Havana

Dagen regen553361079101165

Reviews over Havana

• 7Jeroen27-07-2019

Geweldige ervaring

Havana een geweldige ervaring. Wij hebben erg veel pech gehad met hotel Ambos. Hotel had geen water en de service was echt beneden peil. Havana is levendig en kleurrijk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 4Stranden
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Joukje25-04-2019

Bijna alles was goed. Hotel midden in de stad in het centrum 's avonds rumoerig maar wel gezellig. Slapen was wat minder door de drukte.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Annemie Mol14-04-2019

Helemaal geweldig

We hebben de rondreis Cuba Libre met verlenging gedaan. Geslapen in verschillende hotels en een nacht in een casa. De bezienswaardigheden en de Nederlandstalige gids waren top. Gids was een Cubaan, maar hij sprak perfect Nederlands. Je kon echt alles aan hem vragen. We hebben niet heel Cuba gepakt omdat we niet het grootste deel aan reistijd kwijt wilden zijn. Deze combinatie was perfect. De reis was echt voor iedereen wat wils. Heel afwisselend.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Anton Gideon Ciggaar10-04-2019

Onvergetelijk! Ik denk; 'ieders droom!'.

Een tocht met een echte oldtimer is een droom van de halve wereld! Wij reden met een Pink Cadillac Convertable door de straten van Havanna..een must voor iedereen!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Marten21-11-2018

Cuba = cultuur ,castro ,cohiba en een cuba libre

‘Als je het Cuba van na de revolutie nog wil zien moet je snel zijn’. Als je Havana inrijdt voel je letterlijk de tijd van weleer direct op je af komen. En wanneer je vervolgens de sfeer van de stad letterlijk inademt, weet je dat je niet alleen in een andere tijdzone zit maar ook in een andere tijdsgeest. Je wordt opgepakt en zo in de vijftiger jaren Zittend op een terras in het centrum trekt een wereld van schitterende oldtimers en mooie mensen aan je voorbij. Dat beeld, die sfeer, gecombineerd met de muzikale klanken van traditionele Cubaanse straatmuzikanten, maken je als overtuigd romanticus en getalenteerd genieter zeer gelukkig. Een Cuba libre en een mooie Cohiba sigaar maken het plaatje af. Tip : probeer zo snel mogelijk Cuba te beleven ,nu zoals het is , wacht niet te lang !!!!

• 10Norisa06-11-2018

Hartverwarmend

Cuba is prachtig, hele lieve mensen die super gastvrij zijn. Ga eens langs bij een local, dan ervaar je cuba door de ogen van een Cubaan. Veel interresanter dan een vakantie op een resort.

• 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn

• 9Shirley19-05-2018

Onvergetelijke ervaring

Samen met mijn zusje een rondreis door Cuba gemaakt. Het is echt een prachtig land zowel qua natuur als cultuur en geschiedenis. We zijn aan de oost kant van het eiland begonnen en geëindigd in Havana. Alles gezien wat je van Cuba verwacht de oude auto's, sigaren en vele cocktails met rum gehad. Wat ons net name opviel is hoe open en behulpzaam de mensen zijn ondanks de vele armoede die er nog heerst. Al met al was het een vakantie om nooit te vergeten!

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Nicole03-05-2018

Beste sfeer in een stad ooit!

Heel mooie stad! Veel gekleurde gebouwen, straatmuzikanten en Latijns-Amerikaanse sfeer. Sommige straten zijn wat vervallen, maar ik vond dat juist bijdragen aan de sfeer. Cocktails zijn er goedkoop en lekker. Wat ik minder vond was dat flessen water regelmatig uitverkocht waren aan het einde van de dag. Dus goed flessen inslaan!

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in april 2017

• 8Renske02-05-2018

Bijblijvend

Havana oeh na na, Havana de Cuba was precies zoals op de foto’s en ontzettend gezellig door de vele muziek die er te vinden is! Ook is het een prettige stad om gewoon lekker een beetje door te struinen en langs de bezienswaardigheden te lopen! Wij hebben een Classic Amerikaanse auto gehuurd en zijn daarmee door Havana gereden! Echt een aanrader! Ook kan je erg lekker en gevarieerd eten en houden ze wat dat betreft goed rekening met de toeristen! Het is geen waanzinnige toeristen plek dus dat is erg fijn! Ik zou nog eens terug gaan als ik de kans had!

• 8Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 6Stranden

• 9Eva constancia24-04-2018

Waanzinnig

Heerlijk wat andere wereld! Geweldige stad, en een super omgeving. Warme cultuur en exotische muziek. Een plek waar de tijd heeft stil gestaan. Puur genieten!

• 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in november 2016