4,5

33 reviews over Hotel Ambos Mundos in het Nederlands

Nooit meer

Siela,
22-5-2018

Kamer rook niet fris .geen water .toilet deed ook niet goed.lekkage bed werd nat.geen warm water .ik zou nooit meer daar gaan logeren.viel er tegen.we waren dat we 2 nachten hoefden te slapen was meer buiten dan binnen .ik zou nooit meer voor een korte verblijf daar will blijven

Gereisd met partner in mei 2018

Mooi hotel

esther
25-6-2014

Hotel is centraal gelegen in oud Havana waardoor de verschillende pleintjes in het oude gedeelte makkelijk lopend te bereiken zijn. Kamers zijn ruim maar het kan gebeuren dat je een kamer krijgt zonder raam zoals in mijn geval. Ontbijt wordt geserveerd op het dakterras met mooi uitzicht over de stad. In het hotel kun je ook de kamer van Hemmingway bezoeken op de 5e verdieping.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Mooi oud pand met uitstekende ligging

Irwin
30-6-2012

Mooi oud pand waar Hemmingway vroeger een kamer had. Hoge plafonds, antieke lift etc. Zoals overal in Cuba was elke kamer anders, de een had een goede kamer, de andere een kamer waar de airco het niet van deed en de derde waar geen warm water was. Er zijn kamers aan de hal binnen zonder echt daglicht en kamers aan de buitenkant met oude shutters. Het dakterras is mooi, daar wordt 's morgens het uitgebreide ontbijtbuffet geserveerd. En de ligging is uitstekend om de stad te verkennen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Ambos Mundos voor je op een rij gezet:

Vergane glorie op een mooie plek.

Geert Gerritsen
14-8-2011

Twee nachten geslapen in kader van een rondreis. Ligging is prima: in hoofd-winkelstraat. Kamers onder de maat: kapotte wc, defecte airco, rioolstank. Daardoor allemaal minstens één keer van kamer gewisseld. Ontbijt op dakterras was goed.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Aardig door historie

Roja
13-2-2011

Het ambos mundos hotel is vergane glorie. Omdat Hemingway hier zijn vaste kamer had is het aarschijnlijk populair.Wij hadden kamer 509 dit is de buur kamer van de kamer van Hemingway. Het hotel ligt mooi in het oude Havana. De kamers zij veel te klein vochtig en vol schimmel. Je hebt af en toe warm water. na een hevige regenbui stond onze complete kamer blank. Alles in het hotel is vies er wordt slecht schoongemaakt. Aan de buitenkant mooi maar van binnen echt beroerd.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Sfeelvol

masjas52
4-1-2011

Nog helemaal in de jaren 30 en in het hartje van Havana.

Prima plek om de stad te verkennen.

Gereisd met vrienden in november 2010

4de kamer was acceptabel

kuiper
8-11-2010

1 nacht in dit hotel geweest ivm 2 dagen havanna,de 4de kamerdie aangeboden werd geaccepteerd. 1ste kamer stonk naar schimmel, 2de kamer stond het plafond blank in de badkamer, 2de kamer zie 1ste kamer 4de kamer had raam naar buiten waardoor minder stank. waren blij dat het voor maar 1 nachtje was. Dakterras om er te eten was wel erg leuk

Gereisd met partner in oktober 2010

Hotel met geschiedenis

Anja
25-10-2010

Hotel Ambos Mundos op een hoek gelegen in het centrum van Havana. Hier heeft Hemingway ook een tijd van z'n leven doorgebracht. Het is een fraai hotel met originele lift. Onze ruime 3- persoonskamer (bestaande uit 2 kamertjes en badkamer) bevond zich aan de binnenkant waardoor er dus helaas geen uitzicht was... Douchen moet je vroeg in de morgen doen anders is 't water op, datzelfde geldt ook voor de avond. Het eten is zoals op vele plekken in Cuba, simpel maar goed. Restaurant is op de bovenste verdieping en daar heb je natuurlijk een schitterend uitzicht over de stad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Goed hotel voor een paar dagen.

Charles
20-6-2010

Met mijn vrouw hebben wij hier tijdens een rondreis van Fox hier enige dagen doorgebracht. Dit hotel is bekend vanwege het verblijf van Hemingway.

Gereisd met vrienden in december 2006

HEMINGWAY IN HET HISTORISCH STADSGEDEELTE

Francis van Jette
5-5-2010

Het hotel ligt volledig in het oude stadsgedeelte met gevolg dat de auto's niet tot aan de ingang kunnen rijden en men de bagage en 200-tal meter te voet moet meesleuren. Het hotel heeft een zekere koloniale charme met prehistorische liften. De meeste van de kamers geven uit op een binnenhall en hebben geen vensters langs de straat. Met gevolg dat het er stikkend warm kan zijn. Ontbijtbuffet en bar zijn voortreffelijk. Op de bovenste gedeelte is er een mini-museum ingericht over Ernest Hemingway die hier geruime tijd verbleef. Het ontbijt heeft plaats op het dakterras met een mooi zicht op La Havana.

Gereisd met vrienden in mei 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Ambos Mundos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambos Mundos in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambos Mundos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.