Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°20°

Gereisd met vrienden in juni 2014

Ranzige Luna

Ivo b
14-6-2015

We hebben hier een nacht doorgebracht tijdens onze cuba Libre rondreis. In eerste instantie leek het een aardig hotel maar eenmaal op de kamer kwam de schimmellucht je tegemoet. Zittend aan de zwembadrand zag ik de sigaretpeuken en haar voor een complete pruik voorbij dwarrelen. Op het eten zaten veel vliegen. Kortom, de hygiene is ver te zoeken

Gereisd met partner in mei 2015

Vreselijk!

Angela en Geert
25-4-2014

Ons hotel voor 1 nacht tijdens de ''cuba libre'' rondreis van touroperator. Echt vreselijk slecht. De kamers zitten vol schimmel, muggen en we hadden ook beestjes rond het bed... gevraagd om een andere kamer, die kregen we ook. Maar was helaas niet veel beter, wel minder schimmel maar nog steeds smerig. En het eten (diner en ontbijt) was echt heel slecht. Er zaten overal vliegen op, het zag er smerig uit.

Gereisd met partner in april 2014

Vreselijk,!

Rika
3-2-2014

Met alle andere eens dat het uit het programma gehaald moet worden,

De rondreis is echt niet goedkoop, dus verwacht je wel een beetje beter hotel,!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Ziet er leuk uit

vroomar97
1-2-2014

Hier 1 nacht geweest, jammer dat alles in plastic word geschonken, niet alle drankjes waren leverbaar...eten in buffet was ook niet alles...maar net als overal onderweg...onderhoud aan gebouwen kennen ze niet in Cuba, wat erg jammer is...dit ook ...ligt mooi aan het strand..

Gereisd met vrienden in januari 2014

Gelukkig maar één nacht

Robert
23-6-2013

Eten en service was super slecht als je een mojito wou was dat niet mogelijk ze hadden geen mint meer gelukkig hadden ze nog we RUM dat verzachte het een beetje. Wel leuk was de avond entertainment !

Gereisd met vrienden in april 2013

Gereisd met vrienden in januari 2013

Ordinair en onhygienisch!

Michael V
12-12-2012

Ben hier met een grote groep geweest via touroperator. Dit hotel heeft waargemaakt wat ik al gelezen had. Dikke en oridinaire canadezen met jonge cubaanse meisjes. Een vies zwembad, meerdere waaronder ik hadden de volgende dag klachten na het zwemmen. Water was tegen groen aan(Slechte PH waarde). De vloer om het zwembad en de gangen in het hotel was vies. Kamers waren uitgeleefd, eten(all-in buffetvorm) was ondermaats en bestek bij het buffet kennen ze niet. Pluspunt is de ligging aan het strand.

Gelukkig hadden we deze reis ook een aantal goede hotels. Ik wist van te voren dat je qua hotels niet veel moet verwachten bij Cuba, maar het kan wel. Er waren nogmaals ook goede hotels.

Gereisd met vrienden in november 2012

Vreselijk hotel (Ranzige Luna)

dennismadeleine
17-10-2012

Het meest ranzige hotel van onze rondreis.

De kamer was een hok. Het weer zat in de muren en het stonk.

Er zat geen water in het zwembad en de weinige gasten die er waren, waren vieze toeristen met dronken jonge vrouwen.

Het eten was een drama en dat geldt ook voor de medewerkers,

Geen idee waarom touroperator dit hotel in de rondreis opneemt. Eigenlijk schandalig.

Gereisd met partner in oktober 2012

Slecht jaren 50 all-inclusive hotel

Irwin
30-6-2012

Het is Oostblok bouw, maar dan met een caribisch kleurtje. De kamers waren klein en lelijk van binnen, verf bladdert van de muren etc. Veel Canadezen, vooral oudere mannen met erg jonge Cubaanse meisjes. De animatie is van bedroevend niveau. Eten in buffetvorm is aardig, er zit alleen weinig smaak aan. Alles is constant op, en wordt pas aangevuld als je er zelf om vraagt. Lang wachten in de rij voor de gratis drankjes, aan mochitos beginnen ze niet eens, die zijn permanent 'op'. Het strandje is prima. Cienfuegos is een leuk stadje, maar ligt te ver van het hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rancho Luna in Cienfuegos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rancho Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.