15-1-2013

Een goed hotel. Ze hebben wel een aantal kamers zonder ramen. Deze zijn wel heel erg ruim maar je kunt er niet goed luchten en zijn daardoor muf. De airco werkt er gelukkig goed. Mooi uitzicht vanaf het dakterras. Personeel is erg aardig. Alleen ontbeten in het hotel, hierbij kon je aangeven wat je wilde eten.

Goed hotel voor enige dagen

N Bischops
12-3-2009

Hotel ligt op een rustige ligging met vanaf het balkon een uitzich over de ingang van de haven. Leuk hotel voor enige nachten. Vtij recent gerestaureerd

2008

Goed hotel met als behoorlijk nadeel dat er diverse kamers zijn zonder raam!!!

Luchten van de kamers wordt dan erg moeilijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armadores de Santander in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armadores de Santander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.