• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Havana

Havana-van mijn "bucket list" af

Halinka, 13-2-2018

Voor me en mijn vriendin was beetje "de ja vu "want wij zijn geboren in Polen en weten wij wat is communisme, regime en armoede. Je merkt, dat gidsen zijn "gebrainwash"en moeten waarschijnlijk ons informeren hoe goed is in Cuba en hoe geweldig mens was Castro en Che Guevara.

Je ziet prachtige gebouwen van koloniale tijden maar vooral veel bijna ruïnes. Oude Cadillacen van jaren '50 dienen als taxi en ze geven nostalgisch sfeer .Bezoek in wc moet je op inademen en buiten uitademen. Geweldig zijn hier en daar Cubaanse bandjes die spelen traditioneel muziek die je benen laten bewegen.

Wat een gave stad

Miranda, 30-10-2016
    Wat een mooie stad om gezien te hebben. Wel veel show voor de toeristen. Bijvoorbeeld dames met mooie jurken en dikke sigaren of dat er een muzikant die begint te spelen als hij een groep aan ziet komen lopen. We hebben de stad te voet, per koets en in een auto kunnen bezichtigen.

Lekker relaxed

HenkUtrecht, 5-10-2016
    Prachtig alle oude auto's en dan af en toe in de bus naar Haarlem of Zandvoort kunnen stappen. Leuke oude stad. Beetje terug naar de jaren '50. Havana is zeer levendig en genoeg te zien. Rondlopen of pak de hop on hop off bus ook ideaal. Drukker dan de rest van Cuba maar het is dan ook de hoofdstad. Vriendelijke mensen

Prachtige oude stad

M.Quik, 16-9-2016
    Rondreis Cuba met touroperator, geweldige ervaring moet je gezien hebben!

Bijzondere stad

Mich, 27-3-2016
    Vanuit ons hotel in Varadero een dagtocht gemaakt naar Havanna. Een lange rit van 3 uur maar zeker de moeite waard om gezien te hebben. Een aantal highlights gezien maar lang niet alles. Plein van de revolutie en de oude binnenstad was het meest indrukwekkend.. Bijzonder om gezien te hebben.
Havana scoort een 8,3 uit 10, op basis van 205 reviews